دوران بهبودی را پشت سر می‌گذارم که بیایم دفاع چپ پرسپولیس بازی کنم، البته من پای راستم آسیب دیده و پای چپم سالم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«محمدرضا فهیمی» هوادار متعصب تیم فوتبال پرسپولیس که ۲۳ سال بر روی تخت آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بستری بود به دیار باقی شتافت.
محمدرضا فهیمی، هوادار پرسپولیس که در سال ۷۹ برای تشویق تیم محبوبش به تهران رفته بود، پس از ۲۳ سال بودن روی تخت بیمارستان، جان باخت‌.
۳۰ درصد جمعیت شمال شهر، از ۸۳ بیمارستان و ۱۱۳۶۰ تخت بیمارستانی و ۲۵۸ درمانگاه و ۱۲۲ آزمایشگاه برخوردار بودند؛ در حالی که ۷۰ درصد جمعیت جنوب شهر، فقط ۲۸ بیمارستان و ۵۷۲۴ تخت بیمارستانی و ۱۵۱ درمانگاه و ۲۲ آزمایشگاه در خدمتشان بود.
مجتبی پوربخش مجری اخراجی صداوسیما با انتشار توئیتی به گرانی دارو و هزینه درمان انتقاد کرد.
تصویری از جراحت چشم سردار اسماعیل قاآنی در دوران دفاع مقدس و روی تخت بیمارستان که توسط خبرگزاری برنا از کانال منتسب به وی منتشر شده ببینید.
تسنیم : سه‌ شنبه بیست و دوم فروردین‌ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان حضرت فاطمه(س) رباط کریم در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی گزارش کردند.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی پیروز مساعد نیست، گفت: پیروز از پردیسان به بیمارستان دامپزشکی منتقل شده است.
ما از هیچکس تقاضای کمک نقدی نداریم و فقط پذیرش بیمارستان می‌خواهیم تا به این وسیله بتوانیم‌ به او کمک کنیم...
سزار آسپلیکوئتا یک روز بعد از مصدومیت شدید صورت در جریان بازی با ساوتهمپتون، نشانه های خوبی از بهبودی را در خود بروز داد.
سرمربی تاتنهام برای همراهی تیمش در بازی حساس سه شنبه شب مقابل میلان مجبور به سرپیچی از دستورات پزشک خود شد.
رئیس جمهور پیشین برزیل با انتشار عکسی از تخت بیمارستان خود در شهر اورلاندو، از هوادارنش به دلیل دعاهایشان تشکر کرد.
در ۸ ماهه دولت سیزدهم ۴ بیمارستان با ظرفیت ۸۲۷ تخت بیمارستانی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تکمیل شد.
جواد اوجی امروز در حاشیه جلسه دولت دچار حمله قلبی شد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: شاخص استاندارد پرستار به ازای هر تخت بیمارستانی ۱.۸ پرستار است که میانگین کشوری در این زمینه کمتر از یک است و همین امر نشان دهنده کمبود شدید پرستار در کشور است.
لبخند بی‌رنگ آقا کریم روی تخت بیمارستان غم‌انگیزترین تصویری است که از او به یادگار خواهد ماند.
معاون رییس جمهور در پاسخ به این سوال که چرا در رابطه با فوت مهسا امینی همان ابتدا موضع گیری نشد، گفت: طبق گزارش نهاد‌های اطلاعاتی، از کنار تخت بیمارستان اولین خبر مخابره می‌شود، در حالی که هنوز ابعاد ماجرا مشخص نبود، بر این اساس، امکان پذیر نبود که همان اول این مساله اطلاع رسانی شود که البته بعد از مشخص شدن ماجرا این مساله اطلاع رسانی شد.
زننده تک گل منجر به صعود امریکا مقابل ایران روی تخت بیمارستان جشن صعود برپا کرد.
متهم گفت: با سرعت زیادی ویراژ می‌دادم، دیگر متوجه نشدم چند کیلومتر در مسیر جاده قدیم نیشابور پیش رفته بودم که ناگهان موتورسیکلت پرواز کرد و من هم دیگر چیزی نفهمیدم، زمانی که چشمانم را گشودم روی تخت بیمارستان بودم و از زبان یکی از ماموران انتظامی شنیدم که «م» در صحنه حادثه جان باخته است و کارشناس پلیس راه صحنه تصادف را مشکوک می‌داند.
۱۱ ماه گذشته رئیس‌جمهور دستوری برای تأمین سریع دارو داد، اما در این مدت حدود ۲۶ بیماری که عضو انجمن حمایت از بیماران اس‌ام‌ای بودند، جانشان را از دست دادند. تعدادی از نوزادان بیمار هم در ابتدای تولد روی تخت بیمارستان فوت کردند و آمار دیگری از مابقی بیماران فوت‌شده در دست نیست.آمار قربانیان روز‌به‌روز بیشتر شده و به خاطر نبود برنامه‌های پیشگیرانه و درمانی، هر سال به تعداد این بیماران نیازمند به دارو و درمان افزوده می‌شود.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از فعالیت بیش از 9 هزار تخت بیمارستانی تامین اجتماعی در کشور خبرداد.
مسوت اوزیل با انتشار عکسی از روی تخت بیمارستان گفت عمل جراحی کمرش با موفقیت انجام شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امروز بیمارستان ۶۴ تخت خوابی هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران راه اندازی میشود.
این روز‌ها فهرست بلندبالایی از دارو‌های ضروری و حیاتی برای بیماران صرع وجود دارد که تهیه‌کردنشان به کابوس شبانه بیماران و خانواده‌ها تبدیل شده است. پزشک با معاینه یا ویزیت چندین‌ماهه به دارویی رسیده که روی بیمار تأثیر مثبت داشته است. بیماری که طی یک ماه، حدود شش بار تشنج داشته، کارش به بستری روی تخت بیمارستان می‌رسیده، در ماه فقط یک بار تشنج می‌کند و تشنج مقاوم به درمانش به دارویی جواب داده، اما حالا دارو به صورت ناگهانی کمیاب و حتی نایاب می‌شود.
بررسی‌های ابتدایی بازپرس کشیک قتل نشان داد حال جسمی ۲ زن جوان پس از نوشیدن مشروبات الکلی وخیم شده و پس از مراجعه به این بیمارستان روی تخت بخش اورژانس به دلیل مسمومیت فوت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ