نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استفساریه‌ای را تصویب کردند که بر اساس آن، مستمری متوفی به فرزندان ذکور محصل در همه دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و یک دیپلم افتخار در سی‌امین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی ریاضی دانشجویان بلغارستان IMC ۲۰۲۳ شدند.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: براساس اصلاحات جدید آیین نامه دستیار فناور، بخش های تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی هم می توانند برای پذیرش دانشجویان به عنوان دستیار اقدام کنند.
تیم پنج‌نفره دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف با کسب پنج مدال طلا و نقره موفق به کسب رتبه برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور شدند.
سخنگوی شورای نگهبان از حضور ۵ ساعته نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در شورای نگهبان خبر داد و گفت: امیدوارم برگزاری این جلسات به واقعی‌تر شدن دیدگاه‌ها در خصوص وظایف شورای نگهبان بیانجامد.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.
اهواز - دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، شهید ستاری، امام خمینی (ره)، فارابی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) از یادمان شهدای هویزه دیدن و با شهدا تجدید میثاق کردند.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
پسر رئیس فدراسیون تیروکمان در حالی در رقابت های انتخابی دانشجویان با ثبت رکورد لازم مجوز حضور در اردوی تیم ملی را گرفت که نسبت به دیگر شرکت کنندگان، از یک امتیاز برخوردار بود.
مسابقات انتخابی تیم‌ملی تیروکمان دانشجویان با معرفی نفرات برتر در دو بخش کامپوند و ریکرو برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.
مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز دانشجویان دختر و پسر برگزار و ۱۹ نفر به دومین مرحله اردوی انتخابی راه یافتند.
مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز دانشجویان دختر و پسر برگزار و ۱۹ نفر به دومین مرحله اردوی انتخابی راه یافتند.
معترضان و دانشجویان افغانستانی خواستار محاکمه شاهزاده هری شدند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همان‌طور که در دانشگاه‌ها این‌طور فرهنگ شده که دانشجوی پسر با پوشش نامناسب و دانشجوی دختر با آرایش تند اجازه ورود به محیط دانشگاهی را ندارند، باید این فرهنگ در سایر عرصه‌های اجتماعی هم اجرا شود.
دانشجویان پسر دانشگاه هرات با انتشار بیانیه ای با تاکید بر حق همگانی تحصیلات، اعلام کردند تا زمانی که دختران از این حق برخوردار نشوند، در کلاس ها حاضر نخواهند شد.
رقابتهای شطرنج آنلاین دانشجویان آسیا و اقیانوسیه در بخش پسران با قهرمانی تیم چین به پایان رسید.
رقابتهای شطرنج آنلاین دانشجویان آسیا و اقیانوسیه در بخش پسران با قهرمانی تیم چین به پایان رسید.
محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: این دانشجو که شهاب نام داشته از مرداد سال ۹۴ در رشته کارشناسی تحصیل می‌کرده و با پتوی مسافرتی، خود را از میله‌ای که به سقف بوده آویزان کرده و به زندگی اش پایان داده است. در بازرسی از جیب‌های پسر ۳۵ ساله، دستنوشته‌ای تک برگی، یافت شد که خطاب به مادرش بوده و از او حلالیت خواسته و خداحافظی کرده است.
معاون امور زنان ریاست جمهور درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف: فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود. رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ؟
این پسر جوان که دانشجوی دکترای دانشگاه شریف بود از خرداد سال ۹۹ به اتهام قتل دوستش بازداشت شد. در ادامه مشخص شد مقتول به نام پرهام نیز از نخبه‌های دانشگاهی و دارنده مدال المپیاد شیمی در دوره دبیرستان و بورسیه یکی از دانشگاه‌های امریکا بوده است.
قاضی شهریاری گفت: در تحقیقات به عمل آمده و استخراج محتوای گوشی این دانشجوی پسر مشخص می‌شود وی با ارسال پیامکی از قصد خود برای خودکشی گفته بوده است.
پس از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت پسر انیسه خزعلی به کانادا، او در یک رشته توئیتی موضوع را توضیح داد و نوشت: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.»
پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با برگزاری آیین اختتامیه در دانشگاه شهرکرد به پایان رسید.
دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان رقابت‌های تنیس روی میز سومین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر و دختر شاهد و ایثارگر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ