رئیس قوه قضاییه گفت: در مجموع اقداماتی که از سوی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۱ انجام شد موفق شدیم از بیکاری ۲۴۰ هزار نفر جلوگیری کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه گفت: در دستگاه دیپلماسی تلاش مان بدون حضور رسانه فعالیتی ناقص است.
رئیس دستگاه قضا گفت: در دستگاه قضائی تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی کارکنان عدلیه انجام میدهیم.
خواه برق رفته باشد و یا در تلاش برای صرفه جویی در هزینه‌های خود باشید راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید بدون نیاز به دستگاه‌های خنک کننده مصنوعی احساس راحتی کنید.
اگر بخواهیم از موازین انصاف عدول نکرده باشیم، آقای اژه‌ای در طول ریاست خود، حداقل در برخی زمینه‌ها سخنان دلگرم‌کننده‌ای به زبان آورده و در پاره‌ای حوزه‌های دیگر از جمله تلاش برای عفو متهمان وقایع سال گذشته، گامی عملی هم به پیش گذاشته است. با این همه، نه سخنان دلگرم‌کننده او بازتاب رسانه‌ای چندانی پیدا می‌کند و نه گام عملی او امید لازم را برای اجرای عدل و قانون در دستگاه قضا به وجود آورده است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان، گفت: در یک سال اخیر با تلاش صورت گرفته در مجموعه دستگاه قضایی استان پرونده‌های خروجی (رسیدگی شده) ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است.
معاون اول قوه قضائیه، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه در پیامی از تلاش و مجاهدت شبانه روزی قضات و کارکنان اداری دستگاه قضا تجلیل کرد و گفت: عدلیه امروز مامن مظلومان و ستمدیدگان است.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: امروز مردم در مقوله رفع ناهنجاری‌های اجتماعی مطالبات جدی و به‌حقی دارند و ما این مطالبه‌گری را امر بسیار مبارکی می‌دانیم و همین امر، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و ما را به تلاش مضاعف وامی‌دارد.
فرمانده یگان امداد تهران از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید به سرقت رفته و دستگیری یک سارق خودرو خبر داد.
دامغان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه شفافیت اولویت دستگاه قضایی استان است، گفت: نقد پذیری و تلاش برای رفع نواقص در زمره اقدامات جدی دادگستری استان خواهد بود.
سخنگوی قوه قضاییه در باره تلاش دستگاه قضا برای کاهش سرقت، سرانجام شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی، زمان برگزاری دادگاه ۲ خبرنگار و پرونده حمید نوری توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم در هر مسئولیتی که هستیم، وظیفه خود را به درستی انجام دهیم؛ مردم و مراجعان از ما انتظار برخورد خوب و تکریم را دارند. در برخی مواقع، اثر برخورد ما بسیار بیشتر از اثر رای صادرشده می‌باشد.
اژه‌ای رئیس دستگاه قضا گفت: در جریان سفر امروز به استان مرکزی، به بخش‌های مختلف قضایی استان سرکشی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مربوط به حوزه قضایی در استان را مرتفع سازیم.
اراک- رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند، گفت: دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد به هم ریختن و تجزیه کشور را داشت.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: کارت اجاره‌ای به افراد غیر بازرگان می‌دهیم بعد تلاش می‌کنیم تخلف آنها را ردیابی کنیم، سپس پرونده‌ها راهی دادگاه می‌شود!
نخست وزیر عراق از مقر دستگاه مبارزه با تروریسم این کشور دیدار کرد و گفت: باید تلاش بیشتری برای نابودی کامل تروریستها به کار گرفت.
با تلاش پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف دو دستگاه مهم برای نخستین بار در صنعت برق کشور طراحی و تولید شد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت برخورد قاطع با تروریست‌های مسلح و مخل امنیت عمومی مردم وظیفه دستگاه قضا است، تا به اشد مجازات برسند.
فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر برقی در شهرستان بانه و تلاش برای دستگیری متهمان خبر داد.
شیراز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: اراده دستگاه‌های دولتی و در راس آن استانداری فارس، تلاش برای احیای باشگاه برق شیراز و کمک به رشد آن تا نقطه اوج است.
اصفهان- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: قاتل محیط‌بان برومند نجفی تاکنون دستگیر نشده اما از طریق نیروی انتظامی و دستگاه قضا پیگیر دستگیری او هستیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام اقدامات فسادستیزانه در این سازمان خبر داد و گفت: تلاش شده است برخورد با افراد متخلف قبل از ورود دستگاه نظارتی صورت گیرد.
با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش شبانه‌روزی کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروهای ناقص در سایت مرکزی به کم‌تر از ۲۰۰ دستگاه رسید و سایت تبریز به عنوان آخرین سایت، در حال تکمیل و جمع‌آوری خودروهای ناقص است.
لحظاتی ترسناک از سیل شدید در الرستاق (کشور عمان) که منجر به مرگ چند نفر شد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ