«عباس بدری‌فر» رایزن سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل اعلام کرد با توجه به اینکه مأموریت «بهادر امینیان» به عنوان سفیر پیشین در افغانستان به پایان رسیده است، «حسن کاظمی قمی» به عنوان سفیر جدید ایران در افغانستان معرفی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صابر کاظمی به قدری در تمرینات و بازی‌های دوستانه فوق العاده بوده که حالا ممکن است جای امین اسماعیل نژاد را هم در ترکیب تیم ملی والیبال ایران بگیرد.
نماینده ویژه رئیس جمهور با رئیس اداره خط آهن افغانستان دیدار و گفتگو کرد.
اردوی تیم ملی بسکتبال ایران در ترکیه روز دوشنبه، دوم مرداد ماه، به پایان می‌رسد و تیم ملی برای انجام دو بازی دوستانه به لبنان سفر خواهد کرد.
فرهاد کاظمی معتقد است دلال‌ها موجب خراب شدن فوتبال شده‌اند.
کمیته داوران اسامی تیم داوری هشت بازی این هفته لیگ برتر را اعلام کرد.
ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: امروز شخصیت واقعی تیم خودمان را نشان دادیم.
کمیته داوران وحید کاظمی و حسن اکرمی را برای قضاوت مسابقه سرخابی‌های پایتخت مقابل ذوب‌آهن و سپاهان انتخاب کرده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوران مسابقات استقلال و پرسپولیس در هفته پانزدهم را مشخص کرده است.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سرپرست سفارت ایران در کابل، در دیدار با امیرخان متقی، سرپرست وزارت‌خارجه امارت اسلامی افغانستان، در خصوص ارزش جغرافیایی دو کشور، فرصت‌های ایجاد تجارت منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت کرد و از آمادگی ایران برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی از جمله معدن، انرژی، راه‌آهن و... خبر داد.
رایزن سفارت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد، با توجه به پایان مأموریت «بهادر امینیان» به عنوان سفیر پیشین در افغانستان، «حسن کاظمی قمی» به عنوان سفیر جدید ایران در افغانستان معرفی شده است.
حسن کاظمی قمی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان معرفی شد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار خبر انتصاب کاظمی قمی به عنوان سرپرست سفارت ایران در کابل اعلام کرد که او‌ همچنان مسؤولیت نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان را برعهده دارد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه نسبت به خبر منتشر شده در خصوص انتصاب حسن کاظمی قمی به عنوان سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان واکنش نشان داد.
جهاددانشگاهی، بیانات رهبر معظم انقلاب درباره دکتر کاظمی آشتیانی را تحت عنوان «دانشمند جهادی و الگویی قابل تکثیر» بازخوانی کرد.
ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: زمانی که متوجه شدیم باید در لیگ باشگاه غرب آسیا شرکت کنیم، هیجان زده شدیم، چون این فرصتی است تا با بهترین تیم‌های منطقه از کشورهای دیگر بازی کنیم.
پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هر کس جای کی روش روی نیمکت تیم ملی بود چنین شکست سنگینی متحمل نمی شدیم.
در پایان دهمین روز از مهلت ثبت نام انتخابات کمیته ملی پارالمپیک چهار نامزد دیگر نام نویسی کردند.
محمد کاظمی به عنوان سرپرست فدراسیون گلف معرفی شد.
حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور از انتقال مجروحان حادثه تروریستی کابل به ایران خبر داد.
حسن کاظمی قمی نوشت: گفتگو‌های سازنده‌ای در راستای کنترل بیماری فلج اطفال در افغانستان، آموزش و همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های علمی و بهداشتی میان دو کشور صورت گرفت
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه نگاه به حمایت از مردم افغانستان سیاست تعاملی با طالبان را دنبال کرد.
حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: آمریکا وقتی از افغانستان خارج شد تصور می‌کرد هرج و مرج ایجاد شود.
توضیحات کاظمی‌قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان درخصوص علل خروج نظامیان آمریکا از افغانستان را مشاهده می‌کنید.
حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان از جلسه با وزارت دفاع طالبان درباره درگیری مرزی امروز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ