رئیس کل محاکم تهران اقدامات دستگاه قضا برای تخصصی شدن رسیدگی به دعاوی تجاری را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع ۲۱ درصد نقاط پرتصادف آزادراه تهران-ساوه با پیگیری و اقدامات پیشگیرانه در دستگاه قضاdی استان تهران خبر داد.
معاون وزیر راه از اقدامات لازم برای واردات ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری ویژه ایام اربعین خبر داد.
رئیس قوه قضاییه در پی بیانیه اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدامات تحولی و تعالی‌بخش دستگاه قضا، از مجلس تشکر کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر دستگاه قضائی اشاره کرد.
دستگاه امنیت ملی عراق اعلام کرد که الاعرجی به دستور محمد شیاع السودانی، نخست وزیر این کشور به منظور بررسی اقدامات انجام شده برای کنترل مرز‌های ایران و عراق راهی سلیمانیه شده است.
شادی نیا گفت: مصدومان حادثه تحت اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، سینا تبریز، و امام سجاد (ع) انتقال یافتند.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مجموع اقداماتی که از سوی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۱ انجام شد موفق شدیم از بیکاری ۲۴۰ هزار نفر جلوگیری کنیم.
دستگاه قضا در سال ۱۴۰۱، به صورت عملی و جدی به میدان حمایت از کار و کارگر وارد شد که در نتیجه این اقدامات، موفق به جلوگیری از تعطیلی ۳ هزار و ۴۸۵ واحد تولیدی شد.
دستگاه قضا در سال ۱۴۰۱، به صورت عملی و جدی به میدان حمایت از کار و کارگر وارد شد که در نتیجه این اقدامات، موفق به جلوگیری از تعطیلی ۳ هزار و ۴۸۵ واحد تولیدی شد.
ملک و حواشی آن، بخش عمده‌ای از پرونده‌های دستگاه قضا را به خود اختصاص داده است. پرونده‌هایی که گاها کثیرالشاکی هستند و صدها نفر را درگیر کرده است. برای کاهش گرفتاری مردم و تعداد پرونده‌های قضایی اقدامات مختلف و طرح‌های گوناگونی تدوین و تهیه شده است؛ از جمله طرح الزام تبدیل سند عادی به سند رسمی و... که به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده
سخنگوی دستگاه دیپلماسی از اخراج دو دیپلمات آلمانی در پی اقدامات مداخله جویانه و غیرمسئولانه دولت آلمان در امور داخلی و قضائی جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.
در پی دستور رئیس دستگاه قضا و با اقدامات صورت گرفته در ۱۵ استان کشور، ۷۰ درصد از زندانیان زن توانستند از تسهیلات و ارفاقات قانونی بهره‌مند شوند.
«آیین نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در زمینه رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور است.
این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سکه مساله ساز می‌شود و اساسا حبس زوج به دلیل عدم پرداخت مهریه یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی و خانواده هاست تا جایی که تا کنون بار‌ها برای رفع آن تدابیری اندیشیده شده و کاهش توقیف اشخاص در قبال دین مدنی مهریه به یکی از سرلوحه‌های دستگاه قضا و ساختار تقنینی کشور تبدیل شده و تداوم دارد.
رئیس دستگاه قضا گفت: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده دستگاه‌ها را به مسئولان و متولیان دستگاه مربوطه اعلام کند.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده را اعلام کند.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده را اعلام کند.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
رئیس دستگاه قضا گفت: قطعا اقداماتی نظیر آتش زدن اموال عمومی و مردمی و رُعب افکندن در دل‌های شهروندان، قتل و مجروح کردن نیرو‌های حافظ امنیت مردم و همچنین فحاشی و آشوب‌افکنی، از مصادیق کُنش اعتراضی نمی‌باشد بلکه این قبیل امور در همه جای دنیا به معنای اغتشاش و آشوب است.
وزیر اطلاعات گفت: اما درباره «قاسم مکارم» اقدامات صورت گرفته است و اکنون در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و به گفته رییس جمهور دولت مدعی مبارزه با فساد است و نسبت به آن کوتاهی نخواهد کرد.
رئیس عدلیه به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهرها رخ می‌دهد تشکیل دهند و در هر دادسرا نیز شعبه‌ای ویژه برای رسیدگی سریع و قاطع به این قبیل سرقت‌ها ایجاد شود.
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به تحولات امروز و اقدامات طرفداران صدر در مقابل شورای قضایی عراق اعلام کرد: ما با تعدی به قوه قضاییه مخالفیم.
حجت الاسلام و المسلمین مصدق با بیان اینکه رفتار برخی از شرکت‌های بیمه موجب کندی در انجام اقدامات می‌شو‌د، تصریح کرد: در حالت کلی کار به نحو خوبی انجام می‌شود اما مواردی وجود دارد که مثلاً کاری که باید ظرف مدت یک‌ ماه به اتمام برسد، در مدت زمان سه ماهه حل و فصل می‌شود که موضوع نباید به این صورت انجام شود.
شمار مصدومان ریزش سکو‌ها در جریان جشن قهرمانی تیم فوتبال الاتحاد لیبی به ۱۳ نفر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ