طبق اطلاعات رسمی سامسونگ، انرژی مورد نیاز گلکسی اس ۲۳ استاندارد را باتری لیتوم-یونی با ظرفیت اسمی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت تأمین می‌کند؛ درحالی که مدل پلاس در بطن خود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی را حمل می‌کند. درواقع ظرفیت باتری هر دو گوشی ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت در مقایسه با نسل قبل افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ظرفیت سد دوستی به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تأمین کننده آب شهرستان مشهد به نزدیک ۹ درصد رسیده است.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: هر زمان رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌ها بگیرد، امکان فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که هنجارها را رعایت می‌کنند.
سفیر ایران در گینه گفت: تلاش خواهیم کرد از مجموع توانایی های کشور در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی مخصوصا دانش فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان که توانایی بالایی است در آفریقا استفاده شود
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران خبرداد.
لژیونر شاغل در فوتبال ترکیه هیچ منعی برای حضور در باشگاه های لیگ برتری که ظرفیت خالی داشته باشند ندارد.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برنامه وزیر جهاد کشاورزی بر مدیریت جامع آبخیزداری تاکید شده و دولت سیزدهم می‌تواند بسترساز این مدیریت باشد.
اولوت آی-اسکای در آزمایش‌ها طی ۸.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا ظرفیت باتری طی ۴۵ دقیقه به ۸۰ درصد برسد.
پایتخت مرکبات، شهر قلعه‌ها، دریای خزر، جنگل‌های دو هزار و سه هزار و همجواری با رامسر، غذاهای متنوع گیلکی و آب و هوای مطبوع تنها بخشی از دلایل سفر به تنکابن در استان مازندران است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت:هم‌اکنون سالانه حدود ۴.۲ میلیون تن اتان تحویل مجتمع‌های پتروشیمی می‌دهیم که این عدد در آینده‌ای نزدیک به ۵ میلیون تن می‌رسد.
کرج- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: ظرفیت بالایی برای توسعه بسکتبال در البرز وجود دارد و از قدیم تاکنون مربیان بزرگ و نامداری در بسکتبال استان حضور داشته‌اند.
کنعانی گفت: ایران از همه امکانات برای تامین منافع مردم استفاده می‌کند. از ابتکارات عمان استقبال کردیم و از ظرفیت آن به عنوان کشور دوست استفاده کردیم.
Watch ۶ Classic دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۴۷۰ x ۴۷۰ پیکسل خواهد بود. ظرفیت باتری کلاسیک ۴۲۵ میلی آمپر ساعت گزارش شده است که نسبت به Watch ۴ Classic و Vanilla Watch ۵ کمی افزایش یافته است.
شاید هر کدام از ما در طول زندگی با مسائل و مشکلات پیچیده‌ای و فراتر از ظرفیت روبه‌رو شویم و برای رهایی از این وضعیت تصمیم‌های نادرستی بگیریم، در صورتی که با گپ‌وگفت ساده و دریافت مشاوره، راه‌هایی بهتری جلوی ما قرار می‌گیرد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشستی خبری در ایروان ضمن تاکید بر سیاست توسعه روابط با همسایگان، گفت ایران از همه ظرفیت و پتانسیل خود برای حل مسائل منطقه از طریق گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز استفاده خواهد کرد.
کاربری با استفاده از باتری‌های ۵۰e سامسونگ، ظرفیت باتری گلکسی A۳۲، ۵G را به‌طور چشمگیری افزایش داده است.
همیشه گوشی خود را با شارژر خودش شارژ کنید. بر خلاف لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند از یک رابط شارژ جهانی یعنی پورت microUSB استفاده می‌کنند. با این حال، اگر شارژری که استفاده می‌کنید با اصل مطابقت نداشته باشد، بر عملکرد باتری، ظرفیت ذخیره‌سازی شارژ و عمر باتری تأثیر می‌گذارد (در صورت تکرار مکرر). همیشه اطمینان حاصل کنید که ولتاژ خروجی (V) و جریان (آمپر) شارژر جایگزین با آداپتور اصلی مطابقت دارد یا توسط سازنده گوشی تأیید شده است.
علی اکبر رائفی پور با بیان اینکه هاشمی‌رفسنجانی با عرب‌ها، خاتمی با اروپا و احمدی‌نژاد با آمریکای لاتین روابط خوبی داشتند و می‌توانستیم با استفاده از ظرفیت این افراد و برقراری روابط با محوریت آنان با این کشورها، وضعیت بهتری را برای کشور رقم بزنیم، گفت: اما از آنها به نفع منافع ملی بهره‌برداری نکردیم. این موضوعات مسائلی است که باید از آنها در شیوه حکمرانی خوب به‌درستی استفاده کنیم و صرفا منافع ملی را در این قالب تعقیب کنیم.
این خودرو از یک پکیج باتری با ظرفیت واقعی ۱۰۷.۸ کیلووات ساعت استفاده می‌کند. شارژ کامل این خودرو با شارژر استاندارد ۹.۶ کیلوواتی، ۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس در این شرکت گفت: تولیدکنندگان داخلی ظرفیت نوسازی ناوگان را دارند، اما جریان هایی به دنبال واردات خودروهای دست دوم به کشور است و با این اقدام نه تنها نوسازی اتفاق نخواهد افتاد، بلکه باری اضافی بر دوش دولت بوده و این به صلاح کشور نیست.
خودروهای وانت کارا تک کابین تیپ 4، وانت کارا دوکابین تیپ 4، کاپرا 2، ون باری اینرودز روز یکشنبه 10 صبح مورخ 23 مرداد 1401 تا ساعت 16 همان روز و تا پایان تکمیل ظرفیت به فروش می‌رسند.
قیمت بیت کوین در محدوده ۴۲ هزار و ۴۱۳ دلاری رسیده و نسبت به روز گذشته ۰.۸۰ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است و با مثبت شدن بیت کوین و اتریوم، کلیت بازار ارز‌های دیجیتال وضعیت خوبی پیدا کرده است و سبزپوش شده اند. اما روز گذشته شاهد افت قیمت در بازار رمزارز‌ها بودیم، دلیل این کاهش قیمت چه بود و آیا بیت کوین ۱۰ هزار دلار خواهد شد؟
حوالی ساعت ۱۶ امروز حادثه سیل در رودبار قصران، فشم، جاده زایگان، محله زاگون پله به سامانه ۱۱۵ اعلام و بی درنگ سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ