پیگیری‌ها از نزدیکان حجت‌الاسلام والمسلمین نیری نشان می‌دهد وی در روزها، ماه‌ها و حتی سال‌های گذشته هیچ سفری به کشور آلمان نداشته و این خبر از مبنا کذب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه در بیست‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا،به استان گلستان سفر کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در این مراسم با بیان اینکه مأموریت‌های قوه قضاییه و ملزومات عملیاتی‌سازی این مأموریت‌ها، از امور بسیار خطیر و مهم است، گفت: تحقق عدالت که از جمله مأموریت‌های قوه قضاییه است، صبر و تدبیر و روحیه جهادی و همدلی و همفکری می‌طلبد؛ اگر بخواهیم به تنهایی و با فکر واحد، ماموریت‌های امر قضا را اجرایی کنیم، کار مشکل و سخت می‌شود؛ همفکری و همدلی با همه ارکان نظام از ضروریات است.
با حکم رئیس قوه قضائیه حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد دادستان کل کشور شد.
رئیس قوه قضائیه در پی درگذشت پدر حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان را تسلیت گفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ حسن حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: ما در قوه قضاییه، مشکلات دولت را می‌فهمیم و درک می‌کنیم ما اعتقاد و باور داریم که قوای مجریه و قضاییه باید کمک‌کار یکدیگر باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی درگذشت آیت‌الله محمدتقی مجلسی را تسلیت گفت.
رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت برادر حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حجتی کرمانی را به وی تسلیت گفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، در راستای تحقق عملی شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) از ناحیه دستگاه قضا، دستورات مهمی را صادر کرد.
سنندج - رئیس کل دادگستری کردستان از سفر حجت‌الاسلام والمسلمین اژه ای رئیس قوه قضائیه به سنندج خبر داد.
پس از ثبت و انتشار تصویر اذان و اقامه گفتن حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در گوش این نوزاد از سوی عکاسان خبری، با توجه به اینکه رئیس قوه قضاییه در شیرخوارگاه امام علی (ع) حضور داشت، این تصور نادرست برای تعداد معدودی از رسانه‌ها ایجاد شد که نوزاد مورد اشاره، از اعضای آن شیرخوارگاه است؛ حال آنکه همانطور که در تصویر مشخص است، پدر و مادر این نوزاد در کنار او حضور دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه، امروز دوشنبه (۱۴ فروردین) ضمن اشاره به برخی مسائل فرهنگی و ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: مقرر شده نیروهای پلیس ناهنجاری‌های اجتماعی را با سیستم هوشمند شناسایی کرده و با ارسال پیامک به افراد تذکر دهند. وی افزود: در مرحله بعد هم افرادی که مرتکب ناهنجاری شوند به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.
اصفهان- نشست حجت‌ الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌ قضائیه با کارآفرینان، تولید کنندگان و صنعتگران استان اصفهان آغاز شد.
اصفهان- حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه لحظاتی قبل وارد اصفهان شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت همسر شهید مطهری را تسلیت گفت.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
گویا براساس دستور امروز ظهر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه قرار است به خاطر برد تیم ملی بعضی از زندانیان آزاد شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، دستور داد تا در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آنها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای ، برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آنها هم تسریع شود.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سپیده رشنو صبح امروز به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران، با حضور نماینده دادستان، وکیل و خانواده متهم برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، ارتحال آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق با اشاره به حوادث روز عاشورا گفت: آنچه باعث شد تا ارزش‌های اسلامی تضعیف شود و وضعیت موجود در زمان پیامبر اسلام تبدیل شود به اینکه در روز عاشورا مقابل حضرت امام حسین (ع) بایستند موضوع شیوع فحشا و منکر در جامعه بود آن‌ها سعی کردند فحشا و منکر را در جامعه رواج دهند.
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) با پیش‌بینی بهبود مصرف نفت به سطح پیش از شیوع کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۳، هشدار داد قیمتهای بالاتر نفت و تنزل پیش‌بینی‌های اقتصادی، روی رشد تقاضا برای نفت تاثیر منفی خواهند گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ