رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به اعضای تیم ملی فوتبال تصریح کرد، بازماندن از صعود خدشه‌ای به شایستگی و توانمندی های آنها وارد نمی‌سازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزانه فصیحی با ركورد ١١.٦٣ ثانيه به كار خود در مرحله مقدماتى مسابقات جهانى دووميدانى پايان داد.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر نماینده نیوزیلند از راه‌یابی به فینال تور جهانی چین بازماند.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران دیدار دوم خود در مرحله یک هشتم نهایی را مقابل نایب قهرمان دوره قبل و تیم سوم اروپا واگذار کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد و هند، شیلی و کاستاریکا از صعود به این مرحله بازماندند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد و هند، شیلی و کاستاریکا از صعود به این مرحله بازماندند.
ملی پوش شمشیربازی اسلحه سابر ایران با شکست برابر نماینده لهستان از صعود به جمع هشت بازیکن برتر مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
شکست تیم ملی والیبال هلند برابر اسلوونی شانس صعود به مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال را از آن‌ها گرفت.
نوشاد عالمیان در مرحله یک هشتم پایانی مسابقات تنیس روی میز کانتندر کرواسی مقابل حریف آلمانی خود شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران با انجام دو دیدار و در مرحله یک هشتم نهایی از صعود به مراحل بالاتر بازماند.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با شکست مقابل بریتانیا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان از صعود به فینال این رقابت‌ها باز ماند.
مهدی رجب‌زاده با وجود بازماندن فجر از صعود به لیگ برتر، به دو تیم استقلال خوزستان و شمس آذر بابت صعود تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
سایپا برای دومین سال پیاپی از صعود به لیگ برتر بازماند تا همچنان در دسته پایین تر برای بازگشت به سطح بالای فوتبال تلاش کند.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران با قبول شکست برابر ژاپن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی لهستان بازماند.
بانوان هندبالیست ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن رفتند و از صعود به فینالاین بازی‌ها بازماندند.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان تیم ملی فوتبال کشورمان علی‌رغم بازی‌های قابل‌قبول از صعود بازماندند این امر در شایستگی و توانمندی‌های آنان خدشه‌ای وارد نمی‌سازد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به اعضای تیم ملی فوتبال تصریح کرد، بازماندن از صعود خدشه‌ای به شایستگی و توانمندی های آنها وارد نمی‌سازد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
قیمت نفت روز چهارشنبه با افزایش آمار ابتلا به کووید ۱۹ در چین ادامه یافت و نگرانی‌ها نسبت به تقاضای کمتر برای سوخت از سوی بزرگترین واردکننده نفت جهان را برانگیخت و دورنمای محدود شدن عرضه با افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی، تغییر چندانی نداشت.
تیم ملی واترپلو ایران نتیجه دیدار نیمه نهایی در مسابقات قهرمانی آسیا را به چین واگذار کرد و از راهیابی به فینال بازماند.
تیم ملی والیبال نشسته ایران با قبول شکست برابر اوکراین از صعود به جمع هشت تیم برتر جهان بازماند.
تیم ملی بسکتبال سه نفره پسران زیر ۱۷ سال ایران در یک بازی نزدیک مغلوب چین تایپه شد و از حضور در جمع چهار تیم برتر کاپ آسیا بازماند.
تیم ملی عراق از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال آسیا ناکام بود.
تیم بسکتبال جوانان ایران با شکست برابر کره جنوبی از قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان بازماند.
تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران با متحمل شدن شکست برابر ازبکستان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ