مالک باشگاه سپیدرود رشت نسبت به موضوعات مطرح شده علیه خود به دفاع پرداخت و برخی مسائل را شفاف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد منتظر کاپیتان تیم امید عراق پس از جلسه با علی خطیر و موفقیت در تست‌های پزشکی با امضای قراردادی دو ساله رسماً به استقلال پیوست.
مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه هوادار در گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه توضیحاتی در رابطه با آخرین موضوعات مجموعه به طور شفاف ارائه داد.
رسانه باشگاه هوادار در اقدامی مرموزانه با فالو کردن بازیکنانی که هنوز از آن ها به طور رسمی رونمایی نکرده است مهر تاییدی بر شایعات نقل و انتقالاتی پیرامونش زد.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
وقتی رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد؛ در بازی با تراکتور ریکاردو ساپینتو به حسین حسینی استراحت داده است، خیلی‌ها بیم دروازه استقلال را به خود راه دادند!
بارسلونا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی ادعای یک رسانه اسپانیایی درباره جریمه شدن باشگاه از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور را تکذیب کرد.
کریم بنزما با قهرمانی رئال در کوپا دل ری، تعداد قهرمانی‌هایش با پیراهن این باشگاه را به 25 رساند و با مارسلو برابر شد.
رسانه رسمی باشگاه استقلال در حالی خبر از پرداخت مطالبات بازیکن نساجی داده که این موضوع صحت ندارد.
سرپرست باشگاه استقلال در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه از سرمربی تیم خود حمایت کرد.
سرمربی استقلال در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، شایعات توهین به پیام حیدری و تیم داوری دربی پایتخت را تکذیب کرد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر پیشنهادی رسمی به سرخیو بوسکتس، ستاره بارسا، ارائه کرده است.
طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، قاضی شکایت دادستانی علیه باشگاه بارسلونا، ساندرو روسل و جوزپ بارتومئو، روسای سابق این باشگاه برای پرونده نگریرا را پذیرفت.
انتشار یک تصویر جالب در رسانه رسمی باشگاه استقلال فضای شاداب تمرینات این تیم را به خوبی نمایش می‌دهد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه نسبت به حکم شب گذشته کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
رسانه باشگاه استقلال با انتشار مصاحبه ای از دو عضو هیئت مدیره خود، شایعات جدایی علی فتح‌الله‌زاده را تکذیب کرد.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور در بازی با پیکان، تعداد بازی‌های رسمی خود برای سرخپوشان را به عدد 219 رساند، در جمع ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه قرار گرفت.
کورتیس جونز، هافبک لیورپول، قرارداد جدیدی را تا سال 2027 با این باشگاه به امضا رساند.
باشگاه پورتو پرتغال آمار مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را بعد از پایان بازی هفته هشتم مقابل براگا به روز رسانی کرد.
مدیر عامل باشگاه صنعت نفت در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای این تیم صحبت کرد.
باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی در رسانه رسمی خود عذرخواهی ریکاردو ساپینتو از نیروهای هلال احمر حاضر در ورزشگاه را به تصویر کشید.
به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مدیرعامل این باشگاه، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد. یزدانی که در میانه‌ فصل گذشته جهت انجام خدمت سربازی، مدت کوتاهی از استقلال جدا شده بود؛ اکنون با پایان خدمت‌ و تمدید قرارداد خود، دو فصل دیگر نیز در کنار آبی‌پوشان خواهد بود.
رامین رضاییان، مدافع راست جدید تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، قول ویژه‌ای به هواداران این تیم داده است.
رامین رضاییان، مدافع راست جدید تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، قول ویژه‌ای به هواداران این تیم داده است.
در پی انتشار برخی شایعات و فضاسازی‌های غیرواقعی در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر اختیاری بودن تحویل خودرو در محل سایت تولیدی این شرکت تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ