حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: ما در قوه قضاییه، مشکلات دولت را می‌فهمیم و درک می‌کنیم ما اعتقاد و باور داریم که قوای مجریه و قضاییه باید کمک‌کار یکدیگر باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی حمله تروریستی اخیر در حرم شاه‌چراغ روسای قوه مجریه و مقننه در اولین واکنش‌های خود از دستگاه قضایی اشد مجازات برای عاملان این حادثه را خواستار شدند.
متأسفانه در برخی از ادوار، قوه مجریه با قوای دیگر وارد برخی از حاشیه‌ها و چالش‌هایی می‌شد که انرژی و ظرفیت کشور را به «انحراف» سوق می‌داد؛ بگومگو‌هایی که مردم را خسته می‌کرد و تمرکز برای اداره کشور را از مسئولان ارشد و میانی می‌گرفت. در این میان هم، برخی جریان‌ها و افراد از وضعیت به‌وجود آمده سوءاستفاده می‌کردند.
معاون اول قوه‌قضاییه گفت: لایحه مربوط به حجاب در کمیسیون قضایی مجلس در حال بررسی است، از نخبگان دعوت شده و به صورت جدی روی آن کار می‌شود. قوای سه گانه روی این لایحه وفاق دارند.
تجدید قوای استقلال با گلباران حریف قرمز با گلر پرسپولیسی / جام مرگ‌وزندگی به ساپینتو چشمک زد
طبق مصوبه مجلس، روسای قوای مجریه و قضائیه و معاونان و مشاوران آنها، اعضای شورای نگهبان، معاونان و مشاوران رئیس مجلس و ائمه جمعه موظف به بی‌طرفی در انتخابات مجلس شدند.
رحمت اله فیروزی پوربادی با اشاره به رفتار غیر حرفه‌ای خبرگزاری ایرنا و تحریف مصاحبه گفت: خبرنگار خبرگزاری ایرنا در خصوص وحدت میان قوا سوال کرد و بنده در پاسخ گفتم، امامین انقلاب همواره بر وحدت و همدلی میان سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه تأکید داشتند تا با همکاری و هم افزایی یک‌دیگر مشکلات کشور بر طرف شود.
رهبر انقلاب، همکاری، همدلی وهم افزایی سه قوه را یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور اعلام کردند و با اشاره به ترتیبات خوب قانون اساسی درباره تشکیل قوای سه گانه افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌طور کامل همکاری کنند، کار‌ها به هیچ وجه گره نمی‌خورد که خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.
زهبر انقلاب: قوای سه‌گانه باید همدلی و همکاری و هم‌افزایی کنند؛ اگر چنانچه این سه قوه باهم به طور کامل همکاری کنند کار‌ها به هیچ‌وجه گره نمی‌خورد.
ارسال لایحه کاهش اختیارات دستگاه قضایی در برابر قوای مقننه و مجریه به کنست یکی از نشانه‌های تغییر قطب‌نمای قدرت به سمت جریان راست- مذهبی در سرزمین های اشغالی است.
سران قوای سه‌گانه، در نشست مشترک خود مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور رؤسای قوای مجریه و قضائیه به بررسی آئین نامه نظارت مجمع پرداختند و مواد ۶، ۷، ۸ و تبصره‌های آن را تصویب کردند.
نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه عصر امروز شنبه در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
نشست سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه عصر امروز شنبه در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
شریفی‌مقدم که به عنوان مجری ثابت برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» معرفی شده است، درباره تفاوت‌های گویندگی خبر و اجرای تلویزیونی اینگونه اظهار کرد: مجری‌گری در تلویزیون، بداهه‌گویی قوی می‌خواهد. گویندگی خبر هم یک مقوله کاملا متفاوت است. گویندگی خبر تسلط بالایی بر متن موضوعات روز می‌خواهد، چون یک گوینده خبر تا وقتی خبر را درک و فهم نکند نمی‌تواند آن‌را به بیننده منتقل کند. اما کلا اجرای تلویزیونی علاوه بر تسلط بالا بر موضوعات روز، بداهه‌گویی و فن بیان خیلی قوی می‌خواهد که خداراشکر ما در این زمینه همکاران گوینده و مجریان خوبی در تلویزیون داریم و می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم.
سران سه قوه همچنین با ضروری خواندن فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های قوه مجریه، تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه همچنین حضور همه مسئولان در رده‌های مختلف قوای سه گانه را در اجتماعات مردمی به ویژه جوانان، ضروری خواندند.
سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه همچنین حضور همه مسئولان در رده‌های مختلف قوای سه گانه را در اجتماعات مردمی به ویژه جوانان، ضروری خواندند.
ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های عوامل اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور و مجازات آنان از دیگر موضوعات مورد تاکید سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه بود.
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه در نشست سه جانبه خود که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، حفظ آرامش کشور را برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار مردم ضروری دانسته و تاکید کردند جامعه ایرانی در حال حاضر برای غلبه بر خصومت و تفرقه‌افکنی ایران‌ستیزان به وحدت همه اقشار فارغ از زبان، مذهب و قومیت نیاز دارد و همه ارکان کشور باید در این مسیر بکوشند.
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه ضرورت شناخت و تبیین توطئه‌های ایران‌ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه‌ها و نخبگان مورد تاکید قرار دادند.
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه ضرورت شناخت و تبیین توطئه‌های ایران‌ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه‌ها و نخبگان مورد تاکید قرار دادند.
نماینده تهران گفت: تفاوت چشمگیری میان رئیس قوه مقننه با روسای قوای مجریه و قضاییه ایجاد می‌شود.
بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و دارو‌های موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بود، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است. لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ