در یک خبر تایید نشده و غیر رسمی آمده است که با توجه به تعطیلی روز یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی احتمال می‌رود روز شنبه ۱۳ خرداد که بین التعطیل است توسط هیات دولت تعطیل اعلام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظهر امروز یکشنبه ۲۱ خرداد تا بعدازظهر فردا دوشنبه ۲۲ خرداد به‌ویژه در ارتفاعات استان تهران، احتمال رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک وجود دارد.
تعطیلات روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته در معاملات امروز بازار سرمایه تاثیر مستقیم گذاشته و ارزش معاملات خرد بورس به میزان حداقلی رسید.
مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، یکشنبه و دوشنبه هفتم و هشتم خرداد ماه، تعطیل است.
این ممنوعیت تردد طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.
هواشناسی تهران اعلام کرد: برای امشب و روز شنبه همراه با کاهش ابر، در اکثر نواحی استان، وزش باد، گاهی وزش باد شدید (به ویژه روز شنبه و نواحی جنوبی و جنوب غربی) را شاهد خواهیم بود.
عمده بارش‌ها در سطح استان برای امروز و روز یکشنبه (۲۳ بهمن‌ماه) است و در بخش‌های شمالی به ویژه ارتفاعات استان طی روزهای جمعه و شنبه نیز بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.
اصفهان- بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فعالیت تمامی ادارات وبانک های استان از روز دوشنبه ۳بهمن ماه به روال عادی بازمی‌گردد اما آموزش در ۱۲ شهر استان غیر حضوری است.‌
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۶۱۱۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۳۷۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
بر اساس مصوبات ظهر امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
دو روز دیگر به تعطیلی مدارس تهران در این هفته اضافه شد.
در پی آلودگی شدید هوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیرحضوری دایر خواهند بود؛ تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود. تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود و همچنین مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در تهران به جز شهرستان‌های یادشده تعطیل خواهند بود.
بورس کالای ایران یکشنبه ۲۲ آبان و دوشنبه ۲۳ آبان ماه بار دیگر میزبان عرضه ۵۸۴ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی به عنوان دو محصول پُرطرفدار گروه بهمن خواهد بود.
یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد، که مربوط به زمان عرضه اولیه وطوبی می‌باشد.
موزه ملی ایران در روزهای یکشنبه ۱۰ مهرماه و دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ تعطیل است و خدماتی به بازدیدکنندگان ارائه نمی‌شود.
موزه‌های زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد همزمان با تاسوعا و عاشورا تعطیل هستند.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (شنبه) در اردبیل، گیلان و مازندران و فردا (یکشنبه) در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران، رگبار و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.
کم‌خوابی یکی از مهم‌ترین عوامل چاقی است، زیرا بر اشتها تاثیر می‌گذارد. همچنین بی‌خوابی‌های شبانه تمایل به مصرف تنقلات را افزایش می‌دهد. خواب کافی و مطلوب علاوه بر کنترل اشتها، به کاهش استرس نیز که نقش جدی در بروز چاقی دارد، کمک می‌کند.
یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن بررسی وضعیت این بازار و ابهاماتی که بورس با آن‌ها مواجه است، بر این باور است که رفتار دولت با بازار سرمایه باعث بی اعتمادی سهامداران به این بازار می‌شود.
صبح امروز جلسه‌ای با حضور برخی نمایندگان مجلس با فعالان بازار سرمایه برگزار شد. عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس مسائل مطرح شده در این جلسه را تشریح کرد.
رئیس سازمان بورس گفت: از سال آینده تمامی شرکت‌ها ملزم به پرداخت سود از طریق سجام هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ