محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری گفت: افزایش بی رویه قیمت خودرو بر روی قیمت کالا‌های دیگر تاثیر می‌گذارد؛ لازم است مسئولان مربوطه در مجلس حاضر شده و درباره این وضعیت پاسخ دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از تعیین تکلیف طرح شفافیت قوای سه گانه در نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و تاکید کرد: مفاد قانون شفافیت قوای سه گانه از ماه آینده برای سایر قوا و دستگاه ها از جمله مجلس، هیات وزیران و قوه قضاییه اجرایی خواهد شد.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، عبدالرضا مصری، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد نامزد نایب رئیسی مجلس شدند.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با ۱۴۳ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند
نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت خودرو گفت: هر سه ماه یکبار قیمت خودرو را گران می‌کنند و کسی هم پاسخگو نیست.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: هر سه ماه یک بار قیمت خودرو را گران می‌کنند و کسی هم پاسخگو نیست، لازم است مجلس به این موضوع ورود کند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در جلسه‌ای که روز شنبه در رابطه با نوسانات ارز داشتیم سه عضو اقتصادی دولت که در رابطه با بازار ارز مسئولیت دارند به مجلس آمدند، یعنی آقایان مخبر، خاندوزی و فرزین. اما خب مسئولان برنامه آنچنانی نداشتند، یعنی یک برنامه منسجم که بتواند ما را از این وضعیت نجات دهد و به سمت بهبود شرایط حرکت کنیم، نداشتند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نماینده مجلس یازدهم گفت: در صورتی که دولت توانایی لازم را داشته باشد سهمیه بنزین به هر کد ملی بدون افزایش قیمت اجرا خواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار، مجموع مصوبات اقتصادی و عدالت محور مجلس یازدهم در سه سال اخیر بیشتر از سه مجلس گذشته است.
نماینده تهران در مجلس گفت: در این دو سه ماه میدان به طور کامل در دست نیرو‌های امنیتی قرار گرفت، اما هنوز دشمن این مسئله را رها نکرده و به دنبال تداوم آن است.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.
محبی نجم‌آبادی گفت: مردم باید به حاکمیت و نظام اعتماد کنند. ما نمایندگان مجلس مدافع سرسخت آنان هستیم. قرار است که به روبیکا پهنای باند سه برابری نسبت به استارلینک بدهند و قیمت آن نیز کاهش خواهد یافت. مردم می‌خواهند کسب و کار داشته باشند، کار دیگری که نمی‌خواهند انجام دهند.
سلمان اسحاقی اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو در مجلس شورای اسلامی از مردم عذرخواهی می‌کنم. بنده به مردم می‌گویم ما شرمنده هستیم که پس از گذشت سه ماه اداره وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اکنون نه این وزارتخانه سرپرست دارد و نه وزیر که مایه تاسف است.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان یک عضو در مجلس شورای اسلامی از مردم عذرخواهی می‌کنم که وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از گذشت سه ماه هنوز وزیر ندارد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدت سه ماه سرپرستی زاهدی وفا، او با نمایندگان ارتباط برقرار نکرد تا شائبه لابی با مجلس ایجاد نشود.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه سه ماه فرصت دارد گزارش تحقیق و تفحص از فولاد را رسیدگی کند و حتماً باید با متخلفان این پرونده برخورد شود.
مالک شریعتی نیاسر، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیتی به تشریح سه فرضیه پیرامون حمله به سلمان رشدی پرداخت.
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با برشمردن الزامات واردات خودرو گفت: اختصاص سهمیه واردات به خودروسازان خطر بزرگی است که می‌تواند نوع جدیدی از انحصار را در بازار خودرو ایجاد کند، لذا به شدت باید از آن اجتناب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ