ملی‌پوشان پارا تیراندازی با کمان ایران صاحب مدال طلا بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النصر شب گذشته اولین باختش در خانه را از زمان حضور کریستیانو رونالدو تجربه کرد.
مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان از ساعت ۱۱:۳۰‌ با تقابل دو تیم سوئد و اسپانیا در ورزشگاه Eden Park آغاز میشه و دو تیم برای حضور در فینال تلاش میکنن.
مدیر برنامه‌های سابق مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن، اتهام‌های بزرگی علیه این باشگاه و مدیرانش مطرح کرد.
رسانه فرانسوی خبر می‌دهد یولیان ناگلزمان در هفته آینده به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن معرفی می‌شود.
متهم به قتل گفت: من با دوستانم در پارک با بچه محله‌هایمان سر چند فحش با هم درگیر شدیم، مقتول از پشت گردن مرا گرفته بود که بعد آن اتفاق افتاد. چاقویی را که از قبل درجیبم داشتم درآوردم و ضربه‌ای به او زدم.
نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: اعزام بانوان پاراوزنه بردار به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین در حال بررسی است و هفته آینده مشخص می‌شود که اعزام می‌شوند یا خیر؟
مدیر مرکز توانبخشی بابل، گفت: ورزش پارا کاراته فعالیت خود را در مدت زمان کمی با مرکزیت مازندران در بابل آغاز کرده است تاکنون پیگیری‌های هیات ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان را داشتیم با توجه به اینکه اولین همایش آن امروز به صورت رسمی برگزار می‌شود خواستار حمایت مسئولان ورزشی در این زمینه هستیم.
تعدادی از زنان جمی با حضور در ورزشگاه تماشاگر دیدار پارس جنوبی و خیبر شدند.
رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۰ با شکایت خانواده‌ای در دادگستری شیراز آغاز شد. اعضای این خانواده در شرایطی که در پارک دراک حضور داشتند، طعمه ۳ جوان خشن شدند. آنطور که آن‌ها می‌گفتند، مهاجمان با تهدید چاقو اموال‌شان را سرقت کردند و در ادامه با جدا کردن مردان، زنان و دختران آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
ماجرا، اما در روز‌های گذشته و در شهر‌هایی غیر از تهران متفاوت بوده است؛ به‌ویژه در شهر‌های مذهبی. تعدادی از زنان ساکن قم در یک‌ماه گذشته گفته‌اند، فعالیت‌های ماشین‌های گشت ارشاد در خیابان‌های این شهر بیشتر هم شده است؛ مینا، زن ۲۵ ساله‌ای که از زمان تولد در قم زندگی می‌کند، یکی از زنانی است که یک‌ماه پیش و وقتی در پارک علوی قم پیاده‌روی می‌کرد، توسط ماموران پلیس امنیت به ماشین گشت ارشاد و در ادامه به ساختمان پلیس این شهر برای دادن تعهد برده شد.
با توجه به اینکه متهم جوان در هشت تجاوز متهم شده بود پرونده برای رسیدگی و بازجویی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. هر چند متهم در اداره اگاهی به تجاوز به زنان اعتراف کرده و نظریه پزشکی قانونی هم در چند مورد این تعرض را تایید کرده بود، اما متهم در دادگاه جرم خود را انکار کرد و مدعی شد اعترافاتش دروغ است.
نماینده حقوقی پارک ملی گلستان درباره پرونده این محیط‌بان شهید گفت: متخلفین این پرونده ۴ نفر بودند که از بین این ۴ نفر، نفر اول اسلحه کلاشینکف داشت و اسلحه ساچمه‌زنی نداشت و باتوجه به اینکه شهید باشقره توسط گلوله ساچمه‌زنی به شهادت رسیده بود، این شخص همان ابتدا رفع اتهام شد. نفر دوم گفت که اصلاً اسلحه‌ای نداشته و لاش‌کِش بوده است. از این ۴ نفر (ح. الف) و (ع. ب) باقی ماندند که متهم به قتل محیط‌بان بودند. زمان تیراندازی این ۲ نفر پشت سرهم راه می‌رفتند، هر ۲، اسلحه ساچمه‌زنی داشته و نوع گلوله‌ها نیز یکی بوده است.
این مرد ۲۸ساله تبعه افغانستان که نگهبان پارک بود، متهم است از اوایل امسال در بوستان مهرگان شهرک مینی‌سیتی تهران به بهانه پرسیدن ساعت به زنان حمله‌ور شده و قربانیان را در میان شمشاد‌ها و اتاقک نگهبانی در دام شیطانی‌اش گرفتار و اموال برخی زنان را سرقت کرده است. او تحت تعقیب بود و سرانجام بازداشت شد.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: هر چند مدت زمان کوتاهی است که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته‌ام، اما از نظر روانی سعی کردم آرامش را دوباره به تیم ملی بازگردانم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کودک ربایی به خاطر سرقت طلا/ اشتباه شیطانی!/ راز قتل قدیمی در پرونده سارق تیزرو لو رفت/ دزد سابقه دار با ۴۵ فقره سرقت به چنگ پلیس افتاد/ نقشه شیطانی نگهبان پارک برای تعرض به زنان/ ماجرای دزدی با ۶۰ سابقه کیفری!/ محاکمه زن کارتن‌خواب به اتهام قتل پسر ۴ ساله
نقشه شیطانی نگهبان پارک برای تعرض به زنان
مهرماه امسال زن جوانی به اداره پلیس رفت و گفت: در کنار پارکی در منطقه مینی‌سیتی بودم که ناگهان مرد جوانی به سراغم آمد و از من ساعت پرسید، همین که سرم را پایین گرفتم تا ساعت را به او بگویم ناگهان چاقویی روی گلویم قرار داد و مرا به زور به داخل اتاقک نگهبانی کشاند.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان نیاز به آرامش روحی دارند، سعی دارم در فرصت باقیمانده تا زمان اعزام تیم به این رقابت‌ها، از نظر روحی تیم را شاد نگه دارم.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان می‌گوید اولین سال حضور در لیگ دسته اول یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم است.
وقتی تماشاگر در ورزشگاه نیست، بازی‌ها روح ندارد. تماشاگران در ورزشگاه، سینما و پارک کنار یکدیگر هستند اما نمی‌دانم چرا فقط در فوتبال چنین شرایطی به وجود می‌آید.
متخلفان اغلب در تلگرام با راه‌اندازی کانال‌هایی با عناوین «صدور کارت واکسن کرونا»، «کارت دیجیتال واکسن» و «صدور کارت واکسن با تأییدیه وزارت بهداشت» کاسبی جدیدی را راه‌اندازی کرده‌اند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
فرمود فاطمه مهین بانوی زنان در دو جهان است. فرمود فاطمه پاره ی تن من است. فرمود او جان و دل من است که در سینه قرار دارد. فرمود او نور چشم و میوه ی دل من است. فرمود و هر کس او را به خشم آورد، مرا به خشم آورده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ