با حکم سرپرست فدراسیون جودو، سعید قمی به عنوان رئیس سازمان لیگ و سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون این فدراسیون شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قم- رئیس هیئت بسکتبال قم از حضور یکی از بسکتبالیست های این استان در اردوی تیم ملی خبر داد.
نماینده ویژه رئیس جمهور با رئیس اداره خط آهن افغانستان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس هیات شنا استان قم از دعوت شدن یکی از شناگران این استان به اردوی تیم‌ملی خبر داد.
قم- در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.
قم- رئیس هیئت هندبال استان قم از اعزام یکی از هندبالیست‌های نوجوان قمی به اردوی تیم ملی خبر داد.
قم- رئیس هیئت هندبال استان قم از اعزام یکی از هندبالیست‌های نوجوان قمی به اردوی تیم ملی خبر داد.
قم- در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جهانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجید تلخابی به نماینده رژیم صهیونیستی برای حضور در هیئت رئیسه این فدراسیون رأی منفی داد.
راننده‌ قمی ۴۰۰ میلیون تومان پول زائر عراقی را بازگرداند.
هفت دانش آموز در مدرسه دخترانه سلامت، خیابان ۱۹ دی قم راهی بیمارستان شدند.
علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد
«الهه کریمی» دانش‌آموز کلاس هشتم مدرسه ملاصدرا که دو بار دچار مسمومیت شده، گفت: بار اولی که دچار مسمومیت شدم ۱۱ روز پیش بود؛ در راهرو بوی تخم‌مرغ گندیده و عطر تند می‌آمد؛ وقتی وارد کلاس شدم چشم‌هایم قرمز شد. ابتدا فکر کردم تلقین می‌کنم، اما به مرور حالت تهوع به من دست داد. معلمم بعد از اینکه دید رنگ صورتم پریده است اجازه داد به بیرون از کلاس بروم. کمی صبر کردم، بعد کف بالا آوردم که کاملا غیرطبیعی بود.
پناهی که عضو اصلی کمیته علمی تخصصی بررسی این ماجرا نیز بوده است تصریح کرد: این موضوع با تاکید ویژه وزیر بهداشت، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است و تاکنون مشخص شده، ترکیبات مواد شیمیایی، جنگی نیست و هیچ نشانه‌ای از مسری بودن ندارد.
سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به این سؤال که آیا علت مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در بروجرد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد؟ تصریح کرد: مسمومیت دانش‌آموزان بیشتر در قم تمرکز داشته و اگر در استان‌های دیگر نیز مواردی از مسمومیت یافت شود؛ ساز و کار‌های بررسی علت مسمومیت اتخاذ می‌شود.
۱۱ دانش آموز از یکی از مدارس قم، با علائم تنفسی و سوزش گلو و حالت تهوع به بیمارستان منتقل شدند .
تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه بلقیس برقعی قم دچار مسمومیت شده و راهی بیمارستان شدند.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سرپرست سفارت ایران در کابل، در دیدار با امیرخان متقی، سرپرست وزارت‌خارجه امارت اسلامی افغانستان، در خصوص ارزش جغرافیایی دو کشور، فرصت‌های ایجاد تجارت منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت کرد و از آمادگی ایران برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی از جمله معدن، انرژی، راه‌آهن و... خبر داد.
رایزن سفارت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد، با توجه به پایان مأموریت «بهادر امینیان» به عنوان سفیر پیشین در افغانستان، «حسن کاظمی قمی» به عنوان سفیر جدید ایران در افغانستان معرفی شده است.
«عباس بدری‌فر» رایزن سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل اعلام کرد با توجه به اینکه مأموریت «بهادر امینیان» به عنوان سفیر پیشین در افغانستان به پایان رسیده است، «حسن کاظمی قمی» به عنوان سفیر جدید ایران در افغانستان معرفی شده است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار خبر انتصاب کاظمی قمی به عنوان سرپرست سفارت ایران در کابل اعلام کرد که او‌ همچنان مسؤولیت نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان را برعهده دارد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه نسبت به خبر منتشر شده در خصوص انتصاب حسن کاظمی قمی به عنوان سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان واکنش نشان داد.
طی حکمی از سوی معاون وزیر ارتباطات، محمد پهلوانی قمی با حفظ سمت سازمانی به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی منصوب شد.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه نگاه به حمایت از مردم افغانستان سیاست تعاملی با طالبان را دنبال کرد.
قم- رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: ۲ نفر از فرنگی کاران قم همراه با تیم ملی جوانان کشور عازم مسابقات جهانی بلغارستان شدند.
حسینی قمی با گلایه از افزایش شدید اجاره خانه‌ها گفت: می‌گویند بسته جدید ارائه دادیم؛ تا بیاد بسته شما اجرا بشود،کمر مستاجر زیر بار گرانی شکسته می‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ