همچنین گفته شده است که این فناوری هیچ ارتباطی با دستیار مجازی سامسونگ، یعنی بیکسبی (Bixby) ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجموعه دوربین‌های گلکسی زد فولد ۵ در دنیای گوشی‌های تاشو عملکرد خوبی دارد و می‌تواند از بهترین‌ها باشد. این گوشی برای فیلم‌برداری در حالت نیمه‌باز نیز بهینه‌سازی شده تا با قرار دادن آن در حالت مذکور، بتوانید بدون نیاز به پایه و استند عکاسی یا فیلم‌برداری کنید.
باتری «گلکسی زد فولد ۵» در صورت شش ساعت استفاده روزانه از صفحات بیرونی و درونی این گوشی تا ۴۸ ساعت به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت.
سامسونگ ادعا کرده که برای ساخت کاغذ جعبه دستگاه‌ها از مواد ۱۰۰ درصد بازیافتی استفاده کرده است. علاوه بر این، برای محافظ‌های قاب جلویی و پشتی دستگاه نیز از کاغذ بازیافتی استفاده شده است.
جدیدترین گوشی سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپرامولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که در بالای آن یک برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. نمایشگر گلکسی اف ۳۴ توسط شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و با پشتیبانی از فناوری Vision Booster، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
گلکسی A۵۴ با چیپست اختصاصی جدید سامسونگ به نام Exynos ۱۳۸۰ به دست مشتریان می‌رسد. این چیپ ۵ نانومتری در واقع نسخه بهبود یافته همان چیپ Exynos ۱۲۸۰ است که در گلکسی A۵۳ به‌کار رفته بود. پردازنده اگزینوس ١٣٨۰ شامل ۴ هسته قدرتمند ٢.۴ گیگاهرتزی Cortex-A۷۸ در کنار ۴ هسته کم‌مصرف ٢.۰ گیگاهرتزی Cortex-A۵۵ می‌شود. پردازنده گرافیکی Mali-G۶۸ MP۵ نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند. دیجیاتو مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی را در اختیار دارد.
سامسونگ گلکسی S24 پلاس در بنچمارک‌ گیک‌بنچ ۶ با امتیاز ۲۲۳۳ در آزمون تک‌هسته‌ای و ۶۶۶۱ در آزمون چندهسته‌ای ظاهر شده است. این بنچمارک تأیید می‌کند که گلکسی +S24 احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با رم ۸ گیگابایتی بهره خواهد برد.
سامسونگ معمولاً گوشی‌های پرچمدار خود را در چند ماه ابتدایی سال وارد بازار می‌کند.
پنل دوربین گوشی A23 از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. بنابراین در این گوشی جدید ارزان‌قیمت با یک پنل کامل از دوربین طرف هستیم که اتفاق بسیار خوبی با توجه به قیمت ای 23 است.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
گلکسی S۲۳ مخصوص ارتش آمریکا، مانند نسخه تجاری خود، از استاندارد IP۶۸ برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد و همچنین روی نمایشگر آن‌ها شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس کشیده شده است. بااین‌حال در نسخه Tactical Edition از یک قاب با درجه سختی نظامی استفاده شده که از آن‌ها در برابر سقوط محافظت می‌کند و امکان چسباندن آن به لباس وجود دارد.
اولین تماس ماهواره‌ای با گوشی معمولی بین تگزاس و ژاپن از طریق اپراتور AT&T انجام شد.
سامسونگ گلکسی A54 در آستانه عرضه به بازار قرار دارد؛ چرا که مدل نسل قبلی آن در ماه مارس سال 2022 عرضه شد.
گلکسی بوک 3 اولترا از پردازنده اینتل Core i9 نسل ۱۳ و انویدیا RTX 4070 قدرت می‌گیرد.
گلکسی S23 اولترا معرفی شد تا داستان خانواده محبوب گلکسی نوت همچنان ادامه داشته باشد.
گلکسی بوک 3 اولترا از پردازنده اینتل Core i9 نسل ۱۳ و انویدیا RTX 4070 قدرت می‌گیرد.
گلکسی S23 سامسونگ امکانات جذاب و قدرت بالایی دارد که وقتی آن‌ها را با آیفون ۱۴ اپل – iPhone 14 مقایسه می‌کنیم، حکم به برتری آن می‌دهند.
شایعات فراوانی در خصوص سری گالکسی‌های اس ۲۳ وجود دارد، اما بیشترین چیزی که شرکت بر روی آن تاکید داشته، دوربین‌های این سری و خصوصا برترینِ آن یعنی گالکسی اس ۲۳ اولترا است.
گوشی پایین رده گلکسی A۰۴e سامسونگ با صفحه نمایش اچ دی پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رسماً عرضه شد.
سامسونگ گوشی جدید اقتصادی گلکسی A04s را با نمایشگر 90 هرتزی و تراشه Exynos 850 معرفی کرد.
گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که گلکسی S۲۳ Ultra از سنسور HP۱ استفاده نخواهد کرد و درعوض، می‌توان به سنسور ISOCELL HP۲ که هنوز معرفی نشده، مجهز می‌شود. این گزارش‌ها همچنین ادعا می‌کنند که گلکسی اس ۲۳ اولترا با لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و لنز زوم پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر همراه خواهد بود.
تبلت گلکسی تب اکتیو ۴ پرو سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 778G، چهار گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 642L عرضه خواهد شد.
«یانگ ته جونگ» معاون اجرایی سامسونگ الکترونیکس طی یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک اظهار داشت که گلکسی واچ ۵ به پیشرفته‌ترین فناوری دنیا برای ردیابی خواب مجهز شده است.
گوشی هوشمند گلکسی Z Flip 4 سامسونگ امروز در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی خواهد شد. این شرکت در کنار گلکسی Z Flip 4 از گلکسی Z Fold 4، سری گلکسی واچ ۵ و گلکسی بادز ۲ پرو نیز رونمایی خواهد کرد.
گلکسی اس ۲۳ اولترا اولین محصولی خواهد بود که از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 آینده سامسونگ استفاده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ