بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین صبح امروز در سالن همایش‌های رازی برگزار شد.
بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی ۱۲ تا ۱۴ مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
بیست و چهارمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل و نوزدهمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی، در تاریخ ۸ تا ۱۰ شهریورماه برگزار می شود.
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در سخنرانی خود در کنگره اخیر کافا درباره جام جهانی ۲۰۲۲ و حضور تیم ملی در این مسابقات هم اشاراتی داشت.
دبیر علمی شانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران از برگزاری مسابقه نقشه ذهنی مسیرهای ایمونولوژیک برای نخستین بار در کشور خبر داد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور جزئیات کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار در ایران را تشریح کرد.
میزبانی ایران از یک اجلاس کاملا زنانه به مذاق رسانه های غربی و همسویان داخلی آنها خوش نیامده و در یکی دو روز گذشته ترکیب حاضر در این کنگره بین المللی را دستمایه تهاجم و تخریب این کنگره قرار دادند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه کنگره بین المللی بانوان نتایج موثر کوتاه و بلند مدت دارد، گفت: تفاهم نامه و قراردادهایی در حاشیه این کنگره منعقد شد.
میهمانان شرکت کننده در کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار صبح امروز یکشنبه با حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.
جمعی از مهمانان کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار در سفری به قم ضمن حضور در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از موزه آستان مقدس بازدید و در حوزه علمیه جامعه الزهرا حضور یافتند.
جمیله علم الهدی در کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار: اگر ما می‌خواهیم عدالت جنسیتی برقرار کنیم نمی‌توانیم نزاع را بیشتر کنیم. ما نزاع با مردان نداریم. برعکس همه ما می‌دانیم اگر حمایت آقایان نباشد ما هم نمی‌توانیم به خواسته‌های خودمان برسیم. تاکید ما بر وحدت، همدلی و اتحاد است. ما یک استاندارد نداریم نمی‌توانیم همه یک جور رفتار کنیم، ولی ما می‌توانیم روی ارزش‌های مشترک خود تاکید کنیم.
اجلاس رسمی نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، عصر جمعه (۳۰ دی ۱۴۰۱) با سخنرانی «انسیه خزعلی» معاون امور زنان رئیس‌جمهور و با حضور همسران رؤسای دولت‌های کشور‌های مختلف، میهمانانی از سراسر جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، روز جمعه با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
بازدید همسر نخست وزیر و همسر وزیر بهداشت ارمنستان از قسمت محصولات صنعتی و تولیدات دانش‌بنیان کشور نمایشگاه اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیر گذار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
النا یکی از هفت بانوی منتخب کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار گفت: ایران را خیلی دوست دارم، خوشحالم که در این‌کنگره شرکت کردم و توانستم جایزه این کنگره را کسب کنم. مردم ایران همانند آداب و رسومی که دارند خونگرم و صمیمی هستند./ منبع: تسنیم
نشست مقامات عالی رتبه شرکت کننده در کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار با سید ابراهیم رییسی در سالن اجلاس سران برگزار شد.
نهمین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت ۲۱ دی ماه در سالن همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
«تمدید دوره رهبری "شی جین پینگ" در چین برای مرتبه سوم، حاکی از این نکته است که در ابعاد کلان، سیاست‌های وی در عرصه‌های داخلی و بین المللی چین، مورد تایید مجموعه رهبران حزب کمونیست این کشور بوده است. از سوی دیگر، جریان‌های سیاسی که به شی جین پینگ نزدیک هستند (در چهارچوب حزب کمونیست چین) نیز رای و قدرتشان بر جریانی که منتقد وی هستند، می‌چربد. مساله‌ای که از منظر سیاست داخلی و بین المللی چین، حامل پیام‌های قابل تاملی است.»
ششمین کنگره بین المللی زیست پزشکی با هدف آشنایی با جدیدترین ایده های فناورانه حوزه علوم پزشکی ۱۹-۲۸ آبان ماه برگزار می شود.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز به کار کرد.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی ۶ تا ۸ مهرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی از لزوم غربالگری پیش از مراسم اربعین خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.
رئیس سازمان هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ