بایدن بعد از آخرین قتل یک مسلمان در این ایالت که روز جمعه رخ داده است در حساب توئیتری خود نوشت، «من عصبانی و از این قتل‌ها اندوهگین هستم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
: باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می‌‌‌برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ‌‌‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه با تاکید بر این موضوع که اظهارنظر در این رابطه برعهده وزارت خارجه است، گفت: «من به طور کلی می‌گویم که هیچ تغییری در رویکرد ثابت ما نسبت به ایران رخ نداده است.» با در نظر گرفتن کنار گذاشتن رابرت مالی از پرونده ایران این مساله مطرح می‌شود که چه کسی یا چه کسانی قرار است این مهم را عهده ‌‌‌دار شوند.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حکومت‌داری ما دچار بحران ناکارآمدی است، گفت: این را من نباید به آقای معاون سیاسی وزارت کشور بگویم، خودش باید بفهمد و کمک کند تا اولاً هر مشکلی که هست با همفکری هم و در کنار هم حل کنیم. در ثانی نماینده را به عنوان یک فرد انتخاباتی نبیند بلکه به عنوان یک سپر بلا ببیند که دارد فشار مردم را تحمل می‌کند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در ارتباط با مرخصی رابرت مالی گفت: در ارتباط با موضوعات داخلی دیگر کشور‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. آنچه برای ما مهم است سیاست‌ها و رویکرد‌های کشور‌ها و مشخصا سیاست‌ها و رویکرد‌های دولت آمریکاست نه اشخاصی که در گفتگو‌ها دولت آمریکا را نمایندگی می‌کنند.
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: به اعتقاد من وزیر آموزش و پرورش امروز باید به هیات دولت برود و یا حقوق فرهنگیان را بگیرد یا استعفاء خود را تقدیم رئیس‌جمهور کند.
اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی گفت: به بعضی‌ها برخورد من گفتم در مورد انرژی وقت تصمیم سخت است. فکر کردند من به دولت طعنه می‌زنم. باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. تصمیم سخت این است، نه این که زود یک شعار چاشنی‌اش بکنند و بگویند فلانی می‌گوید نوکر آمریکا شویم.
روزنامه جوان نوشت: اگر دولت می‌گوید من دلار را برای نیاز‌های مشخص در دو سامانه «نیما» و «مرکز مبادله ارز و طلا» تأمین می‌کنم و دلار خارج از این دو سامانه نباید موضوعیت داشته باشد، اما همچنان مردم ریال خود را می‌دهند و دلار را به هر قیمتی شده می‌خرند، یعنی اعتماد مردم به بازار آزاد و دلالان دلار بیشتر از حرف دولت است و این باید چاره شود.
تا عید باید ۳۰۰ میلیارد بدهی بدهم تا بتوانم مجوز حرفه‌ای بگیرم؛ این انصاف نیست که من را تنها رها کرده‌اند. هماهنگونه که سفارش کردند ایرانسل اسپانسر پرسولیس شود، سفارش کنند همراه اول از استقلال حمایت کند.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در ادامه گاف‌ها در سخنرانی‌های خود گفت که نیمی از زنان دولت او زن‌اند. بایدن گفت: «نیمی از زنان کابینه من…، نیمی از افراد کابینه من…، نیمی از زنان دولت من، زن‌اند.»
عال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رضایی گرچه عنوانش معاون اقتصادی دولت است اما واقعیت این است که در تیم اقتصادی دولت به کار گرفته نشد. من نمی‌گویم که اگر به کار گرفته می‌شد شق‌القمر می‌کرد اما برای قضاوت عملکرد او باید در این نکته را مدنظر قرار دهیم و علت اینکه از دولت کناره‌گیری هم نکرد شاید این باشد که نخواست از نظر روانی و افکار عمومی به دولت لطمه وارد شود.
حسینی درباره وعده شفافیت مجلس یازدهم بیان کرد: شفافیت وعده نمایندگان مجلس است و باید پاسخ دهند. من در دولت هستم. رییس مجلس اخیرا گفته است که طرح شفافیت را خودم جزو اولین نفرهایی هستم که امضاء کردم. این طرح تصویب شده است و الان در رفت و آمد بین مجلس و شورای نگهبان است. شفافیت بسیار خوب است و ما طرفدار آن هستیم.
سخنگوی دولت درباره موضوع ساخت یک میلیون مسکن و برخی گمانه زنی ها مبنی بر بی نتیجه ماندن این سیاست، خاطرنشان کرد: با افتخار می گویم برای وعده ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال به خود می بالم. من هم با دانشجویان هم عقیده هستم که کسی که هشت سال در تولید مسکن را بست و عنوان کرد دولت مسئول تولید مسکن نیست و بحران امروز را ایجاد کرد، باید پاسخگو باشد و برای این بحران آفرینی محاکمه شود.
بهادری جهرمی در واکنش به تداوم سردادن شعارهایی علیه وی و مسئولان دولت، تصریح کرد: من از هر حرف و پرسشی که مطرح شود استقبال می‌کنم و کاملا آمادگی پاسخگویی دارم اما رعایت شأن دانشجویی را از یاد نبرید. این امر مهمی است. ما باید در مسیر گفت‌وگو و پاسخگویی جلو رویم و در این جلسه یک فرصت برای گفت‌وگو شکل گرفته است.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
سفارت مجازی آمریکا از قول بایدن نوشت: تعهد دولت من کاهش تهدید ناشی از سلاح‌های هسته‌ای است.
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
«دولت بایدن به دنبال یک حرکت معنادار جهت خروج پرونده هسته‌ای ایران از چهارچوب معادلات مطرح در رابطه با دولت آمریکا، به سمتِ آژانس بین المللی انرژی اتمی است. از این منظر، من بر این باورم که آمریکایی‌ها نمی‌خواهند یک توافقِ مانا، پایدار و معنادار با ایران داشته باشند.»
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دولت جمهوری اسلامی ایران هستم، اینکه هنرمندان بگویند نماینده ما هستید، چنین موضوعی صحت ندارد. برخی از هنرمندان علاقه‌مند به یارکشی هستند، من نماینده هنرمندان نیستم، نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران هستم و باید منویات آن را اجرا کنم. معاون هنری نیامده است تا هنرمندی، خلاف سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کند و دولت از او حمایت کند. قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. قرار است سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مفاهیم انسانی و اسلامی در حوزه‌های مختلف هنری را اجرایی کنیم. اگر هنرمندی با این سیاست‌ها و تفکر علاقه‌مند بود، همراهی و مفاهیم اخلاقی را ترویج کند، روی چشم ما جای دارد و حتما در خدمتش هستیم.
سید حسن نصرالله گفت: من حاضرم از ایران سوخت وارد کنم، اما مساله این است که دولت لبنان باید این امر را بپذیرد، هیچ کسی در لبنان جرات این کار را ندارد، زیرا از تحریم‌های آمریکا می‌ترسند.
رضا نصری گفت: به نظر من ایران سال‌ها حُسن‌نیت خود را به نمایش گذاشته و حتی برای آرام نگه داشتن فضای بین‌المللی و منطقه‌ای از جیب خود هزینه کرده است. اما دولت بایدن هنوز جرأت و جسارت لازم برای مواجهه با جریان ضد برجام در واشنگتن را پیدا نکرده است.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ