تیراندازی در مرکز پزشکی در تگزاس آمریکا جان دو نفر را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس در مورد جزئیات مصدومیت امید نورافکن توضیح داد‌.
بر اثر ریزش یک پل جاده ای در حال ساخت در پایتخت تایلند حداقل دو نفر کشته شدند.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که حداقل دو نفر بر اثر تیراندازی در شهر بیت عمر کشته شدند.
به‌زودی حداقل 22 بازیکن آماده جدایی و پیوستن به تیمی دیگر خواهند بود. کیلیان امباپه نیز با بند مهمش می‌تواند به این جمع اضافه شود.
پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم در پایان فصل حداقل یک یا دو جام به دست می‌آورد.
یک فعال کارگری گفت: پدر خانواده که برای تامین معیشت خانواده مجبور است حداقل دو شیفت اشتغال داشته و از خانواده دور باشد، چگونه می‌تواند نقش الرجال قوامون النساء را ایفا کند. این پدر، نه می‌تواند همسر باشد و نه پدر! اینگونه ارتباط‌های ناصحیح در خانواده، مقدمه کم رنگ شدن استحکام خانواده می‌شود.
مجلس طی دو سال گذشته حقوق سربازان را از ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان برای سربازان مجرد به ۴.۸ میلیون تومان و برای متأهل‌ها به ۷.۲ میلیون تومان افزایش داد. اتفاق مبارک دیگر آن است که قانون سربازی با دستور رهبر انقلاب در دستور بازنگری و اصلاح است.
حداقل دو صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته در اراضی اشغالی فلسطین کشته شدند.
به گزارش رسانه های دولتی چین، در پی ریزش یک معدن زغال سنگ در آلکسا لیگ در منطقه خودمختار مغولستان داخلی در شمال چین، حداقل دو نفر کشته و بیش از ۵۰ نفر گرفتار شدند.
نساجی با دو گلی که به تیم تراکتور زد، شمار گل های خود را در این فصل از بازی های لیگ برتر و تا پایان هفته چهاردهم به عدد 17 رساند.
حداقل دو صهیونیست در تیراندازی و انفجار در بتاح تکفا زخمی شدند.
حداقل دو مورد تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری گزارش شده و همزمان گروه عرین الاسود خواستار آمادگی فلسطینی ها در برابر یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی شده است.
اسون گوران اریکسون، سرمربی سابق انگلیس، معتقد است که گرت ساوت‌گیت باید تا سال 2024 روی نیمکت این تیم بماند.
سردار آزمون طی دو بازی نخست ایران در جام جهانی اگر کمی خوش‌شانس بود حتما نامش به لیست گلزنان اضافه می شد.
واگذاری بلوک مدیریتی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت حداقل سه ماه زمان خواهد برد.
هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های نابلس، حداقل دو فلسطینی شهید و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
بیش از ۱۲۷ هوادار فوتبال و دو افسر پلیس در ازدحام جمعیت اندونزی کشته شدند.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: تعرفه‌های صادراتی محصولات جالیزی نهایتاَ تا دو هفته دیگر اعلام می‌شود و حداقل ۱۰۰ درصد افزایش تعرفه‌ای برای محصولات آب بر خواهیم داشت.
حداقل دو نظامی رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با گروه‌های فلسطینی در شمال رام الله زخمی شدند.
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: اعتماد به حوزه فناوری باعث خلق فرصت‌های طلایی در اقتصاد کشور خواهد شد و در این مسیر نیاز است بودجه پارک‌ها در بودجه ۱۴۰۲ حداقل دو برابر شود.
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، مدعی شد ترکیب تیمش همچنان به تقویت نیاز دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ