محمدرضا خانزاده، مدافع ملوان در خصوص شرایط تیم جدیدش صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: به نظر من ایران بهترین دفاع را در تورنمنت دراد و یک دفاع ایرانی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم تیم جنگنده ای داریم.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های قبلی من در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش بود.
تا دو هفته پیش همه چیز متفاوت بود از او تعریف و تمجید می شد و حالا با دریافت یک گل همه چیز دوباره عوض شد. واقعا چرا چنین کاری را انجام می دهیم؟
فلاحیان: من از این حوادث و حوادث دیگر به ائمه جمعه گفتم بی توجهی به حفاظت خیلی کار خطرناکی است و اکنون بعد از این اتفاق پیشنهاد می‌کنم که ائمه جمعه دفاع شخصی را یاد بگیرند و بدانند دشمن غفلت نمی‌کند.
مدافع پرسپولیس می‌گوید وظیفه او در این مسابقه بیشتر دفاعی بوده است.
بعد از اشتباهی که آرون رمزدیل برابر ساوتهمپتون انجام داد، وین رونی به دفاع از او برخاست و دروازه بان آرسنال و تیم ملی انگلیس را ستود.
مالک باشگاه سپیدرود رشت نسبت به موضوعات مطرح شده علیه خود به دفاع پرداخت و برخی مسائل را شفاف کرد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم جوانان در رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا، گفت: یک تیم با استعداد به نحوی بازی کرد که هیچ دفاع فنی برای خود باقی نگذاشت.
بارسلونا بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد، ولی از لحاظ عملکرد تهاجمی مثل فصول گذشته کار نکرده تا برخی رسانه‌ها به ژاوی لقب مربی دفاعی را بدهند. او این لقب را دوست ندارد.
ادواردو کاماونیگا شب گذشته نیز به عنوان دفاع چپ رئال بازی کرد در حالی که او ترجیح می دهد در پست همیشگی اش یعنی هافبک به میدان برود.
دوران بهبودی را پشت سر می‌گذارم که بیایم دفاع چپ پرسپولیس بازی کنم، البته من پای راستم آسیب دیده و پای چپم سالم است.
مهدی شریفی کاملا از انتخاب های خود دفاع می‌ کند و معتقد است در فوتبالش اسیر بدشانسی شده است.
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از بازیکنانش دفاع کرد و مسئولیت حذف از جام جهانی 2022 قطر را برعهده گرفت.
من فکر نمی‌کنم حذف ما به خاطر اشتباهات فغانی و سیبرت باشد؛ تیم ما دائما دفاع می‌کرد اما سرمربی به داروین تنها و سوارز پیر دل خوش کرده بود.
لوییس انریکه تاکید کرد که در تیم اسپانیا همه تصمیمات را خودش می گیرد و بار دیگر از خط طدن خوزه گایا دفاع کرد.
شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ شاید شما چنین چیزی بخواهید اما من دنبال چنین چیزی نیستم. ما باید مردم را گردهم بیاوریم. اگر بتوانیم در ایران تورنمنتی برگزار کنیم، پس باید این کار را انجام دهیم چون ممکن است باعث تغییر چیزی شود
کارشناس فوتبال ایران در آستانه شروع جام جهانی گفت: اگر من سرمربی تیم ملی بودم، مقابل انگلیس با پنج مدافع بازی می‌کردم و شجاع خلیل‌زاده را در دفاع راست می‌گذاشتم.
هافبک دفاعی هوادار از موضوعات مختلف پیرامون این تیم صحبت می کند و در ادامه به اینکه باید بیشتر خودش را کنترل کند اشاره می کند.
مفسر و کارشناس تلویزیونی فوتبال پرتغال گفت: به نظر من مهدی طارمی بهترین مهاجم فوتبال پرتغال است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از بازیکنانی که در فهرست جام ملت‌ها قرار گرفتند، دفاع کرد.
متهم برای دفاع از خودش به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش گفت: من اتهام قتل عمد را قبول ندارم. مستندات پزشکی من موجود است. من شروع کننده این درگیری نبودم و حمله نکردم. برای دفاع از خودم و، چون حس کردم مهدی می‌خواهد مرا بکشد از توی جیبم به سختی چاقویم را بیرون آوردم و به او ضربه زدم. باور کنید آنقدر حالم بد بود که فقط می‌خواستم درگیری تمام شود اصلاً فکر نمی‌کردم زنده بمانم. مطمئن هستم که اگر من نمی‌زدم، او من را می‌کشت.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
مگر می‌شود کسی که دانشجوی دکترا باشد معنی کلمه out و in را نداند؟ ای کاش اگر می‌خواستید من را تخریب کنید چیزی می‌گفتید که باور آن برای مردم راحت تر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ