در اینجا عکس‌هایی از دورۀ قاجار را ملاحظه می‌کنید که افرادی عادی را در فعالیت‌های روزمره‌شان به تصویر کشیده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چه حیواناتی می‌توانند صد‌ها سال عمر کنند؟ در این مطلب با حیواناتی آشنا می‌شوید که بیشترین طول عمر را در میان جانوران دریا و خشکی دارند.
منهارت پرفورمنس تیونر بسیار مطرح آلمانی که ارتباطات نزدیکی با ب ام و دارد، در یکی از جدیدترین پروژه‌های خود سراغ ب ام و ئی ۳۰ ام رفته تا یک هیولای جدید را معرفی کند. این پروژه " ۳.۵ توربو ام اچ ۳ " نام دارد.
خودرو‌های کنار گذاشته شده‌ی مرسدس بنز که در این مطلب قصد داریم معرفی کنیم، در انواع و کلاس‌های مختلفی هستند و به دوره‌های متفاوتی تعلق دارند؛ از سوپراسپورت‌های پرزرق و برق گرفته تا خودرو‌های لوکس و راحت و حتی مفهومی‌های عجیب و غریب.
رامین رضائیان در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان دو درخواست ویژه را به نمایندگی از بازیکنان تیم مطرح کرد.
در این مطلب با پنجمین نسل از گوشی تاشوی سامسونگ که می‌تواند به تبلت تبدیل شود، آشنا می‌شویم.
در این مطلب، شما را با بزرگترین حشرات جهان از حیث طول آشنا می‌کنیم. اندازۀ این جانوران واقعا فراتر از تصوری است که ما دربارۀ حشرات داریم.
یکی از کارشناسان و روزنامه نگاران مطرح دنیای خودرو پس از مشاهده تصاویر سانتافه جدید اولین جمله خود را که اتفاقا برای خودش نیز جالب بود مورد اشاره قرار داده است: سانتافه چرا این شکلی شد؟!
کارخانه آگوریا آئودی نخستین تاسیسات تولیدی این شرکت مطرح آلمانی با دی اکسید کربن خنثی در جهان محسوب می‌شود.
در این مطلب مجموعه‌ای از برترین خطوط تولید خودرو در جهان را مشاهده می‌کنید که هر کدام در نوع خود سازمانی بسیار منظم و دقیق محسوب می‌شوند.
آئرا سدان یک طرح مفهومی بوده و طبق گفته طراح مطرح این شرکت، فیلیپو پرینی، خالق و طراح خودرو‌هایی مثل لامبورگینی اونتادور، سنتناریو، اوروس، هوراکان و...، مدل تولیدی این خودرو شباهت زیادی با نسخه کانسپت دارد.
در این مطلب تصاویری از تبریک باشگاه‌های بزرگ اروپاییبه مناسبت عید قربان را ببینید.
شگفت انگیزترین واقعیت درباره این پرنده سرعت آن است. شاهین پرگرین با سرعت 64 تا 100 کیلومتر بر ساعت پرواز می کند و برای شکار طعمه خود می تواند با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت شیرجه بزند.
در این مطلب، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از کودکان کشور‌های مختلف از جمله ایالات متحده، هند، انگلستان، ژاپن، مکزیک، کانادا، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، برزیل، کنیا و پاکستان را خواهید دید.
تویوتا نتوانست خود را از اصول پایه طراحی که با آن متولد شده بود جدا کند و تا به امروز نیز همین جریان ادامه دارد. اکنون نمی‌توان تویوتا را در زمینه طراحی خودرو یک خودروساز کاملا موفق دانست، اما قطعا جز باکیفیت‌ترین و قابل اعتمادترین برند‌های خودرویی جهان است.
برخی تصاویر جعل عمیق شده تاکنون چندین بار خبرساز و فراگیر شده‌اند، مانند ویدیویی که نشان می‌داد ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین به کشورش می‌گوید تسلیم روسیه شوند یا کلیپی از ایلان ماسک که برای تبلیغ سرمایه‌گذاری و البته برای کلاهبرداری بود.
مک لارن در طراحی جذابیت های 750اس چنان ظرافتی و کیفیتی به خرج داده که یکی از نویسندگان مطرح نقدهای خودرویی انگلیس، درباره اش می گوید: این مک لارن از آن خودروهایی است که وقتی سوارش می شوید، هیچ علاقه ای به ترک آن ندارید و برایتان سخت است که پیاده شوید!
از مجسمه‌های موآی معروف جزیره ایستر گرفته تا استون‌هنج انگلستان ...، در این مطلب درباره هشت بنا با سابقه‌ای اسرارآمیز صحبت کردیم که حتی در عصر مدرن هم کارشناسان و باستانشناسان را به خود جذب می‌کنند.
هوش مصنوعی این بار سراغ افراد میلیاردر مطرح جهان رفته تا آن ها را در قالب افراد بی خانمان تصور کنیم!
حضور سیاستمداران مطرح جهان از جمله ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ، جو بایدن، هیلاری کلینتون، بوریس جانسون و باراک اوباما در فیلم ماتریکس به سبک مورد نظر هوش مصنوعی. هوش مصنوعی این بار سراغ سیاستمداران مطرح جهان رفته تا آن‌ها را در فیلم ماتریکس قرار دهد! حاصل کار نیز در نوع خود به طنزی جالب تبدیل شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
روزنامه سان در گزارشی طولانی، تصاویری از دوران جوانی برخی از مربیان مطرح را منتشر کرده که تعدادی از آنها به سختی قابل تشخیص هستند.
در این مطلب به برخی از چهره‌های سرشناسی که در سال ۱۴۰۱ از دست داده‌ایم اشاره می‌کنیم.
شیخ تمیم امیر ‎قطر پس از پیروزی ‎مغرب بر اسپانیا آنقدر خوشحال شد که همراه با تماشاچیان شروع به شادی کرد.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.
حضور چهره‌های مطرح رشته‌های مختلف از جمله ورزشکاران و خصوصاً فوتبالیست‌ها در دنیای بازیگری امری است که در دنیا نمونه‌های جالب توجهی دارد که این امر در ایران نیز وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ