گلکسی S۲۳ مخصوص ارتش آمریکا، مانند نسخه تجاری خود، از استاندارد IP۶۸ برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد و همچنین روی نمایشگر آن‌ها شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس کشیده شده است. بااین‌حال در نسخه Tactical Edition از یک قاب با درجه سختی نظامی استفاده شده که از آن‌ها در برابر سقوط محافظت می‌کند و امکان چسباندن آن به لباس وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ به‌دنبال متحول کردن طراحی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس است. بنابراین در سری Galaxy S۲۴ خبری از طراحی لبه گرد نخواهد بود.
وزیر علوم و ICT کره جنوبی اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده است که احتمال عرضه قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در گلکسی S ۲۴ را تقویت می‌کند.
با پشت سر گذاشتن عرضه گلکسی Z Fold ۵ و Flip ۵، شایعات در مورد سری گلکسی S ۲۴ سامسونگ افزایش یافته است. اخیرا، گزارش شد که گلکسی S ۲۴ پلاس می‌تواند دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر از گلکسی S ۲۳پلاس باشد و گلکسی S ۲۴ اولترا ممکن است چیز‌های جدید زیادی ارائه دهد.
آپدیت نرم‌افزاری جدید گلکسی S ۲۳، S ۲۳ پلاس و S ۲۳ اولترا تحت عنوان فریم‌ور S ۹۱ xBXXU ۲ AWF ۱ منتشر شده است و با حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت، بهبود‌های عمده‌ای را به همراه دارد.
پنل دوربین گوشی A23 از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. بنابراین در این گوشی جدید ارزان‌قیمت با یک پنل کامل از دوربین طرف هستیم که اتفاق بسیار خوبی با توجه به قیمت ای 23 است.
سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ از همان چیپست اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده خواهد کرد. سال گذشته، اس ۲۲ اولترا دارای Exynos ۲۲۰۰ یا Snapdragon ۸ Gen ۱ بود، در حالی که «گلکسی زد فولد ۴» از Snapdragon ۸+ Gen ۱ کارآمدتر استفاده می‌کرد، به نظر می‌رسد امسال اختلافی در چیپست‌ها وجود نخواهد داشت.
(تصاویر) تفاوت‌های جالب دوربین‌های گرانترین موبایل‌های بازار: سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra با آیفون اپل ۱۴ Pro
ثابت نگه‌داشتن سبک طراحی باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های یک برند را بهتر به خاطر بسپارند. اگرچه امسال طراحی سری گلکسی A به سری گلکسی S شبیه‌تر شد، ولی باز هم کاربران می‌توانند آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهند. درحقیقت هر سری از گوشی‌های سامسونگ یعنی سری گلکسی S، گلکسی A و گلکسی Z شخصیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.
هکر‌ها توانسته‌اند با استفاده از آسیب‌پذیری امنیتی واحد گرافیکی Mali در تراشه‌های اگزینوس، کاربران مرورگر سامسونگ در محصولات این شرکت را به وب سایت‌های آلوده، هدایت کنند. این مشکل در تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به تراشه اگزینوس تا قبل از سری گلکسی S۲۲ وجود دارد.
با توجه به این که قابلیت Remaster صرفاً به‌عنوان قابلیتی برای بهبود نورپردازی و بازتاب‌ها تبلیغ شده است، بسیار عجیب است که می‌تواند چنین اصلاحاتی را در تصاویر انجام دهد.
سامسونگ امسال برای اولین‌ بار از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی S۲۳ اولترا استفاده کرد و طبق شایعات اخیر این شرکت قصد دارد همین روند را درمورد گلکسی S۲۴ اولترا نیز ادامه دهد.
گلکسی S ۲۳ اولترا به مقاوم‌ترین شیشه محافظ کورنینگ یعنی گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز شده است.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
در بنچمارک آنتوتو هم گلکسی S۲۳ اولترا از ردمجیک ۸ پرو شکست خورده است، اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که نماینده سامسونگ از نمایشگر با رزولوشن بالاتری بهره می‌برد که فشار بیشتری به GPU می‌آورد. بااین‌حال گلکسی اس ۲۳ اولترا توانسته است آیفون ۱۴ پرو مکس با چیپ A۱۶ Bionic را شکست دهد.
وضوح در عکس‌های Galaxy S۲۳ Ultra در مقایسه با S۲۲ Ultra افزایش یافته است که حس جزئیات بالاتر را افزایش می‌دهد.
سامسونگ گلکسی اس ۲۳ به نمایشگر ۶.۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ مجهز است. قلب تپنده آن پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸ جن ۲ (۴ نانومتری) است.
طبق اطلاعات رسمی سامسونگ، انرژی مورد نیاز گلکسی اس ۲۳ استاندارد را باتری لیتوم-یونی با ظرفیت اسمی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت تأمین می‌کند؛ درحالی که مدل پلاس در بطن خود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی را حمل می‌کند. درواقع ظرفیت باتری هر دو گوشی ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت در مقایسه با نسل قبل افزایش یافته است.
گلکسی S23 سامسونگ امکانات جذاب و قدرت بالایی دارد که وقتی آن‌ها را با آیفون ۱۴ اپل – iPhone 14 مقایسه می‌کنیم، حکم به برتری آن می‌دهند.
گلکسی S ۲۳ اولترا از نظر مدیریت گرما هم عملکرد نسبتاً مناسبی خواهد داشت، پس احتمالاً در زمان فیلمبرداری با مشکل خاصی روبه‌رو نخواهد شد.
یکی از افشاگران با انتشار تصاویری از گلکسی اس ۲۳، از تغییرات طراحی گلکسی S۲۳ سامسونگ پرده برداشته و آن را با طراحی نسل قبلی مقایسه کرده است.
طی چند ماه گذشته رندرهای فاش‌شده‌ی هر سه مدل گلکسی اس ۲۳ را دیده‌ایم و حالا می‌دانیم که ظاهر آن‌ها چگونه خواهد بود. اکنون رسانه‌ی WinFuture رندرهای رسمی بازاریابی سامسونگ برای مدل پایه گلکسی S23 را فاش کرده است.
گلکسی اس ۲۳ اولترا که قوی‌ترین پرچم‌دار سامسونگ به شمار می‌رود از نظر طراحی ظاهری بسیار به گلکسی S۲۲ اولترا شباهت دارد و حتی تفاوت خاصی در طراحی این گوشی‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
اخیراً شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۳ _ Samsung Galaxy S ۲۳ منتشر شده است. اما برجسته‌ترین مشخصه این دستگاه که توجه بسیاری را به‌خود جلب کرده، دوربین بی‌نظیر آن است.
گلکسی اس ۲۳ اولترا اولین محصولی خواهد بود که از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 آینده سامسونگ استفاده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ