حسن کیا، وکیل پایه یک دادگستری گفت: این‌که چه‌کسی و چه‌طور می‌خواهد عدم رعایت پوشش حجاب را در دانشگاه تشخیص دهد مشخص نیست، اصلاً ملاک چیست؟، این‌که دو تار مو بیرون باشد یا کل مقنعه برداشته شده باشد، یا مقنعه دور گردن باشد، باید پرسید تشخیص دهنده کیست، این سبب می‌شود کلی اختلاف در دانشگاه ایجاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به استعفای حجت کریمی واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به اتفاقات پرحاشیه نخستین تمرین تیم نکونام واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به موضوع نقل و انتقالات تابستانی واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به جدایی ریکاردو ساپینتو واکنش نشان داد.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی‌کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس جمهور در خصوص رای دادگاه لاهه اطلاعیه ای صادر کرد.
وزارت خارجه ترکیه در این اطلاعیه از مقامات دانمارکی خواست تا اقدامات لازم را علیه عاملان این رویکرد نفرت‌انگیز انجام داده و گام‌های ملموسی را برای جلوگیری از چنین تحریکاتی که صلح اجتماعی و فرهنگ همزیستی را هدف قرار می‌دهد، اتخاذ کنند.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای نسبت به جدیدترین بیانیه باشگاه گل گهر سیرجان واکنش نشان داد.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور این اطلاعیه ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی دامی از کشور برزیل به جهت سلامت و بهداشت جامعه، اعلام می‌دارد تمام گوشت‌های وارداتی صورت گرفته تا امروز به کشور عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده است.
باشگاه استقلال این بار با صدور اطلاعیه جدیدی، به حواشی دیدار با مس کرمان واکنش نشان داد.
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی، روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به اعتراض مدیران و بازیکنان تراکتور به مسائل داوری، واکنش نشان داد.
باشگاه فولاد نسبت به انتشار برخی شایعات درخصوص بازار نقل و انتقالات خود واکنش نشان داد.
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
در پی انتشار کلیپی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان پلیس طی اطلاعیه ای اعلام داشت؛ بلافاصله دستور ویژه ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع و شناسایی متخلفین در صحنه صادر شده است. در ادامه این اطلاعیه آمده است: پلیس به هیچ عنوان رفتار خشن و غیرمتعارف را تأیید نمی‌کند و مطمئناً با عوامل متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد شد./صداوسیما
سازمان لیگ فدراسیون والیبال به احتمال حضور تماشاگران در بازی ها واکنش نشان داد.
در بخشی دیگری از این اطلاعیه آمده است: تمامی پرونده‌های بیماران از بدو ورود، بستری و تا زمان ترخیص، به صورت شفاف تدوین می شود و صرفا دسترسی کادر درمان به اطلاعات مربوطه امکان پذیر است.
در اطلاعیه مجلس آمده است: مجلس با هدف برخورد با کسانی که با ادعا‌های نادرست خود باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، شکایت و برخورد قضایی را حق مسلم خود می‌داند.
رئیس جمهور اوکراین گفت که اگر روسیه به وعده خود برای الحاق جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپروژیا و خرسون به مسکو عمل کند، با پاسخ «بسیار شدید» کی‌یف روبرو خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، مسئولین بخش کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان در این رابطه با سفیر قبرس در تهران در تماس بوده و سفیر قبرس نیز از رسیدگی فوری پلیس کشورش خبر داد و گفت این موضوع تحت رسیدگی است.
فدراسیون فوتبال عمان با انتشار اطلاعیه ای درخصوص برنامه های تیم ملی این کشور، به جدایی برانکو واکنش نشان داد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب «سعید عسگر» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران اعلام کرد: «سعیدعسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست.
تیم والیبال پیکان با غلبه بر تیم تاراز قزاقستان، برای دهمین بار به فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا رسید.
فعال سیاسی اصلاح طلب به اطلاعیه پلیس درباره «برخورد انضباطی» با «سرتیم»خاطی یک واحد گشت ارشاد به علت «برخورد خارج از ضوابط» با یک مادر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ