شاید آسیب‌دیدگی فرشاد فرجی چالش یحیی برای انتخاب مدافع مرکزی را راحت‌تر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله یک سال مانده به شروع المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از مشعل ۷۰ سانتی‌متری این مسابقات رونمایی شد. این مشعل از فولاد صیقلی سبک وزن ساخته شده است. به گفته متیو لهانوز، طراح این مشعل، نیمه بالایی آن برگرفته از برج ایفل و نیمه پایینی دارای الگوی برجسته‌ای است که بازتاب برج ایفل را در رود سن نشان می‌دهد. طراح این مشعل در نشست خبری رونمایی، گفت: «طرح این مشعل بسیار زیبا و خالص است. تقارن آن نماد برابری زن و مرد و برابری میان ورزشکاران و منحنی‌های آن نشان‌دهنده صلح است.»
علی مطهری گفت: وظیفه مجلس شورای اسلامی است که تعطیلی ۱۴ و ۱۵ خرداد را تبدیل به یک روز ترجیحا ۱۵ خرداد کنند و البته تقارن این دو روز یعنی روز رحلت امام خمینی (ره) با ۱۵ خرداد روز آغاز نهضت اسلامی به رهبری آن عزیز راحل از اتفاقات نادر و عجیب روزگار است .
مسابقات کشتی باچوخه در گود زینل خان در شهر اسفراین در حال برگزاری است. این مسابقات هر ساله در روز ۱۴ فروردین ماه در این محل برگزار می‌شود که این دور از مسابقات امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان به ۳ اردیبهشت موکول شد. کشتی با چوخه در ایران از قدمت بسیار طولانی برخوردار بوده و خراسان شمالی نیز یکی از مناطقی است که از گذشته‌های دور همواره خاستگاه کشتی گیران بنامی بوده است.
سخنگوی وزارت خارجه نسبت به تقارن بهار نوروز با بهار قرآن و تحولات اخیر بین‌المللی واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه نسبت به تقارن بهار نوروز با بهار قرآن و تحولات اخیر بین‌المللی واکنش نشان داد.
از نظر بولی، نظم، تقارن و تنوع قوانین طلایی معماری بودند و این باور‌ها را در مقبره یادبودی که برای نیوتن طراحی کرده نیز می‌توان مشاهده کرد.
"اودوس" سرآشپز فرانسوی در توکیو می‌گوید تیزی فوق العاده تیغه‌های ژاپنی تفاوت ایجاد می‌کنند. او گفت: "عالی برش می‌دهند. مستقیم می‌برد. تقارن دارد". وی افزود: "کیفیت پخت و پز را تغییر می‌دهد".
اینکه زود به این نتیجه برسیم که، چون رئیس AFC هم یک فرد عرب (شیخ سلمان بحرینی) است، شاهد یک زد و بند در این زمینه بین این مقام و طرف‌های سعودی بوده‌ایم، دم‌دستی‌ترین توجیه است و شاید تقارنی با حقیقت نداشته باشد.
مشهد_ سرپرست شهرداری مشهد گفت: امسال بهار انقلاب رنگ و بوی تازه‌ای دارد و تقارن با ماه رجب و آماده شدن برای ماه شعبان و رمشان شور و شعف زیادی در میان همکاران ایجاد کرده است.
جشن یلدای فاطمی برای کودکان کار و خیابان منطقه ۲۰ و ۱۱ مراکز پویا شهر به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و تقارن با ایام فاطمیه برگزار شد.
شاید آسیب‌دیدگی فرشاد فرجی چالش یحیی برای انتخاب مدافع مرکزی را راحت‌تر کند.
رئیس پلیس راه راهور فراجا از افزایش سفرها در شهریورماه با توجه به تقارن با اربعین حسینی خبر داد.
رئیس‌ جمهور ترکیه با اشاره به تقارن فردا با بیست و یکمین سالگرد تأسیس حزب حاکم عدالت و توسعه در این کشور گفت: مصمم به پیروزی در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری آتی هستم.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تقارن ‎روز خبرنگار و عاشورای حسینی، یادآور رسالتی عظیم بر دوش این قشر تلاشگر و حق‌طلب است که آن بیان روایت درست حقیقت است.
پس از وداع شبانه مردم با شهدای دفاع مقدس در پایتخت و دیگر استان‌ها، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران و ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۴ استان دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ