رئیس ‌شورای اروپا بر ضرورت ادامه ارسال تسلیحات جنگی به اوکراین تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اروپا نسبت به وضعیت سلامت رئیس‌جمهور مخلوع نیجر هشدار داد.
میکل آرتتا در تابستان ۲۰۲۳ در حال ساختن تیمی است که رویای از دست رفته فصل پیش را به واقعیت گره بزند.
در یک مطالعه، ۱۴ مرد دارای اضافه وزن که ۲۵ درصد کالری خود را از پروتئین به مدت ۱۲ هفته مصرف کردند، در مقایسه با گروهی که پروتئین کمتری مصرف کردند، ۵۰ درصد کاهش میل به میان وعده در اواخر شب را تجربه کردند. علاوه بر این، کسانی که پروتئین دریافتی بیشتری دارند، سیری بیشتر در طول روز و افکار وسواس گونه گرسنگی کمتری را در مورد میل غذا گزارش کردند.
منابع لبنانی از سفر میشل عون رئیس جمهور سابق لبنان به سوریه برای دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه خبر دادند.
رئیس‌جمهور سابق لبنان درباره نقش برخی طرف‌ها در تلاش برای عدم بازگشت آوارگان سوری به کشورشان، افشاگری کرد.
رئیس شورای اروپا می گوید با توجه به حساس بودن هفته های آتی در جنگ اوکراین، حمایت از این کشور باید تداوم داشته باشد.
رئیس شورای اروپا تاکید کرد که این اتحادیه باید به تداوم کمک های خود به اوکراین ادامه دهد.
رئیس شورای اروپا امروز اعلام کرد: باید با پوتین حرف بزنیم تا با حفظ رابطه بتوان از فاجعه هسته ای جلوگیری کرد.
رئیس شورای اتحادیه اروپا پس از دیدار با «شی جین پینگ»، از چین خواست تا از نفوذ خود بر روسیه برای پایان جنگ در اوکراین استفاده کند.
میشل عون، رئیس جمهور لبنان با پایان دوره ریاست جمهوری اش، کاخ ریاست جمهوری را ترک کرد.
رئیس جمهور لبنان در نطق خداحافظی خود ضمن هجمه به گروه حاکم بر این کشور از رئیس پارلمان خواست برای نجات لبنان اقدام عاجلی به عمل آورد.
رئیس جمهور لبنان در نشست خداحافظی با خبرنگاران در کاخ بعبدا در بیروت تأکید کرد که ایده صلح با رژیم صهیونیستی اصلا مطرح نیست و هیچ توافق پنهانی در این خصوص وجود ندارد.
رئیس جمهور لبنان تأکید کرد که توافق ترسیم مرزهای آبی لبنان و رژیم صهیونیستی هیچ ابعاد سیاسی ندارد.
میشل عون رئیس جمهور لبنان درباره خلاء در پست ریاست جمهوری با توجه به به نتیجه نرسیدن جلسات انتخاب رئیس جمهور به شدت هشدار داد.
رئیس شورای اروپا امروز در مصاحبه ای اذعان کرد: کشورهای اروپایی به رقابت تسلیحاتی وارد شده‌اند.
رئیس جمهور لبنان گفت که ملاحظات کشورش درباره پیش نویس توافق پیشنهادی آمریکا درباره ترسیم مرز دریایی با فلسطین اشغالی، حق حفاری را برای لبنان تضمین می کند.
وبگاه میدل ایست آی در گزارشی به نقل از یک گروه حقوق بشری اعلام کرد که دستگاه قضایی عربستان سعودی احکام قضایی سنگینی علیه دو شیخ عربستانی معترض به پروژه نئوم صادر کرده است.
وبگاه میدل ایست آی در گزارشی به نقل از یک گروه حقوق بشری اعلام کرد که دستگاه قضایی عربستان سعودی احکام قضایی سنگینی علیه دو شیخ عربستانی معترض به پروژه نئوم صادر کرده است.
رئیس جمهور لبنان گفت که مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی کشورش با سرزمین های اشغالی پیشرفت زیادی داشته است و تکمیل این مذاکرات به لبنان اجازه می دهد تا اکتشاف نفت و گاز را آغاز کند.
رئیس شورای اروپا اعلام کرد: علیرغم وجود نشانه‌ هایی منفی در خصوص پیشنهاد اتحادیه اروپا، ما از توافق هسته‌ ای با ایران دست نمی کشیم.
رئیس شورای اروپا اعلام کرد: علیرغم وجود نشانه‌ هایی منفی در خصوص پیشنهاد اتحادیه اروپا، ما از توافق هسته‌ ای با ایران دست نمی کشیم.
پس از چند مدت کشمکش و باطل شدن عرضه خودرو در بورس و دخالت نابجا دولت در عرضه خودروهای گروه بهمن که به قیمت منصفانه‌ای در بازار عرضه میشد، امروز چهارشنبه 26 مرداد تعداد 600 دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی در بازار بورس کالا معامله شد.
پایگاه خبری "میدل ایست آی" در گزارشی می نویسد: «حملات اخیر اسرائیل علیه نوار غزه و جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بخشی از راهبردی است که بر اساس آن ایجاد اصطکاک و تفرقه میان گروه های مبارز فلسطینی و همچنین تضعیف متحدان ایران در منطقه دنبال می‌شود.»
کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با اجاره خانه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ