رئیس کمیته ملی پارالمپیک به قله 4850 متری علم کوه صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک پس از صعود به چند قله بلند ایران، این بار قله سبلان را صعود کرد.
رئیس فدراسیون هندبال کار ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان را کاری بزرگ و درخشان توصیف کرد.
رئیس هیئت بدمینتون فارس گفت: تیم گاز این استان با قهرمانی در رقابت‌های لیگ دسته 2، به لیک دسته یک بدمینتون آقایان کشور صعود کرد.
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی به رییس فدراسیون فوتبال ایران، صعود تیم نوجوانان به رقابت های جام جهانی 2023 اندونزی را تبریک گفت.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران با اشاره به احتمال وقوع طوفان‌های لحظه‌ای و بارش باران از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
پس از پوکر مهدی طارمی در دیدار برابر فامالیسائو و صعود به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال، حالا بحث علاقه الهلال به جذب مهاجم بوشهری پورتو مطرح شده است.
رئیس کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی پاداش بین قاره‌ای و جام ملت‌های آسیا را دریافت نکرده‌اند و در حال حاضر هم بدون پاداش به مسابقات مقدماتی المپیک ساحلی می‌روند.
استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، این اطمینان را داد که نراتزوری قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد.
الکساندر چفرین بر خلاف عده زیادی که معتقدند شانس سیتی در بازی برگشت برابر رئال بسیار بیشتر است، به مادریدی‌ها 50 درصد شانس رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را داد.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از باخت تیم فوتبال جوانان ایران مقابل عراق و عدم صعود به جام جهانی راضی نیست.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تشریح دلایل صعود بازار سرمایه، بر این نکته تاکید کرد که صعود این بازار نگران کننده نیست و تمهیدات لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران خرد به کار گرفته شده است.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد با عملکرد خوب تیم جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، نسل خوبی در آینده تحویل فوتبال ایران شود.
رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در تورنمنت کافا را تبریک گفت.
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از فوت یک صخره‌نورد همدانی هنگام صعود در ارتفاعات ایلام خبر داد.
با اعلام داوران دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی، قضاوت دیدار سپاهان برابر سایپا به فرزند رئیس کمیته داوران سپرده شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم‌های جوانان و نوجوانان ایران نشستی را برگزار کرد.
میرشاد ماجدی که تا چندی پیش نفر اول فدراسیون فوتبال بود، اکنون به عنوان رئیس کمیته جوانان در فدراسیون فوتبال فعالیت می کند.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از پیروزی مقابل انگلیس و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی گفت امیدوار است دیدیه دشان به کارش در این تیم ادامه دهد ولی تصمیم نهایی با او است.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با کادر فنی تیم جوانان جلسه برگزار کرد.
جایگاه ویژه ورزشگاه 974 در شب صعود بی دردسر برزیل، میزبان چهار میهمان بزرگ بود؛ میهمانانی که حتی رئیس فیفا را هم به وجد آوردند.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از استرالیا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی تمجید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به اعضای تیم ملی فوتبال تصریح کرد، بازماندن از صعود خدشه‌ای به شایستگی و توانمندی های آنها وارد نمی‌سازد.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی امیدواریم که از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را به یک صعود مقتدرانه امیدوار کنیم.
رئیس سازمان امداد و نجات، از کوهنوردان درخواست کرد تا پایان مرداد ماه به ارتفاعات دماوند و علم کوه صعود نداشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ