مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: سهمیه بانوان وزنه‌برداری برای بازی‌های آسیایی هانگژو کاهش پیدا کرده که این تصمیم نگاه درستی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری جزء رشته‌های مدال‌آور تاریخ ورزش است و تلاش می‌کنیم کم‌ شدن سهمیه‌اش در بازی‌های آسیایی رخ ندهد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری به احتمال کاهش سهمیه های این رشته در بازی های آسیایی هانگژو واکنش نشان داد.
با اینکه در آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو، ۹ سهمیه به دوومیدانی اختصاص داده شده بود اما تعداد این سهمیه کاهش پیدا کرد.
مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: سهمیه بانوان وزنه‌برداری برای بازی‌های آسیایی هانگژو کاهش پیدا کرده که این تصمیم نگاه درستی نیست.
هافبک هجومی مس رفسنجان بعد از توافق با مسئولان این باشگاه جدا شده است.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: کاهش سهمیه بازی‌های آسیایی اشتباه است و امیدوارم مسئولان تجدید نظر کنند.
با وجود تلاش‌های فدراسیون تنیس روی میز برای افزایش سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی، کمیته ملی المپیک طی اقدامی سهمیه مصوب ابتدایی این فدراسیون را هم کاهش داد.
با وجود تلاش‌های فدراسیون تنیس روی میز برای افزایش سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی، کمیته ملی المپیک طی اقدامی سهمیه مصوب ابتدایی این فدراسیون را هم کاهش داد.
رییس انجمن پاراتنیس‌روی‌میز گفت: با توجه به فعالیت بیش از ۶۰۰ ورزشکار پاراتنیس در ۲۲ کلاس ایستاده و نشسته در بخش زنان و مردان، اختصاص تنها ۴ سهمیه به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین واقعا کم است و انتظار داریم تعداد سهمیه‌ها افزایش پیدا کند.
یکی از مهم‌ترین اخباری که رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به زبان آورد، افزایش سهمیه خرید بازیکنان خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری بود.
میرسلیم خواستار سهمیه بندی مسافرت در ایام نوروز شد!
رئیس فدراسیون تنیس روی میز ابراز امیدواری کرد بودجه ورزش در سال 1402 که بازی‌های آسیایی و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در پیش است، به شرایط بهتری برسد.
توضیح معاون وزیر نفت درباره سهمیه‌بندی بنزین/ چرا سهمیه بنزین خودرو‌ها کاهش یافت؟
رئیس انجمن سی ان جی با اشاره به اینکه کاهش و سهمیه بندی گاز به ما ابلاغ شده است گفت: در صورت کمبود گاز پس از صنایع، پتروشیمی و سیمانی ها ، گاز سی ان جی ها هم سهمیه بندی شود.
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می‌رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم‌ها را افزایش خواهد داد.
فعلاً خبری مبنی بر کاهش گاز پتروشیمی‌ها وجود ندارد، افزایش سهمیه پایه ناوگان دیزل و انتقال آب سد آزاد به خانه‌های مردم سنندج از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
یک کارشناس اقتصادی برای کاهش نرخ دلار و مدیریت بازار ارز سه پیشنهاد مطرح کرد و گفت: بانک مرکزی در شرایط این روزهای بازار ارز باید نرخ ارز در بازار متشکل ارزی را کاهش و سهمیه ارزی را افزایش دهد؛ تا زمانی که نرخ ارز در بازار متشکل ارزی بالا است، نمی‌توان انتظار کاهش نرخ دلار در بازار آزاد را داشت.
مدیر عامل پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با کاهش صد لیتری از سهمیه اعتباری کارت سوخت، ۱۵۰ میلیون لیتر در دو ماه در مصرف سوخت صرفه جویی شد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای کاهش سهمیه‌های بنزین ندارد.
کاهش سهمیه بنزین آزاد با هدف جلوگیری از قاچاق
افتتاح و شروع به کار طرح‌های متعدد توسعه میادین نفتی، طرح‌های گازرسانی و پتروشیمیایی و پروژه صادرات دریایی گاز مایع و انعقاد تفاهمنامه با کشور نیجریه از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی بود.
جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی: کاهش ۱۰۰ لیتری اعتبار کارت های سوخت ۳ هزار تومانی، هیچ تاثیری بر مقدار سهمیه اصلی خودروهای شخصی ندارد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: کاهش ۱۰۰ لیتری اعتبار کارت‌های سوخت ۳۰۰۰ تومانی، هیچ تاثیری بر مقدار سهمیه اصلی خودروهای شخصی ندارد.
معاون وزیر نفت از کاهش سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی از ۲۵۰ لیتر در ماه به ۱۵۰ لیتر در ماه در سراسر کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ