ششمین کنفرانس ملی حفاظت خاک و آبخیزداری با تاکید بر تعادل‌بخشی و پایداری منابع آب در حوزه‌های آبخیز، سوم و چهارم مرداد امسال به صورت حضوری و برخط در تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ششمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب عصر دوشنبه (۱۲ تیر ۱۴۰۲) در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی قوه قضائیه برگزار شد.
۲ فضانورد ناسا ششمین و آخرین پنل خورشیدی ارتقا یافته در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی را نصب کردند. به این ترتیب  ذخیره برق آزمایشگاه فضایی افزایش می یابد.
بردیا دانشور در مسابقات شطرنج قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
وزیر امور خارجه در حاشیه ششمین کنفرانس تاریخ روابط خارجی، نمایشگاه اسناد تاریخی روابط خارجی ایران را افتتاح کرد.
ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.
ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.
وحید ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.
وحید ششمین بازیکن تیم ملی است که با حضور در سالن کنفرانس تیم ملی در دوحه به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی پاسخ می‌دهد.
نشست هم اندیشی وزیر امور خارجه با مهمانان سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار شد.
رئیس‌جمهور پس از حضور در ششمین نشست سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» دقایقی پیش وارد تهران شد.
رئیس جمهور پس از شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا»، آستانه پایتخت قزاقستان را به مقصد تهران ترک کرد.
رئیس جمهور کشورمان و امیر قطر در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با هم دیدار و گفتگو کردند.
روسای جمهور ایران و آذربایجان در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
ششمین نشست سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا»، امروز پنجشنبه به ریاست قاسم ژومارت توکایف، رئیس جمهور قزاقستان و با حضور سید ابراهیم رئیسی و ۱۰ تن دیگر از سران و روسای کشورهای عضو، دقایقی پیش آغاز به کار کرد. پیش از آغاز رسمی این اجلاس رئیس جمهور قزاقستان ابتدا به شکل جداگانه و بعد به صورت دسته‌جمعی با حضور روسا و سران حاضر در این نشست عکس یادگاری انداختند.
ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با حضور رئیس جمهور کشورمان آغاز به کار کرد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با هم دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهور و امیر قطر در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با هم دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل وارد آستانه مرکز قزاقستان شد.
رئیس جمهور به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم شهر آستانه پایتخت این کشور شد.
سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی
رئیس جمهور بامداد پنجشنبه به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم آستانه پایتخت این کشور خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ