کاپیتان اسبق استقلال معتقد است جواد نکونام، بهترین انتخاب برای سرمربیگری این تیم بوده و خصوصیات او به موفقیت آبی‌پوشان کمک خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه بازیکن موثر در نتیجه رقابت فصل قبل نکونام - مورایس غایب دیدار آتی دو‌تیم هستند.
سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی برابر ملوان در مقابل کلیدواژه تمرکز روی کار دفاعی موضع‌گیری جالبی داشت.
سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
رئیس ستاد اربعین حسینی، جواد تشکری را به عنوان سخنگوی ستاد مرکزی اربعین تعیین کرد.
رئیس ستاد اربعین حسینی، جواد تشکری را به عنوان سخنگوی ستاد مرکزی اربعین تعیین کرد.
سرمربی استقلال بر سر مزار فوتبالیست جوان صنعت نفت آبادان حاضر شد.
محمد جواد ظریف در متنی کوتاه در کانال تلگرامی گروهی از خبرنگاران، روز خبرنگار را تبریک گفت.
محمد جواد ظریف در متنی کوتاه در کانال تلگرامی گروهی از خبرنگاران، روز خبرنگار را تبریک گفت.
انتقاد از عزم همکاری تهیه کننده و مجری برنامۀ تلویزیونی «ایرانگرد» با عمانی‌ها در حالی است که از صدا وسیما و وزارت گردشگری باید پرسید چرا؟!
سرمربی استقلال قصد دارد در نیم فصل نام رضا میرزایی را به لیست این تیم اضافه کند
جواد قارایی کارگردان مجموعه مستند ایرانگرد گفت: طرح‌هایی دارم که نیازمند حمایت است، اما احساس می‌کنم حمایت‌ها کم شده است. مهاجرت نکرده‌ام و سفرم کاری بود.
اداره سبک‌ها و رشته‌های رزمی در ایران درحالی سال‌هاست به چالش جدی ورزش کشور تبدیل شده که در این رشته‌ها جوانان و علاقمندان پرشماری فعالیت می‌کنند اما هیچ وقت به آنها توجه رسمی نشده است.
اداره سبک‌ها و رشته‌های رزمی در ایران درحالی سال‌هاست به چالش جدی ورزش کشور تبدیل شده که در این رشته‌ها جوانان و علاقمندان پرشماری فعالیت می‌کنند اما هیچ وقت به آنها توجه رسمی نشده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که با وجود همه مشکلات می ایستد و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد گفت: کسی که باید از استقلال فرار کند من نیستم.
اینروزها در فضای مجازی اخباری در ارتباط با ممنوع التصویری جواد خیابانی پربازدید شده است.
جواد خیابانی حالا درست در سناریویی مشابه قرار گرفته و با شایعه ممنوع‌التصویری دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که مطابق با زمان گذشته بعید است جایگاهش در تلویزیون دستخوش تغییر شود. او یکی از «برمدار‌ماندگان» عصر علی فروغی در تلویزیون، خاصه شبکه سه سیما‌ست که کمتر حاضر شده جایگاهش در این رسانه را به خطر بیندازد.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تشریح عملکردش در مدت حضورش در این فدراسیون گفت: در این ۱۶ ماه تلاش کردم به شعارهایی که در روز مجمع داده بودم رنگ تحقق ببخشم.
محمد جواد لاریجانی گفت: توطئه‌های دشمن برای انتخابات و پیروی جناح اصلاحات از آن، مسأله بدی است. اصلاح‌طلبان یک روز می‌گویند رفراندوم می‌خواهیم و روز دیگر می‌گویند نظارت استصوابی خوب نیست؛ این سخنان، حرف‌های قشنگی برای یک آدم میهن پرست نیست.
به نظرم اشتباه محاسباتی نیست، آن‌ها یک استفاده سریع مقطعی را به یک استفاده طولانی‌تر ترجیح دادند، چون متوجه بودند این قضیه روابط آن‌ها با این کشور‌ها انتهای خیلی روشنی ندارد و آن‌ها هم متوجه هستند روابط چین با عربستان فقط تا جایی که آمریکایی‌ها او را قبول داشته باشند پیش می‌رود؛ آن‌ها این را کاملاً می‌فهمند که دولت عربستان توان این را ندارد که در برابر خواست آمریکا بایستد و در کوتاه مدت آمریکایی‌ها می‌خواهند نیاز روسیه در اتکایش به ایران کاهش پیدا کند و با این موضع گیری‌ها ایران دلخور شود،
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آن‌ها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند.
شبکه ورزش سیما برنامه جدیدی را تدارک دیده که از شنبه ۲۴ تیر پخش خواهد شد، برادران عالمی، تهیه کننده این برنامه هستند
دبیرکل جبهه ایثارگران گفت: من برانداز هستم؟ من در پی اقدام علیه امنیت ملی هستم؟ من دنبال تبلیغ علیه نظام هستم؟ با چه مستند و براساس کدام قانون و ادله چنین موضوعی را مطرح می‌کنید؟ دادگاه علنی برگزار کنید و با حضور هیأت منصفه سند ارائه دهید و مشخص کنید ما خائن هستیم؛ آن موقع بار از روی دوش حکومت برداشته می‌شود و مردم خدمت ما می‌رسند.
جواد نکونام روزهای خاصی را تجربه می‌کند؛ او مورد حمایت بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران استقلال قرار گرفته اما فعلا دستش از نیمکت این تیم کوتاه است.
زن جوان گفت: چون من قبل از ازدواج با او دوست بودم. منوچهر کارگر پدرم بود، از مغازه پدرم دزدی کرد و من هم، چون عاشقش بودم مخفی کردم و نگفتم که می‌دانم از مغازه پدرم دزدی کرده است. پدرم بعد از آن دزدی سکته و فوت کرد. بعد از آن بود که تصمیم گرفتم با منوچهر ازدواج کنم تا هیچ وقت یادم نرود باعث چه اتفاقی شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ