سردار آزمون می‌گوید تمرینات بدنسازی پیش فصل تیم فوتبال بایرلورکوزن با توپ انجام می‌شد و همین موضوع به بازیکنان کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی کشور‌های ناتو به قوانین آبراه ما احترام نمی‌گذاشتند، اما امروز به تذکرات نیروی دریایی سپاه تمکین می‌کنند. برای مثال شناور‌های سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
روزنامه بیلد آلمان خبر داد که سردار آزمون با میلان به توافق رسید و حالا منتظر توافق روسونری با بایرلورکوزن است.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن دور از فهرست تیمش مقابل لایپزیش است.
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق گفت: زمانی کە گروە تروریستی داعش برای اربیل و اقلیم کردستان خطر آفرین شد ، حاج قاسم یک هواپیما پر از دوشکا، گلولە آرپیجی و فشنگ برای پیشمرگ های کرد ارسال کرد.
سردار آزمون عکسی از خود در کنار پاتریک شیک را منتشر کرد که نشان می‌دهد این دو در حال ریکاوری از مصدومیت هستند.
سردار آزمون این روزها مراحل ریکاوری خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر می‌گذارد.
سردار آزمون به روسیه برنمی‌گردد
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جزایر خلیج فارس، ناموس ملت بزرگ ایران اسلامی است و ما فرزندان این ملت غیور موظف هستیم از نوامیس خود دفاع کنیم.
حدود یک هفته قبل بود که خبری تلخ از آلمان به دست رسانه‌های ایرانی رسید: خبر مصدومیت سردار آزمون در کمپ تمرینی لورکوزن در اتریش.
مهاجم تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد.
سردار آزمون دچار مصدومیت شد اما می تواند مطمئن باشد که درنظم و ساختار لورکوزن آسیب دیدگی اش به بهترین شکل تحت درمان قرار می گیرد.
سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «مروا کراما» عبور کنند.
بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو خریدهای بزرگی را دنبال می‌کند تا برای کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا آماده شود.
حسن فیروزی که طس هفته‌های اخیر اعلام شد در زندان تحت شکنجه قرار دارد، بازداشت شد.
عکسی از سردار سلیمانی در ویرانه‌های سوریه تحت اشغال داعش
سردار گودرزی فرهنگ را مولفه دوم قدرت دانست و افزود: تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری بر فضای فکری جوانان و نوجوانان از طریق رسانه‌ها دیگر اقدام دشمن بود و ما نباید اجازه دهیم فرهنگ دینی ما تحت تاثیر اقدامات دشمن قرار بگیرد.
از روز گذشته شایعاتی به راه افتاده که کی‌روش تحت فشار بوده تا سردار آزمون را خط بزند.
به نظر نمی‌رسد سردار آزمون تصمیمی برای ترک لورکوزن داشته باشد. او تمام هم و غم خود را گذاشته تا خیلی زود به ترکیب لورکوزن برگردد و تحت هدایت ژابی آلونسو که پیگیر شرایط او است، در تیم آلمانی و بوندس لیگا بدرخشد.
نخستین کنسرت «مازیار فلاحی» پس از مهاجرت از ایران در کشور آلمان برگزار شد. کنسرتی که بیش از هر چیزی، تحت تاثیر حضور «سردار آزمون» بود.
دادگستری آلمان سردار آزمون را تحت پیگرد قرار می‌دهد؟
به ادعای اسپر، تهدید‌های ناشی از ایران علیه او تا حدی تلافی‌جویانه است و با انگیزه انتقام ترور شهید سردار قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیرو‌های قدس سپاه پاسداران وجود دارد.
بورس امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی گفت: راه اندازی سامانه مودیان مالیاتی، نقش موثری در شفاف سازی اطلاعات دارد که البته دولت باید در کنار آن برای اقتصاد‌های زیر زمینی و قاچاق هم تمهیدات لازم را در نظر بگیرد.
سردار سرتیپ پاسدار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین با اشاره به شهادت چند روز قبل یکی از کارمندان وزارت دفاع گفت که خطوط تولید ما هدف خرابکاری صنعتی قرار می گیرد؛ شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود اما تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها پیشگیری کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ