باشگاه منچستر یونایتد در روز انتشار مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان، تصویر او را از پوستر استادیوم اولدترافورد پایین کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کشور عراق مجموعا بیش از ۲۰ محل نگهداری اسرا برای اسرای ایرانی تشکیل شده بود و در واقع با کمترین امکانات رزمندگان ایرانی که در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به اسارت درآمده بودند، دوران سخت اسارت خود را در آنجا به سر می‌بردند. به غیر از زندان‌هایی همچون زندان "الرشید" که در یک منطقه بزرگی از بغداد قرار داشت و زندان "ابوغریب" که در نزدیکی بغداد بوده و بیشتر درجه داران نظامی در آنجا اسیر بودند، مابقی محل‌های نگهداری در قالب اردوگاه بود. تصاویر مربوط به عکسای یادگاری آزادگان دفاع مقدس در این اردوگاههاست.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در روزهای گذشته را می بینید.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در روزهای گذشته را می بینید.
هدف این پروژه که توسط یک بانکدار فرانسوی حمایت می‌شد، ثبت و ضبط تصاویر و ویدئو‌هایی از فرهنگ‌ها و مکان‌های مختلف دنیا بود.
شکیرا در مراسم Premios Juventud ۲۰۲۳ برنده ۸ جایزه شد! عکس‌های احساسی شکیرا با فرزندانش در این مراسم مورد توجه قرار گرفت.
عکس‌های حسین یزدانی ستاره کشتی ایران حسابی سوژه فضای مجازی و رسانه‌ای شد و حتی علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس و تیم ملی هم به آن واکنش نشان داد.
در اینجا تصاویری رنگی و کمتردیده شده از شهر آبادان در اوایل دهۀ پنجاه شمسی را ملاحظه می‌کنید. این عکس‌ها که توسط فرانسیس تاکر (Francis Tucker) ثبت شده‌اند، نمایی از خیابان‌ها و مغازه‌ها و دورنمایی از پالایشگاه نفت آبادان را نشان می‌دهند.
در اینجا چند عکس تاریخی از بازار تهران را ملاحظه می‌کنید که بیش از یک قرن قبل ثبت شده‌اند.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در روزهای گذشته را می بینید.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در روزهای گذشته را می بینید.
عکس‌های ارسالی از اردوی سپاهان در ترکیه نشان از روحیه بالای مهاجم بلندقامت این تیم دارد که مدنظر باشگاه پرسپولیس است.
لیونل مسی، فوق ستاره جدید اینترمیامی، داستان خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا را در مورد ناکامی در جذب دوباره ستاره آرژانتینی در تابستان امسال را ثابت کرد.
عکس‌هایی را که در این‌جا ملاحظه می‌کنید، یک عکاس فرانسوی در سال ۱۹۱۲ میلادی ثبت کرده است.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در ماه گذشته را می بینید.
الهلالی‌های بی‌خیال مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو نمی‌شوند.
ستاره ایرانی کاسیم پاشا ترکیه دور از تمرینات گروهی تیمش است.
ایستگاه فضایی بین المللی که با سرعت حدود ۱۷۱۵۰ مایل در ساعت به دور زمین می‌چرخد، در حال حاضر هفت خدمه را در خود جای داده است. در ماه‌های اخیر، فضانوردان ماموریت اکسپدیشن ۶۷ و ۶۸ عکس‌های شگفت‌انگیزی از سیاره دوست‌داشتنی زمین هنگام عبور از بالای سر گرفته‌اند.
مربی سابق آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، می‌‌گوید او می‌توانست هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی آرژانتین بازی کند اما به دلیل شیفتگی بی و حد و حصرش به لیونل مسی آرژانتین را انتخاب کرد.
دوربین HiRise مدارگرد شناسایی مریخ در گذشته نیز عکس‌هایی از تپه‌های شنی روی سطح این سیاره ثبت کرده بود، اما در این تصویر جدید، آن‌ها به شکل طرح‌هایی توخالی روی سیاره دیده می‌شوند. «آلفرد مک‌ایون»، اخترزمین‌شناس، درباره این تصویر نوشت: «تپه‌های شنی با اشکال و اندازه‌های مختلف در مریخ وجود دارند. در این مثال، تپه‌ها تقریباً کاملاً دایره‌ای هستند که پدیده‌ای غیرعادی است.»
دانشمندان در بسیاری از زمینه‌ها در دو سال گذشته توجه کمی را به خود جلب کرده اند، زیرا جهان بر روی فشار اضطراری به منظور توسعه واکسن‌ها و درمان‌های مرتبط با کووید - ۱۹ تمرکز کرده است.
جوانا سانز اخیرا عکس‌های دنی آلوز را از حساب اینستاگرامی خود پاک کرده بود تا مشخص شود موضع او درباره اتهامات همسرش چیست.
کریم باوی، ستاره سابق فوتبال ایران، در هفته‌های گذشته در بستر بیماری به سر می‌برد.
اولیویه ژیرو، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار عکس‌هایی از اتاق خود در هتلی که در قطر برایش تدارک دیده شده از امکانات قطری‌ها ابراز شگفتی و تشکر کرد.
اندرو مک‌کارتی در صفحه توئیتر خود نوشت: یکی از دقیق‌ترین عکس‌های من از ستاره ما. این کار با استفاده از یک تلسکوپ اصلاح‌شده خاص انجام شد و شامل گرفتن حدود ۷۰ هزار عکس جداگانه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ