مس کرمان هرچند در سه بازی بیرون از خانه خود سه شکست را برابر نفت مسجد سلیمان، استقلال تهران و نساجی تجربه کرده است، اما این تیم همچنان در خانه دست خود را برای کسب امتیاز پر می بیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه بین قاره‌ای هنگ کنگ به مدال دست یافتند.
درست در فاصله اندکی پس از تصویب این طرح جنجالی علیه ایران، نماینده اوکراین در مسابقات جهانی پرس سینه هم حاضر به دست‌دادن با رقیب ایرانی‌اش نمی‌شود تا مشخص شود چه اندازه چنین موضوعات سیاسی‌ای در زندگی روزمره اوکراینی‌ها ریشه دوانیده است. مسئله، اما اینجاست که آیا روح ورزش اجازه چنین برخوردی را می‌دهد؟ پاسخ به این سؤال بسیار روشن و یک «نه» کامل است، ولی تعدادی هم‌زمان با یادآوری ماجرای مسابقه‌ندادن ورزشکاران ایرانی با رقبای اسرائیلی می‌گویند ورزشکار ایرانی نباید از چنین رفتاری شگفت‌زده شود.
در مراسم اهدای مدال مسابقات پرس سینه بزرگسالان قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی نماینده اوکراین حاضر نشد با امیر رضا مس فروش از ایران دست دهد.
در مراسم اهدای مدال مسابقات پرس سینه بزرگسالان قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی نماینده اوکراین حاضر نشد با امیر رضا مس فروش از ایران دست دهد.
استادیوم شماره یک شهدای مس رفسنجان آماده شده و مدیران باشگاه رفسنجانی در انتظار دستور رئیس جمهور برای افتتاح آن هستند.
در زمان ناصرالدین شاه قیمت یک پرس چلو کباب کامل با همه مخلفات ٣ قران بود. دوره احمد شاه چلو کباب افزایش قیمت پیدا کرد و به٤ تا ۵ ریال رسید و در زمان پهلوی دوم سر جمع قیمت یک دست چلو کباب به ٦٠ ریال رسید. البته ماجرای افزایش قیمت چلو کباب و تفاوت آن در شهر‌های مختلف یکی از موضوعات مهم و رسانه‌های اوایل قرن گذشته بود.
کاپیتان تیم فوتبال لیون در جدال با پی‌اس‌جی پنالتی حساسی را از دست داد.
تراکتور یک روز بعد از شکست تلخ مقابل مس رفسنجان، تمرین خود را در استادیوم بنیان دیزل انجام داد.
بعد از حضور تماشاگران در بازی تیم‌های نساجی و مس رفسنجان، دستور حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال از سوی نهادهای مربوطه صادر شد.
هافبک گلساز پرسپولیس نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت به تمرینات گروهی پیش از دیدار با ذوب آهن بازگشت.
سخنگوی وزارت صمت از در دستور کار قرار گرفتن ٣٢ طرح جدید در این حوزه خبر داد و گفت: درآمد ٣٠ میلیارد دلاری برای این صنعت قابل پیش‌بینی است.
دکتر علی رستمی با اشاره به نام گذاری سال جاری در حوزه مس به نام هوشمندسازی صنعت مس، از هدف گذاری جهادی برای جهشی بلند در صنعت مس خبر داد.
استقلال معدن مس آذربایجان همواره از دغدغه‌های مدیران استانی و مردم آذربایجان بوده و رئیس جمهور سیزدهم در سفر استانی خود به آذربایجان شرقی دستور آن را صادر کرد.
هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.
هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.
ترکیب تیم ملی سنگال برای دیدار با ایران اعلام شد که بازیکنان مطرح این کشور در جمع نفرات اصلی حضور دارند.
محمد جواد شیخ پیرامون اتفاقات اخیری که در رابطه با این موسسه رخ داده است، اعلام کرد: مهمترین اقدامی که با پیگیری‌های مجدانه مدیرعامل شرکت مس انجام گرفته، اخذ دستور توقف اجرای مصوبه ماده 17 بود که روز یکشنبه (20 شهریور) صورت پذیرفت.
به نظر می رسد که آلومینیوم در بازی های خارج از اراک، عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیدارهای خانگی دارد.
استقلال بعد از دو بازی پر موقعیت، مقابل مس شب آرامی را تجربه کرد و با امید گل کمتر، حریفش را شکست داد.
یکی از رقابت های جذاب هفته سوم از لیگ برتر می‌تواند دیدار استقلال و مس کرمان باشد.
به‌دنبال دستور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس برای خدمت‌رسانی جهادی به مناطق سیل‌زده در کرمان، تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم در کمترین زمان و اعزام امکانات لجستیک برای بازگشایی معابر، مجمع جهادگران کرمان با صدور پیامی از دکتر رستمی تشکر کرد.
در پی دستور مدیرعامل شرکت مس مبنی بر خدمت‌رسانی و ارسال محموله‌های کمک‌رسانی سریع به مناطق سیل زده استان کرمان از طریق مجتمع مس سرچشمه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با صدور پیامی از امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده استان کرمان تشکر کرد.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن در مورد اثر طرح جدید یارانه ای دولت بر روی بازار مسکن گفت: البته اجرای این طرح تاثیر خاصی بر روی بازار مسکن نخواهد گذاشت، هر چند ممکن است بر روی برخی از متغیر‌ها اثر جزئی بگذارد، این این موضوع خیلی محسوس نخواهد بود، از سوی دیگر با توجه به موج تورمی در کشور وجود، قیمت خرید مسکن و همچنین اجاره‌بها با افزایش روبرو می‌شود.
انسان‌هایی که با پوست در حال ذوب شدن، چهره‌های آغشته به خون و بدن‌های جهش‌یافته از خود عکس می‌گیرند، در حالی که در مقابل جهانی در حال سوختن ایستاده‌اند، چیزی است که هوش مصنوعی "دال-ای" (DALL-E) معتقد است آخرین سلفی‌های اینفلوئنسر‌ها در آخرالزمان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ