در حال حاضر پس از تغییر سیاست‌های بانک مرکزی، نرخ ارز رسمی و آزاد بیش از ۲۰ درصد اختلاف دارد که این اختلاف مشکلاتی ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فیورنتینا اعلام کرد هیچ پیشنهادی از منچستریونایتد برای جذب سفیان امرابط، ستاره مراکشی خود، دریافت نکرده است.
باشگاه پرسپولیس دریافت ۱۵۰ میلیارد از صندوق پیشکسوتان را رد کرد.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، خبر پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومانی از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش را تکذیب کرد.
مسئول پارک ملی قطرویه گفت: با قاطعیت می‌توان گفت تصاویر منتشر شده در فضای مجازی که با کمی دقت می‌توان دریافت که سعی شده است یک مورد از چند زاویه و در فواصل زمانی متعدد و شیوه‌های مختلف به تصویر کشیده شود و از طرفی معلوم نیست مربوط به کدام مقطع زمانی بوده کاملا کذب و شایعه پراکنی است.
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، دریافت خودرو رانتی توسط این وزارتخانه را تکذیب کرد.
وزارت ارتباطات در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر واگذاری خودرو‌های شاسی بلند به این وزارتخانه ضمن تکذیب آن اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز هیچ خودرویی از هیچ شرکت خودروسازی به وزارت ارتباطات و حتی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه آن واگذار نشده و طرح این خبر از اساس کذب است.
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیحاتی درباره روند بررسی ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان در این هیئت داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال اظهارات سرمربی آبی پوشان در مورد دریافت نکردن بخشی از مطالباتش را تکذیب کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال اظهارات سرمربی آبی پوشان در مورد دریافت نکردن بخشی از مطالباتش را تکذیب کرد.
یکی از موارد مطرح شده توسط مدیرعامل فعلی استقلال، پرداخت بدهی فرهاد مجیدی بود؛ موضوعی که خیلی زود از سمت او تکذیب شد.
روزنامه هاآرتص چند روز پیش در گزارشی مدعی شده بود که اسراییل طی دو دهه گذشته، ائتلافی راهبردی با جمهوری آذربایجان شکل داده است و به گفته منابع مطلع، در ازای دریافت نفت و ایجاد جای پایی در نزدیکی ایران، تسلیحاتی به ارزش میلیارد‌ها دلار به این کشور می‌فروشد.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیئت کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیات کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت: شهردار تهران با تحمیل هرگونه هزینه جدید به مردم مخالف است و هزینه‌ای با عنوان نگهداری قبور دریافت نخواهد شد و مردم را بی‌جهت نگران نکنید.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه خود به باشگاه می رود.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتری دریافت نکرده است.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پیشنهادی از تیم های لیگ برتری دریافت نکرده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.
دروازه بان استقلال اعلام کرد هیچ اخطاری به این باشگاه برای دریافت مطالباتش نداده است.
یک منبع آگاه گفت: آنچه از پتروشیمی‌ها دریافت شده بنزین نبوده و ریفورمیت بوده است و دریافت بنزین از پتروشیمی‌ها صحت ندارد.
باشگاه سلتیک اخبار و شایعات در مورد دریافت پیشنهاد از بارسلونا برای خرید یوسیپ یورانوویچ را رد کرد.
مهاجم هلندی تیم پرسپولیس پیش از سفر به هلند مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کرد تا با خیالی آسوده به تعطیلات برود.
معاون حقوقی و وصول مطالبات یک بانک دولتی گفت: هیچ دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبنی بر صدور اجراییه برای دریافت جریمه توسط این بانک وجود ندارد.
رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق گفت: هیچ دستور العمل یا ابلاغیه‌ای برای دریافت گواهی بکارت در زمان ثبت عقد دائم به دفاتر ثبت ازدواج ارسال نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ