تماشاگران فولاد در ورزشگاه فولادشهر جو غالب سکوها را به دست گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان به سپاهان اصفهان پیوست.
باتوجه به آغاز فصل گرما وزارت نیرو و وزارت صمت برنامه‌ای برای صنایع تنظیم کردند تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف برق صنایع از بروز خاموشی‌های در بخش خانگی جلوگیری کند. عباس اکبری محمدی، معاون سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، نیز در همین زمینه به تابناک گفت: فولاد مبارکه برای تامین برق خود نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی را وارد مدار کرده است تا از این طریق به تامین برق کشور کمک کند.
اصفهان- مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهرداری اصفهان از فراهم شدن زمینه خواهرخواندگی ۲ آرامستان تاریخی تخت فولاد اصفهان و وادی‌السلام شهر نجف خبرداد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یکی از تیم های لیگ برتری و نایب قهرمان لیگ بیست و دوم مجوز حرفه‌ای گرفت.
ذوب‌‌آهن در دیداری جذاب و مهیج موفق شد فولاد را با دو گل شکست دهد و رتبه خود را حفظ کند.
اصفهان- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: رقم سرمایه‌گذاری در فاز اول پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان ۲۵ هزار میلیارد تومان و در فاز دوم برای تجهیزات ۵۰ هزار میلیارد تومان است.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فولاد سازمان‌دهی شده دفاع می‌کند و بردن این تیم ساده نیست.
اهواز- تیم فولاد خوزستان در هفته نوزدهم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از حضور هوادارانش بهره خواهد برد.
اهواز - مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آخرین ساعت‌های نقل و انتقالات لیگ برتر به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست.
جام کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد و کناره‌گیری احتمالی فولاد می‌تواند ضربه شدید اعتباری و اقتصادی به فدراسیون کشتی ایران وارد کند.
اصفهان - باشگاه فولاد مبارکه سپاهان میزبان مسابقات کشتی‌ فرنگی جام باشگاه‌های جهان شد.‌
در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
نصف جهان در حالی میزبان بازی دو تیم قدیمی اصفهان است که قطعا هواداران آنها عطش زیادی برای تماشای از نزدیک این رقابت دارند.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار با فولاد خوزستان شکست خورد تا ضمن ثبت اولین باخت این فصل، صدر جدول را به پرسپولیس بدهد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص روند انتخاب دروازه‌بان در این تیم گفت: ما چهار دروازه‌بان خوب داریم اما نیازمند از لیگ دیگری با تجربه بیشتر آمده است.
سیاهکلی گفت: گزارش تحقیق و تفحص نشان داد که در فولاد مبارکه اصفهان اشکال وجود دارد و ممکن است اختلاس صورت گرفته باشد، اما این گزارش مشخص نمی‌کند که این موضوع توسط چه کسی و به چه میزان بوده، چون اساسا فرصت اینکار نبوده و تخصص لازم هم در این باره وجود ندارد.
کلید اصلی بسیاری از معضلات حادث شده در این صنعت و سایر صنایع نظیر پتروشیمی، نفت، گاز، ... و حتی بانک ها، ابر مسأله خصوصی سازی است، که شاید سرنخ آن را بتوان در اجرای غلط و یا ناقص ابلاغیه سیاست های کلی اصل ۴۴ جستجو کرد.
یحیی گل‌محمدی در حالی که مهاجم خارجی تیمش هنوز به مرز آمادگی نرسیده، کار سختی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ا رجاع گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان به قوه قضائیه موافقت کردند.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع پیشران است که نقش تعیین کننده ای در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی کشور بر عهده دارد.
پاول دورف، موسس تلگرام اعلام کرد این سرویس پیام رسان طرح اشتراک پولی برای کاربرانش را ماه میلادی جاری راه اندازی خواهد کرد.
دکتر کمال حیدری: امیدوارم از موضوع واکسیناسیون استقبال شود، چرا که تاثیر واکسن در پیشگیری از ابتلا به بیماری ثابت شده و توصیه می‌شود کسانی که قصد حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) را دارند، نسبت به تزریق واکسن اهتمام جدی داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ