معاون وزیر صمت با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از ۳ میلیون دلار تهاتر انجام شده است، گفت: برای راه اندازی تجارت آزاد مذاکره با کشورهای پاکستان، غرب آفریقا و شرق اروپا را دنبال می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
اردبیل- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:‌ در یک سال اخیر ۱۴۱ میلیون دلار در حوزه گردشگری در ایران سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده است.
یکی از تمرین‌های جانسون، دراز و نشست با دستگاه است که اکنون او می‌تواند در مدت زمان فقط نیم ساعت، ۲۰هزار دراز و نشست انجام دهد. بررسی‌ها نشان داده است، این برنامه ۲ میلیون دلاری توانسته ظرفیت ریه‌های جانسون و قوای جسمانی او را به یک جوان ۱۸ ساله برساند.
براساس تحقیقات انجام شده روزنامه آمریکایی تایمز، صندوق سرمایه گذاری مستقل امارات حدود ۲۰۰ میلیون دلار در شرکت (Affinity Equity) کوشنر و یک صندوق قطری نیز در همین مبلغ سرمایه گذاری انجام داده است.
جانسون دراین‌باره می‌گوید: «کاری که من انجام می‌دهم ممکن است چندان معقول به نظر نرسد، اما تلاش می‌کنم ثابت کنم که می‌شود جلوی رشد پیری را گرفت.
وزیر جهاد کشاورزی از هدفگذاری ۳ میلیارد دلاری در بخش تجاری بین دو کشور ایران و قزاقستان خبر داد و گفت: از این میزان نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار انجام شده است که باید به ۶ برابر ارتقا یابد.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۰۴ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۰۴ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۲۵۸ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۹۱ میلیون دلار رسید.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا اعلام کرد اپیک گیمز برای تسویه اتهامات جمع آوری غیرقانونی اطلاعات کودکان و فریب کاربران برای انجام خریدهای ناخواسته باید ۵۲۰ میلیون دلار جریمه بپردازد.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۸۱ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۲۲۶ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۸۲ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۰۹ میلیون دلار رسید.
در چهارمین روز هفته، ۱۱.۶۱ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۳ هزار و ۲۲۸ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.
وزیر نفت گفت: به سمت تولید بنزین و گازوئیل یورو ۵ می‌رویم و همچنین برای افزایش کیفیت گازوئیل، ۷۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری انجام شده است.
بنابرگزارش بانک مرکزی، مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز پنج شنبه تا ساعت ۱۷ معادل ۲۰ میلیون دلار بوده است.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۷ به معادل ۱۷۵ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۷ به معادل ۲۱۰ میلیون دلار رسید.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از ۳ میلیون دلار تهاتر انجام شده است، گفت: برای راه اندازی تجارت آزاد مذاکره با کشورهای پاکستان، غرب آفریقا و شرق اروپا را دنبال می‌کنیم.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۷ به معادل ۱۷۰ میلیون دلار رسید.
وزیر صمت گفت: صادرات سالیانه دارو حدود ۵۰ میلیون دلار است که طبق برآوردهای انجام شده دستیابی به صادرات یک تا ۲ میلیارد دلاری در این صنعت قابل تحقق است.
علیرضا پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ثبت سفارش واردات خودرو به میزان ۱۰ میلیون دلار از طریق رمز ارز انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ