رئیس جمهور کشورمان و امیر قطر در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با هم دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور الجزایر که به دوحه سفر کرده است با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
پیرو سفر اخیر حسین امیر عبداللهیان به امارات و رایزنی رئیس دستگاه دیپلماسی با مقامات عالی‌رتبه این کشور و موافقت رییس امارات عربی متحده، تعداد ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند و بزودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.
شیخ تمیم امیر قطر، تلفنی با پوتین رئیس جمهور روسیه گفتگو کرد و بر ضرورت حل اختلافات از طریق گفتگو تاکید کرد.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در دیدار با رئیس اداره خط آهن افغانستان درباره افزایش‌ همکاری های ریلی گفت و گو کرد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
رئیس ستاد ارتش قطر روز دوشنبه از عیسی بن راشد المهندی، دستیار دبیرکل شورای همکاری  خلیج فارس در امور نظامی استقبال و برخی از موضوعات دارای اهمیت مشترک را بررسی کرد.
رئیس جمهور تونس با امیر قطر درباره موضوعات منطقه ای و بین المللی رایزنی کرد.
امیر قطر و رئیس شورای حاکمیت سودان درباره آخرین تحولات سیاسی خارطوم رایزنی کردند.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن و معاون وزیر امور خارجه روسیه در عمان دیدار و رایزنی کردند.
هیئت پارلمانی لبنان با «بشار اسد» در دمشق دیدار کرد و قرار است با وزیر امور خارجه و رئیس پارلمان سوریه نیز دیدار و رایزنی کند.
وزیر امور خارجه ترکیه با رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره نیروگاه اتمی زاپروژیا در اوکراین تلفنی گفتگو کرد.
رئیس جمهوری تونس با وزیران امور خارجه و کشور ایتالیا درباره مسائل مربوط به تروریسم، مهاجرت و شرایط آب و هوایی رایزنی کرد.
ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن با الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات و تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در گفتگویی تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و شماری از موضوعات منطقه ای و بین المللی دارای اهمیت مشترک رایزنی کردند.
«ولادیمیر پوتین» و «تمیم بن حمد آل ثانی» در گفتگوی تلفنی درباره جام جهانی فوتبال 2022 و روابط دو جانبه رایزنی کردند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه، بر توسعه همکاری بین نهادهای قضائی و ناظران حسن اجرای امور دو کشور تاکید کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگویی تلفنی پیرامون اوضاع فلسطین رایزنی کردند.
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره اقدام اخیر این جنبش فلسطینی در بهبود روابط دولت سوریه صحبت کرد و از تلاش‌ها برای بازگشایی دفتر حماس در دمشق خبر داد.
بر اساس اعلام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن امروز در تماسی تلفنی در خصوص آزمایش موشکی اخیر کره شمالی رایزنی کردند.
نماینده سازمان ملل در امور عراق با برهم صالح رئیس جمهور این کشور دیدار و رایزنی کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نماینده اتحادیه اروپا در امور فلسطین دیدار و درباره آخرین تحولات اراضی اشغالی و اقدامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با دبیر کل وزارت امور خارجه الجزایر در مورد آخرین تحولات مربوط به فلسطین و اراضی اشغالی گفتگو کرد.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق و رئیس پارلمان این کشور در جریان دیداری مشترک در خصوص آخرین تحولات سیاسی عراق رایزنی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ