خیابان لاله‌زار یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است، عکس‌های زیر این خیابان را از دیروز تا امروز به تصویر کشیده است./ منبع: خبرآنلاین
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر کشتی دو کوآلا وسط یک خیابان توجه سایت موندو دپورتیوو را به خود جلب کرده است.
رسانه‌های عراقی در گزارشی به سفر اخیر علی باقری به عراق و بازدید از معروفترین خیابان بغداد پرداختند.
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
این طاووس ها از باغ وحش یا قفس خود فرار نکرده اند، بلکه متعلق به آن خیابان ها هستند. گردشگران اغلب با آنها سلفی می گیرند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی خیابان لاله زار ثبت اولین‌ها به نام خودش است. بسیاری از مشاغل که برای نخستین بار در ایران راه اندازی شدند کارشان را از خیابان لاله زار شروع کردند. برای مثال نخستین گل‌فروشی ابتدا در این خیابان تأسیس شد. نخستین فروشگاه بزرگ به سبک اروپایی نیز در این خیابان راه‌افتاد و بالاخره نخستین چراغ گازی در این خیابان روشن شد.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
سال ۱۲۵۲ خورشیدی و در عهد ناصری، ناصرالدین شاه در سفری به فرنگ، از تماشای خیابان شانزلیزه پاریس به وجد می‌آید. در بازگشت او، باغ لاله‌ زار ۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود و مسیری از میان این باغ می‌کشند تا خیابانی به سبک خیابان‌های اروپایی و شبیه شانزلیزه پاریس، در طهران آن روزها ساخته شود.
کاخ مرمر روزگاری باغ عبدالحسین میرزا فرمان‌فرما بود که از جنوب به شمال خیابان امام خمینی، از شرق به خیابان ولیعصر، از غرب به خیابان کارگر و محدوده شمالی‌اش به خیابان جمهوری می‌رسید.
در این گزارش تصاویر کمتر دیده شده از تهران قدیم را برای شما کاربران قرارد داده ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست.
پس از پیروزی اینتر برابر لاتزیو مردم شهر ناپل به خیابان ها ریختند و در حالی که هنوز سه امتیاز تا قهرمانی سری آ فاصله دارند، جشن های خیابانی را شروع کردند.
تصاویر پس از زلزله ۴.۶ ریشتری در مشهد و به خیابان آمدن مردم را مشاهده می‌کنید.
تصاویر پس از زلزله ۴.۶ ریشتری در مشهد و به خیابان آمدن مردم را مشاهده می‌کنید.
ورزشکاری که بودجه تهیه هتل جداگانه یا استقرار در خودروی مجهز والدینش را ندارد، در گرمای کوچه و خیابان پرسه بزند تا نوبت مسابقه‌اش برسد؟ آیا او در شرایط برابر با حریفان رقابت می‌کند و استعدادش شناسایی خواهد شد؟حتما باید ساختمان نیمه‌کاره فرو بریزد تا به فکرشان باشیم؟
ویلای نبش خیابان هشتم بخارست در حال تخریب است. دیرزمانی این گونه بنا‌ها هویت معماری مدرن تهران بودند و امروز با از دست دادن و عدم مستندنگاری علمی آنها، شاید تنها افسوس و دلسردی برای شهروندان شهر باقی می‌ماند.
خیابان حافظ، دروازه شمیران و خیابان کریمخان چند خیابان قدیمی تهران هستند که بسیاری تصاویر روز‌های برفی این خیابان‌ها را در ذهن ثبت کرده‌اند.
خیابان فردوسی که در دوران قاجار خیابان علاءالدوله نامیده می‌شد، یکی از خیابان‌های قدیمی شمالی- جنوبی تهران است. این خیابان از میدان توپخانه آغاز شده و پس از گذر از چهارراه اسلامبول به میدان فردوسی در شمال منتهی می‌شود.
به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) تصاویر مادران شهدا در سازه های تبلیغاتی شهر تهران اکران شد.
مردم کرمان با حضور در خیابان های شهر و با شعار ایران ایران، به حمایت از تیم ملی فوتبال ایران پرداختند.
رسانه‌ها از گسترش اعتصابات و اعتراضات در روزهای اخیر در فرانسه خبر داده‌اند و می‌گویند ادامه این روند رئیس‌جمهور این کشور را با چالش‌های جدی مواجه خواهد کرد.
شهرام شهریار که این تصاویر را منتشر کرده گفته که این ساختمان، ۱۴مهرماه در روز تهران تخریب شده است
تصاویر با کیفیتی از یکی از چهارراه‌ها ، در فضای مجازی منتشر شده که اشراف کامل نیروهای امنیتی به آشوبگران و اغتشاشگران را نشان می‌دهد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جلسه اعلام حکم قاتل نگهبانان شرکت کشنیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی خیابان طالفانی تهران صبح دوشنبه ۷ شهریور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و قاتل به اعدام محکوم شد. قاضی صلواتی با اشاره به اتهامات متهم گفت: اتهامات متهم علیرضا رضوی خالق آبادی فرزند جواد محاربه و افساد فی الارض از طریق تیراندازی به سمت افراد و ماموران فراجا، مباشرت در ۴ فقره قتل عمدی، شروع به قتل با استفاده از سلاح گرم نسبت به ۵ نفر از ماموران فراجا و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در شهر تهران و شهرستان شهریار با استفاده از سلاح گرم، است.
پورشه به تازگی از خودروی جدید 911 GT3 RS رونمایی کرده است. به‌روزرسانی‌های قابل توجه در سیستم‌های خنک‌کننده و آیرودینامیکی این خودرو، قابلیت‌های بسیاری را برای این خودرو به ارمغان آورده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ