«عبدالفتاح السیسی» با ارسال پیامی برای «عبداللطیف رشید» انتخاب او به عنوان رئیس جمهور عراق را تبریک گفت و بر ضرورت توسعه همکاری های دوجانبه تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند، سانحه ناگوار و فاجعه‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشا و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهید والامقام محمدناصر ناصری را به مردم استان خراسان جنوبی و به ویژه خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفت.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در توئیتی با اشاره به بردهای تیم ملی هاکی بانوان، فینالیست شدن ایشان را تبریک گفت.
برخی از رسانه‌های مصری در در این ارتباط نوشتند که ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی انتخاب مجدد میگل دیاز کانال به عنوان رئیس جمهور کوبا از سوی مجلس ملی این کشور را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت اندیشمند فرهیخته، دکتر عماد افروغ را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
آیت الله رئیسی رئیس جمهور در پیام نوروزی خود گفت: آغاز سال جدید را به همه هموطنان عزیز، همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند و همه کسانی که دل در گروی ایران عزیز دارند، تبریک می‌گویم.
رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه حسن غفوری‌فرد درگذشت وی را به خانواده و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.
منابع عمانی به جدیدترین تحول ایجاد شده در روابط میان این کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس و اوکراین اشاره کردند.
«"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه قبل از آغاز حمله سراسری کشورش به اوکراین، به هیچ عنوان این دیدگاه را نداشت که جنگ اوکراین تبدیل به یک جنگ فرسایشی خواهد شد. این همان مساله‌ای بود که بایدن در سفر به اوکراین مورد اشاره قرار داد و به طور خاص تاکید کرد که وحدتِ ایجا شده در جبهه کشور‌های غربی در حمایت از اوکراین، تا حد زیادی پوتین را شوکه و شگفت زده کرده است.»
رئیس جمهور در پی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: علی‏رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‏‌های تازه‏‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که آحاد مردم در میدان ایستاده است.
امیر قطر در پی وقوع زلزله شدید در جنوب ترکیه و جان باختن هزاران نفر، به رئیس جمهور این کشور پیام تسلیت فرستاد.
معاون اول رئیس جمهور در پیام هایی جداگانه به نخست وزیر سوریه و معاون رئیس جمهور ترکیه، جان باختن شماری از شهروندان آن کشورها در حادثه زلزله اخیر را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران سوریه و ترکیه، جان باختن شماری از شهروندان آن کشورها را در حادثه زلزله اخیر تسلیت گفت.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز پیام مکتوبی از سوی عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر درباره روابط دوجانبه محکم میان دو کشور دریافت کرد.
«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر در پیامی خطاب به مردم فلسطین تاکید کرده که الجزایر با همه توانایی خود در خدمت ملت فلسطین است.
رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.
رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.
کیم جونگ اون در پیام تبریک به شی جین پینگ نوشت: «من همراه با شما، آینده زیباتری را در روابط کره شمالی و چین طبق مقتضیات زمانه شکل خواهیم داد».
رئیس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی انتخاب «عبداللطیف رشید» به عنوان رئیس جمهور جدید عراق را به او تبریک گفت.
رئیس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی انتخاب «عبداللطیف رشید» به عنوان رئیس جمهور جدید عراق را به او تبریک گفت.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پیامی دوستانه خطاب به مصر و مردم این کشور، خواستار رفع اختلافات میان آنکارا و قاهره شد.
شیراز - حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به مناسبت برگزاری مراسم تشییع و خاک سپاری سردار شهید عبد الله اسکندری پیامی صادر کرد.
شیراز - حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به مناسبت برگزاری مراسم تشییع و خاک سپاری سردار شهید عبد الله اسکندری پیامی صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ