تیم ملی پارا تیراندازی با کمان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی راهی چک می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی کامپوند پاراتیراندازی با کمان کشورمان توانست جواز حضور در پارالمپیک پاریس را کسب کند.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از بازگشت دوباره ساره جوانمردی به تیراندازی و حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: درست است در مسابقات جهانی کره جنوبی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس نشدیم، اما از عملکرد تیراندازان راضی بودم و نیاز به تقویت تیم از نظر روانی داریم.
تیم ملی پارا تنیس روی میز کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و چهار برنز رقابت‌های انفرادی آزاد جهانی اردن را به پایان برد.
ستاره ایرانی آ. اک بار دیگر با نمایشی قابل قبول تیمش را در مسیر کلین‌شیت مقابل رقیب اصلی در راه قهرمانی همراهی کرد.
ملی پوش ایران که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم حضور داشت به تیم سیزدهم ترکیه پیوست.
علی قلی‌زاده بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا برای انتقال به تیم کاسیم پاشا ترکیه به توافق رسید.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای این که بتوانیم جایگاه خود را در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ارتقاء دهیم، سعی داریم تنها تیراندازانی را به چین اعزام کنیم که شانس کسب مدال دارند.
قهرمان پارالمپیک تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان از حضور در بازی‌های آسیایی انصراف داد.
تیم ملی پاراتیراندازی در حالی از امروز اردوی آماده‌سازی خود را برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین در سالن تیراندازی آزادی آغاز می‌کند که از ۵ ورزشکار دعوت شده، تنها ۲ تیرانداز در اردو حضور دارند.
غیبت‌های طولانی ساره جوانمردی در اردوهای تیم ملی پاراتیراندازی ابهامات زیادی پیرامون او ایجاد کرده؛ اگر چه رئیس انجمن مربوطه تاکید دارد موضوع ارتباطی به خداحافظی یا اختلاف نظر ندارد.
غیبت‌های طولانی ساره جوانمردی در اردوهای تیم ملی پاراتیراندازی ابهامات زیادی پیرامون او ایجاد کرده؛ اگر چه رئیس انجمن مربوطه تاکید دارد موضوع ارتباطی به خداحافظی یا اختلاف نظر ندارد.
اردوی تیم ملی پاراتیراندازی در حالی در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود که ساره جوانمردی قهرمان پارالمپیک با وجود دعوت به اردو، کماکان در اردو حضور ندارد.
اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی با حضور ۵ ورزشکار از فردا(سه‌شنبه ۱۵ آذر) در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: پیش‌بینی کسب ۴ سهمیه پارالمپیک پاریس در مسابقات قهرمانی جهان امارات داشتیم اما به دلیل مثبت شدن تست کرونا ساره جوانمردی قبل از اعزام به مسابقات، یک سهمیه را از دست دادیم.
سید محمدرضا میرشفیعی، ملی پوش تیم پاراتیراندازی موفق به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با اشاره به اعزام ۶ ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان العین امارات، گفت: با بازخورد خوبی که تیراندازان از نظر مهارت‌های روانی در اردوهای آمادگی داشتند، عملکرد آنها راضی کننده بود و امید زیادی به کسب مدال در رشته تپانچه و تفنگ داریم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: هر چند مدت زمان کوتاهی است که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته‌ام، اما از نظر روانی سعی کردم آرامش را دوباره به تیم ملی بازگردانم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان علاوه بر ارتقای بعد فنی از نظر مهارت‌های روانی نیز باید آماده باشند تا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهیم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان نیاز به آرامش روحی دارند، سعی دارم در فرصت باقیمانده تا زمان اعزام تیم به این رقابت‌ها، از نظر روحی تیم را شاد نگه دارم.
رئیس انجمن پاراتیراندازی با اشاره به تغییرات در کادرفنی و حضور دوباره حسین امیری به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی، گفت: تلاش بر این است که حضور موفقی در مسابقات قهرمانی جهان امارات داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت که ساره جوانمردی قرار است به جمع اردونشینان اضافه شود.
سرمربی جدید تیم ملی پاراتیراندازی معرفی شد.
ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان گفت: تیم ملی پاراوزنه برداری حال و روز خوشی ندارد و با این روند هر روز بدتر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ