سهمیه‌های وزنه‌برداری در بازی های آسیایی کم نمی‌شود و این رشته ۱۰ سهمیه در هانگژو دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری جزء رشته‌های مدال‌آور تاریخ ورزش است و تلاش می‌کنیم کم‌ شدن سهمیه‌اش در بازی‌های آسیایی رخ ندهد.
سهمیه المپیک پدیده تیراندازی ایران در اولین حضور جهانی
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند، گفت: تمام شایعات مطرح شده در خصوص بنزین صحت ندارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت ایجاد نشده است.
سهمیه کالاهای اساسی مورد نیاز موکب ها در ایام اربعین به تفکیک سهمیه استان‌ها ابلاغ شد.
مهدی حسینی‌نسب از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده که یک سهمیه بزرگسالان به فهرست تیم ها اضافه کنند.
مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: سهمیه بانوان وزنه‌برداری برای بازی‌های آسیایی هانگژو کاهش پیدا کرده که این تصمیم نگاه درستی نیست.
مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: سهمیه بانوان وزنه‌برداری برای بازی‌های آسیایی هانگژو کاهش پیدا کرده که این تصمیم نگاه درستی نیست.
حالا که سرخابی‌های سابق در ترکیب سپاهان را شناخته‌ایم، بد نیست نگاهی به نقطه مقابل این ماجرا هم بیندازیم!
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: کاهش سهمیه بازی‌های آسیایی اشتباه است و امیدوارم مسئولان تجدید نظر کنند.
سهمیه سوم تنیس روی میز برای حضور در بازی های آسیایی که حذف شده بود، مجدد در اختیار این رشته قرار گرفت.
میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری می‌گوید فرصت برای کسب سهمیه المپیک پاریس در این دسته از بین نرفته است.
دارنده برنز وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه‌ها و رکوردهای خودش هستند.
سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت: میرمصطفی جوادی؛ وزنه‌برداری که حرف‌های زیادی برای گفتن در دسته 81 کیلوگرم داشت حالا می‌خواهد همه آن اتفاق‌های خوب را در دسته 89 کیلوگرم رقم بزند.
برخلاف ادعای مطرح شده از سوی کیانوش رستمی، سهمیه المپیک وزنه‌برداری ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم نمی‌سوزد.
وزنه‌بردار ملی پوش ایران در مسابقات جایزه بزرگ کوبا وزن‌کشی کرد اما وزنه نزد و به این ترتیب اولین مسابقه گزینشی المپیک خود را پشت سر گذاشت.
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری پس از جلسه این کمیته گفت: ثبت بهترین رکوردها برای کسب سهمیه المپیک اولویت نخست برای اعزام تیم کامل به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی است.
دختر تاریخ ساز وزنه‌برداری ایران گفت: رقابت برای گرفتن سهمیه المپیک خیلی سخت است اما نا امید نیستم.
سه وزنه‌بردار ایران یک گام تا سهمیه المپیک پاریس
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد، به یک نقره بسنده کند؛ اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته است
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تمام نفرات تیم مردان در قهرمانی جهان شانس مدال دارند و برنامه‌ریزی ما این است هر سه سهمیه مردان تبدیل به مدال المپیک شوند.
وزنه برداران ایران در شرایطی برای کسب سهمیه کامل حضور در المپیک ۲۰۲۲ پاریس تلاش خود را در مسابقات جهانی آغاز خواهند کرد که یکی از امیدهای اصلی کسب سهمیه و مدال طلای این مسابقات غایب است.
نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا معتقد است برای پیشرفت و رسیدن به مدال‌های خوشرنگ در میادین بعدی باید روی نقاط ضعف خود تمرکز و انها را برطرف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ