اخیرا مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی آیین‌نامه نظارتی این نهاد، مصوبه‌ای را گذرانده که بر مبنای آن، می‌توان گفت مجمع تبدیل به شورای نگهبان دوم خواهد شد؛ البته نه به لحاظ رد و تایید صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی بلکه درباره لوایح و طرح‌هایی که در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری پردیس به منظور افزایش سرمایه با حضور ۵۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: قریب به ۳۰۰ پرونده در هر شعبه از مجتمع قضائی شهید بهشتی فقط در یک ماه مختومه شدند.
نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی روز سه شنبه برگزار می‌شود که به طور کامل به تعیین اعضای انتصابی مجمع این کمیته اختصاص دارد.
مدیرعامل بیمه معلم در بازدید از مجتمع بیمه‌ای اصفهان، بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب رضایت بیمه‌گذاران تأکید کرد.
مجمع عمومی وزرای ادوار جمهوری اسلامی سه شنبه ۲۳ خرداد برای انتخاب اعضای هیات مدیره در فرهنگستان علوم برگزار شد. غلامرضا شافعی، محمدرضا عارف، سید مصطفی هاشمی طبا، عبدالحسین وهاجی و محسن مهرعلیزاده با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع ادوار به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.
در هفته جاری از شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۵ شنبه ۴ خردادماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی مجمع برگزار خواهند کرد؟
آگهی برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس امروز در روزنامه اطلاعات منتشر شد.
هیئت عالی نظارت مجمع عصر سه شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست دکتر ذوالقدر تشکیل جلسه داد.
هیئت عالی نظارت مجمع عصر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و به بررسی موضوع «اقتصاد دانش بنیان» در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی پرداخت.
مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خواهد پیش از آنکه طرح یا لایحه به صحن برسد و حتی قبل از کمیسیون تخصصی، آن را در اختیار گیرد. اگر چنین موضوعی عملی شود، نه‌تن‌ها بدعتی جدید در دور زدن قانون بنا نهاده شده که تبعات زیادی در پی خواهد داشت، بلکه فیلتر‌های مصوبات مجلس به جای شورای نگهبان به تنهایی، تبدیل به شورای نگهبان و مجمع می‌شود.
روز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه مپنا با حضور ۷۶.۱ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
در هفته پیش رو از شنبه ۳۰ مهرماه تا ۵ شنبه ۵ آبان ماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی مجمع برگزار خواهند کرد؟
چند نماد در روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه برگزار خواهند کرد. این نماد‌ها کدامند؟ و به چه دلیل مجمع تشکیل می‌دهند؟ کدام نماد‌ها برای افزایش سرمایه مجمع برگزار می‌کنند؟
امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد (حتوکا) با حضور ۵۵ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از حضور «محمد مخبر» در دومین مجمع اقتصادی خزر در پنج شنبه این هفته مورخ ۱۴ مهر ماه در شهر مسکو خبر داد.
نخستین جلسه دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضای جدید روز سه شنبه ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با عبدالله دوم پادشاه اردن روز سه شنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کرد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال،صبح سه شنبه (۸ شهریور ۱۴۰۱) در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار و مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.
زمان و مکان برگزاری مجمع فردا سه شنبه انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص شد.
با پیگیری از اعضای مجمع خیرین خراسان رضوی زمینه تأسیس شعبه این مجمع در استان فوق آماده و بزودی اقدام خواهد شد.
دولت سیزدهم به‌طور رسمی در ۱۴ مرداد ماه روی کار آمد؛ در آن زمان شاخص کل بورس بر روی کانال یک میلیون و چهارصد هزار واحد قرار داشت و طولی نکشید که در بازه زمانی شش‌ماهه شاخص کل بورس با افت‌های پی‌درپی به کانال یک میلیون و صد هزار واحدی نزدیک شد.
شورای عالی بورس اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت‌های سپرده‌گذاری استانی سهام عدالت پس از ارایه مدل پیشنهادی جهت بازبینی آیین‌نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت بازگشایی شود.
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس اعلام کرد: در راستای ارتقای شفافیت معاملات روزانه، نمایش عمق مظنه ها از ۵ مظنه برتر به ۲۰ مظنه افزایش می یابد
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه با ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه، افزایش سرمایه سرخابی‌ها با آورده مردم صورت خواهد گرفت، گفت: امروز با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مواجه نیستیم، بلکه با افزایش سرمایه این دو باشگاه با ورود به بازار سرمایه مواجهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ