مارکو آسنسیو حالا بازیکن جدید پی اس جی است و برای تیم سابقش از پاریس خط و نشان کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرت بیل معتقد است هیچ تیمی ذهنیت همیشه برنده رئال مادرید را ندارد و برای توصیف آن فینال لیگ قهرمانان 2018 را مثال زد.
بلیت های تماشای فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و سیتی از صفحه نمایش غول پیکر در سن سیرو در عرض تنها چند ساعت تمام شد.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
با توجه به قهرمانی شب گذشته الاتحاد و حضور النصر در پلی آف، حالا تمامی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده و فقط نمایندگان ایران مشخص نشده اند.
در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر و میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود و هیچ بلیتی برای فروش نمانده است.
رئال مادرید بار دیگر به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد و حالا منتظر است تا حریفش در این مرحله را بشناسد.
با توجه به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس و مهدی تاج حذف استقلال از آسیا قطعی شده و 31 خرداد اعلام می‌شود.
لیونل مسی قبل از جام جهانی برای تمدید قرارداد به پی اس جی پاسخ مثبت داده بود ولی پس از حذف از لیگ قهرمانان همه چیز تغییر کرد. مدیران پی اس جی حالا به شدت نگران هستند.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد رقابت حساس دو تیم میلان و ناپولی در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.
جذاب ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین دو‌ تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد.
قرعه کشی یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان انجام شد و داستان برای رئال مادرید تکراری از آب در آمد.
حالا سرنوشت همه چیز به دیدار هفته آینده در اولدترافورد کشیده شده است. منچستریونایتد قطعا به خاطر حضور هوادارانش و بازگشت بخشی از غایبان این بازی شانس صعود بیشتری خواهد داشت، بارسلونا برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید نتیجه آخرین بازی خودش در اولدترافورد را تکرار کند
حالا سرنوشت همه چیز به دیدار هفته آینده در اولدترافورد کشیده شده است. منچستریونایتد قطعا به خاطر حضور هوادارانش و بازگشت بخشی از غایبان این بازی شانس صعود بیشتری خواهد داشت، بارسلونا برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید نتیجه آخرین بازی خودش در اولدترافورد را تکرار کند
پنالتی کابوس همه زندگی یحیاست؛ از فینال جام حذفی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا، از دربی نیمه نهایی جام حذفی تا نیمه نهایی جام ملتهای آسیا - او این بار نمی‌خواست کابوس قدیمی سراغش بیاید.
دور گروهی لیگ قهرمانان به اتمام رسید و حالا همه در انتظار قرعه هایی جذاب برای مرحله یک هشتم هستند.
تیم پرستاره فولاد که در نقل‌وانتقالات تابستانی همه بازیکنان مدنظر جواد نکونام را با بودجه‌ای نجومی به خدمت گرفت، اکنون به رده دهم جدول لیگ برتر سقوط کرده است. فولاد در بازی عقب افتاده با ملوان، در انزلی سه گل خورد تا بابت لیگ قهرمانان آسیا هم هوادارانش را نگران کند
فران تورس شب گذشته ستاره بارسلونا برابر ویکتوریا پلژن بود. او در پایان بازی تاکید کرد که بارسا پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان باید با همه وجود برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کند.
ملی‌پوش ایرانی پورتو با یک نمایش خیره کننده دیگر تیمش را صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان کرد.
فوتبال پرتغال فاصله‌ای تا تاریخ‌سازی در لیگ قهرمانان ندارد و برای این مهم کافی است امشب اسپورتینگ لیسبون یک امتیاز از بازی برابر آینتراخت فرانکفورت کسب کند.
لیونل مسی از غیبت در دیدار دیشب پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان استفاده کرد تا به همراه همسرش با یکی از شخصیت‌های تلویزیونی محبوب خانواده مسی دیدار کرده و عکس یادگاری بگیرد.
همان‌طور‌که در لیگ قهرمانان اروپا فرصت برای مهدی طارمی مهیا شده تا در نبود آزمون به‌شمار گل‌های این مهاجم مصدوم حمله کند، شاید برای جام جهانی، فرصت بهتری نصیب طارمی شود تا در غیبت سردار، پیکان خط حمله را از آنِ خود کند و دستی به سر و روی تعداد گل‌های ملی‌اش بکشد.
بارسلونا موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی و هت تریک او، ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-1 شکست بدهد.
امشب قرعه کشی لیگ قهرمانان در استانبول برگزار می شود و تیم‌های حاضر در مرحله گروهی حریفان‌شان را خواهند شناخت.
امشب قرعه کشی لیگ قهرمانان در استانبول برگزار می شود و همه در انتظار شروع این مراسم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ