اینترمیامی در ویدیوی تبریک تولد لیونل مسی تصویر پیراهن شماره 10 این تیم را با نام ستاره آرژانتینی نشان داد تا همانطور که انتظار می‌رفت مشخص شود لئو با چه شماره‌ای برای تیم جدیدش بازی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بازیکنان اینترمیامی فاش کرد که وقتی برای تهیه بلیت مراسم معرفی لیونل مسی دچار مشکل شده بود ستاره بزرگ آرژانتینی شخصا به کمکش آمد تا مراسم را از دست ندهد.
انتشار اولین تصاویر از تبلیغ تلویزیونی‌ای که لیونل مسی با لباس سرآشپز در آن بازی می‌کند به شدت مورد توجه قرار گرفته است.
گل زیبای لیونل مسی به بنفیکا در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته به عنوان بهترین گل فصل 23-2022 فوتبال اروپا انتخاب شد.
ورزشگاه کارگران پکن امروز برای تماشای دیدار آرژانتین و استرالیا مملو از تماشاچیانی بود که پیراهن شماره 10 آرژانتین را پوشیده و هر بار که مسی صاحب توپ می‌شد ورزشگاه را روی سرشان می‌گذاشتند.
لیونل مسی بعد از گلزنی در دیدار دوستانه امروز تیم ملی آرژانتین مقابل استرالیا در مصاحبه‌ای کوتاه شرکت کرد و درباره انتقال به اینترمیامی و جام جهانی 2026 توضیحاتی داد.
ادعای لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، درباره عدم حضور در جام جهانی 2026 جنجال بسیاری به همراه داشته اما بسیاری آن را منطقی می‌دانند.
لیونل مسی در حالی بازیکن باشگاه دیوید بکام، اینترمیامی، شده که اسطوره انگلیسی می‌گوید سالها پیش یک روز با دیدن درخشش ستاره آرژانتینی تصمیم به بازنشستگی گرفته است.
از زمان اعلام احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه آمریکایی اینترمیامی بلیت مسابقات این تیم به سرعت در حال فروش رفتن بوده و بلیت برخی مسابقات کاملا فروخته شده است.
حضور پدر ستاره پیشین بارسلونا در منزل رئیس بارسلونا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت این ستاره آرژانتینی به جمع کاتالان‌ها را به اوج رسانده است.
الهلال رفیق مسی را خرید؛ لئو در یکقدمی ریاض
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به همراه همسرش شب گذشته برای صرف شام و دیدار با دوستان و هم تیمی‌های سابق به رستورانی در شهر بارسلونا رفت.
لیونل مسی نام باشگاه بارسلونا را به بخش هایلایت‌های حساب اینستاگرامش اضافه کرد و این اقدام او باعث شد شایعات درباره بازگشت لئو به بارسا بیش از پیش جدی شود.
ماتیاس مسی در مصاحبه جنجالی‌اش گفت: بارسلونا به لطف مسی معروف شد. قبل از لئو کسی آن‌ها را نمی‌شناخت. کسی که به بارسلون رفته و موزه باشگاه را دیده باشد این را می‌داند که این موزه در واقع موزه مسی است".
درحالیکه لیونل مسی از روز چهارشنبه به تمرین پاری سن ژرمن اضافه می‌شود دیگر ستاره بزرگ این تیم کیلیان امباپه از دیشب مرخصی‌ای یک هفته‌ای از باشگاهش گرفته است.
برای لیونل مسی، جام جهانی ۲۰۲۲ فراتر از یک رقابت ورزشی است که با موفقیت او به پایان رسیده است.
لیونل اسکالونی در نشست خبری بازی با کرواسی از لیونل مسی در مقابل انتقادات به خاطر اتفاقات حاشیه ای پس از بازی با هلند دفاع کرد.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، به حمایت از هم تیمی مغضوب خود یعنی لائوتارو مارتینز پرداخته است.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با عبور از مارادونا، چهارمین بازیکنی است که بیشترین بازی‌ها را در تاریخ جام جهانی انجام داده است.
لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین امروز در تمرینات این تیم حاضر شد.
جام جهانی 2022 قطر ممکن است آخرین جام جهانی این ابرستاره دنیای فوتبال باشد و به همین خاطر است که این تورنمنت اهمیتی بیشتر از جام‌های جهانی قبلی دارد.
پابلو گاویرا که خود را مهیای حضور در تیم ملی اسپانیا برای رقابت های جام جهانی می کند، از مسی به عنوان الگوی فوتبالی خود نام برده است.
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
لیونل مسی، ابرستاره فوتبال آرژانتین، با ثبت یک شرکت به نام پلی‌تایم وارد حوزه کسب و کارهای جدید شد. شرکتی که در حوزه فوتبال و فناوری فعالیت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ