گلکسی بوک 3 اولترا از پردازنده اینتل Core i9 نسل ۱۳ و انویدیا RTX 4070 قدرت می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۱۲۴ مدال قهرمانی توزیع شده است.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ایران شرایط سرمایه گذاری در ایران را برای مقامات استان های اربیل و سلیمانیه عراق تشریح شد.
ساکت الهامی نفرات منتخب خود را برای دیدار با نساجی مشخص کرد.
حریفان حسین وفایی در مسابقات مسترز آلمان و آزاد بریتانیا مشخص شدند.
معصومه اسماعیل‌زاده پرامتیازترین بازیکن ایران مقابل مالزی در کاپ آسیا شد.
پرونده مسابقات تور جهانی تنیس با معرفی تنیسورهای برتر به پایان رسید.
رقابت‌های کوکو قهرمانی کشور با معرفی تیم‌های برتر خاتمه یافت.
چلسی رسما ریس جیمز، دفاع راست انگلیسی خود را به عنوان کاپیتان جدید این تیم معرفی کرد.
جدیدترین گوشی سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپرامولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که در بالای آن یک برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. نمایشگر گلکسی اف ۳۴ توسط شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و با پشتیبانی از فناوری Vision Booster، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
گلکسی واچ ۶، ۴۰ میلی متری با قیمت ۳۰۰ دلار (قیمت حدودی ۱۶ میلیون تومان در بازار ایران)، مدل ۴۴ میلی متری با قیمت ۳۳۰ دلار (قیمت حدودی ۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار ایران) و گلکسی واچ ۶ کلاسیک ۴۳ میلی متری با قیمت ۴۰۰ دلار (قیمت حدودی ۲۱ میلیون تومان در بازار ایران) معرفی شد.
سامسونگ گلکسی S24 پلاس در بنچمارک‌ گیک‌بنچ ۶ با امتیاز ۲۲۳۳ در آزمون تک‌هسته‌ای و ۶۶۶۱ در آزمون چندهسته‌ای ظاهر شده است. این بنچمارک تأیید می‌کند که گلکسی +S24 احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با رم ۸ گیگابایتی بهره خواهد برد.
این چیپ همچنین دارای پردازنده گرافیکی ARM Mali-G68 MP2 است که حداکثر از وضوح نمایشگر qHD و همچنین امکان پخش ویدیو به‌صورت 21 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.
در این مطلب با پنجمین نسل از گوشی تاشوی سامسونگ که می‌تواند به تبلت تبدیل شود، آشنا می‌شویم.
تا جایی که می‌دانیم، نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ دارای اندازه ۳.۴ اینچ و وضح ۷۲۰p خواهد بود. بااین‌وجود، کاربران این گوشی تاشو می‌توانند برای میانبر‌ها و ویجت‌هایی که همراه با یک ساعت بزرگ در این نمایشگر نمایش داده می‌شوند، فضای بیشتری داشته باشند. گلکسی زد فلیپ ۴ که سال گذشته معرفی شده بود، از یک نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی بهره می‌برد.
طبق گزارش جدیدی که درباره قیمت پیکسل فولد منتشر شده است، ظاهراً گوشی تاشوی گوگل با قیمتی در محدوده ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشد، اولین گوشی تاشوی غول موتور جستجو ممکن است تا ۵۰۰ دلار از گلکسی زد فولد ۴ ارزان‌تر باشد. گلکسی زد فولد ۴ در تابستان امسال با قیمت پایه ۱۸۰۰ دلار معرفی شد که قدرتمندترین گوشی تاشوی سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود.
مدت‌هاست که شایعات به رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفندماه)، یعنی چهارشنبه همین هفته اشاره می‌کنند. با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره این محصولات بوده‌ایم، به‌احتمال‌زیاد تاریخ ۲۴ اسفندماه صحت داشته باشد.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
گلکسی بوک 3 اولترا از پردازنده اینتل Core i9 نسل ۱۳ و انویدیا RTX 4070 قدرت می‌گیرد.
گلکسی S23 اولترا معرفی شد تا داستان خانواده محبوب گلکسی نوت همچنان ادامه داشته باشد.
سامسونگ گوشی جدید اقتصادی گلکسی A04s را با نمایشگر 90 هرتزی و تراشه Exynos 850 معرفی کرد.
تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۴ پرو سامسونگ رسما معرفی شد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام و یک باتری ۷۶۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض پشتیبانی می‌کند.
گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که گلکسی S۲۳ Ultra از سنسور HP۱ استفاده نخواهد کرد و درعوض، می‌توان به سنسور ISOCELL HP۲ که هنوز معرفی نشده، مجهز می‌شود. این گزارش‌ها همچنین ادعا می‌کنند که گلکسی اس ۲۳ اولترا با لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و لنز زوم پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر همراه خواهد بود.
گوشی هوشمند گلکسی Z Flip 4 سامسونگ امروز در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی خواهد شد. این شرکت در کنار گلکسی Z Flip 4 از گلکسی Z Fold 4، سری گلکسی واچ ۵ و گلکسی بادز ۲ پرو نیز رونمایی خواهد کرد.
سامسونگ بی سروصدا از گوشی مقرون به صرفه گلکسی A23 5G رونمایی کرد. این غول کره جنوبی گلکسی A23 5G را به عنوان جانشین گلکسی A22 5G که سال گذشته معرفی شده بود، به بازار ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ