تیم پاراتیراندازی با کمان کامپوند مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به مقام دوم و مدال نقره رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمیه رحیمی در مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان، به دیدار رده‌بندی راه یافت.
تیم ملی پارا تیراندازی با کمان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی راهی چک می‌شود.
دارنده مدال طلای پاراتیراندازی در مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: پس از عمل جراحی ۲ ماه استراحت داشتم و مشکلی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ندارم.
ملی‌پوشان پاراتیراندازی ایران با کسب یک طلا و دو نقره، به کار خود در رقابت‌های جام جهانی 2023 پایان دادند.
بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران اولین مدال طلای کشورمان در رقابت‌های جام جهانی را به ارمغان آورد.
مسابقات قهرمانی کشور پاراتیراندازی مردان در حالی در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد که هیچ رکورد جدیدی به ثبت نرسید و تیراندازان انتظارات را برآورده نکردند.
رئیس انجمن پاراتیراندازی با تاکید بر اینکه ساره جوانمردی با تصمیم شخصی در بازی های پاراآسیایی غایب خواهد بود در مورد شرایط این قهرمان پارالمپیک بعد از این بازی ها توضیح داد.
رئیس انجمن پاراتیراندازی با تاکید بر اینکه ساره جوانمردی با تصمیم شخصی در بازی های پاراآسیایی غایب خواهد بود در مورد شرایط این قهرمان پارالمپیک بعد از این بازی ها توضیح داد.
قهرمان پارالمپیک تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان از حضور در بازی‌های آسیایی انصراف داد.
اردوی تیم ملی پاراتیراندازی در حالی در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود که ساره جوانمردی قهرمان پارالمپیک با وجود دعوت به اردو، کماکان در اردو حضور ندارد.
ساره جوانمردی که پیش از این به دلیل کرونا مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان امارات را از دست داده بود، این احتمال وجود دارد که به دلیل برخی مسائل شخصی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را نیز از دست بدهد.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: پیش‌بینی کسب ۴ سهمیه پارالمپیک پاریس در مسابقات قهرمانی جهان امارات داشتیم اما به دلیل مثبت شدن تست کرونا ساره جوانمردی قبل از اعزام به مسابقات، یک سهمیه را از دست دادیم.
زهرا غلامزاده با کسب رکورد لازم در مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان، سهمیه لازم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را به دست آورد.
بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران موفق به کسب سهمیه حضور در پارالمپیک 2024 پاریس شد.
ملی‌پوش پاراتیراندازی کشورمان با کسب مدال نقره در مسابقات جهانی امارات، سهمیه پارالمپیک 2024 پاریس را بدست آورد.
اولین مدال کاروان ایران در مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان کسب شد.
در ادامه رقابتهای پاراتیراندازی قهرمانی جهان در امارات، نماینده ایران در ماده تراپ به مدال نقره دست یافت.
ملی‌پوش پاراتیراندازی کشورمان از صعود به مرحله فینال ماده تفنگ ایستاده بازماند.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با اشاره به اعزام ۶ ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان العین امارات، گفت: با بازخورد خوبی که تیراندازان از نظر مهارت‌های روانی در اردوهای آمادگی داشتند، عملکرد آنها راضی کننده بود و امید زیادی به کسب مدال در رشته تپانچه و تفنگ داریم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: هر چند مدت زمان کوتاهی است که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته‌ام، اما از نظر روانی سعی کردم آرامش را دوباره به تیم ملی بازگردانم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان علاوه بر ارتقای بعد فنی از نظر مهارت‌های روانی نیز باید آماده باشند تا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهیم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان نیاز به آرامش روحی دارند، سعی دارم در فرصت باقیمانده تا زمان اعزام تیم به این رقابت‌ها، از نظر روحی تیم را شاد نگه دارم.
رئیس انجمن پاراتیراندازی با اشاره به تغییرات در کادرفنی و حضور دوباره حسین امیری به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی، گفت: تلاش بر این است که حضور موفقی در مسابقات قهرمانی جهان امارات داشته باشیم.
ملی‌پوشان پارا تیراندازی با کمان ایران صاحب مدال طلا بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ