میلز رابینسون، مدافع تیم ملی امریکا تنها غایب قطعی این تیم در جام جهانی قطر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
24 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات هفته اول، فرشاد فرجی به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده است.
رضایی با اشاره به رعایت ۹۹ درصدی افراد با تذکر لسانی ماموران و گشت‌های امنیت اخلاقی در حوزه هنجار‌های اجتماعی و عفاف و حجاب گفت: تنها یک درصد افراد در برابر قانون جری بوده که برابر قانون با آنان به صورت جدی برخورد خواهد شد و فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است و ملاک تنها کسب رضایت مردم و خدای متعال است.
پرسپولیس در شرایطی به روزهای پایانی پیش فصل نزدیک می‌شود که تنها یک مهاجم جذب کرده است.
از امروز اردوی سه روز پرسپولیس استارت خواهد خورد و مسلما در پایان آن با تصمیم‌گیری مهمی از سوی یحیی گل محمدی همراه خواهد بود.
تیم فوتبال استقلال بازیکن فصل گذشته تیم مس رفسنجان را به خدمت گرفت.
روز گذشته سعید کریم‌آذر از ابتدا در ترکیب تراکتور حضور داشت و به عنوان مدافع چپ به میدان رفت.
مدافع ملی‌پوش کشورمان احتمالاً به زودی با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.
با توجه به ابراز علاقه‌ی جواد نکونام برای بخدمت گیری محمد نادری به نظر می‌رسد، سرمربی جدید تیم استقلال نیازی نمی‌بیند که ابوالفضل جلالی را راضی به بازگشت کند.
«اقدام به تنش‌زدایی با عربستان سعودی و متعلقات آن همچون برداشتن نام معابر کلیدواژه بحران (شیخ نمر باقر النمر) نه تنها مایه سرافکندگی نیست، بلکه اقدامی درست است. این اقدام نشان دهنده آن است که دستگاه دیپلماسی کشور با اتخاذ رویکردی واقع‌بینانه در مسیر تامین منافع ملی گام بر می‌دارد»
میلاد کر مدافع تیم تراکتور و تیم جوانان یک سال از فعالیت فوتبالی محروم شد.
شماره هشت مس رفسنجان در تمام بازی‌های ثابت خود همراه این تیم توپی درون دروازه تیمش ندیده است.
جفرسون باهیا، مدافع برزیلی مس رفسنجان، دو گل زیبا مقابل صنعت نفت به ثمر رساند تا جور مهاجمان تیمش را یک تنه به دوش بکشد.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست لبنیات هراز آمل تنها یک گام تا قطعی شدن حضورش به عنوان تیم نخست جدول در مرحله پلی‌آف فاصله دارد.
بعد از خروج پنج بازیکن از جمع شاگردان مورایس به زودی جذب بازیکنان شاخص توسط سپاهان را شاهد خواهیم بود.
اهواز - مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با فسخ قرارداد خود به تیم شمس آذر قزوین در لیگ دسته اول پیوست.
ارمنستان یک دموکراسی سالم در مداری استبدادی است. پرورش آن کشور به همان اندازه که اوکراین در تلاش برای حفظ آزادی خود می‌باشد در راستای منافع امریکا است. تنها تفاوت بین آن دو این است که پرورش دموکراسی در قفقاز جنوبی هیچ هزینه‌ای برای ایالات متحده نخواهد داشت.
سنگال اولین بازی خود در جام جهانی را روز دوشنبه برابر هلند برگزار خواهد کرد.
دو بازداشتی و شایعه دو بازداشتی دیگر، تنها اتفاقاتی نیست که بازیکنان فوتبال را به دلیل اتفاقات اخیر برجسته کرده است. در استقلال همین روز‌ها یک اتفاق مهم رقم خورده و کمیته انضباطی این باشگاه عارف غلامی، مدافع فیکس و ملی‌پوشش را به دلیل حمایت از اعتراضات، از بازی‌کردن و حضور در تمرینات باشگاه محروم کرده است
رئیس قوه قضائیه در جریان حضور در مقر فرماندهی یگان امداد فراجا، روایت یک مدافع امنیت در مورد اغتشاشات روزهای اخیر را مورد استماع قرار داد.
روزبه چشمی به انجام صدوپنجاهمین بازی‌اش برای استقلال واکنش نشان داد.
مشاور رییس جمهور سابق: سرمای زمستان اروپا به یخبندان زمستان اقتصاد ایران پیوند نخورده / تاریخ قضاوت خواهد کرد که کدام کشور در تامین منافع مردم خود موفق بوده / یک سال از تاکتیک «طولانی کردن مذاکرات» گذشت، سال دومِ هم با تاکتیک «پرتاب توپ به زمین طرف مقابل»؛ آیا مذاکره مستقیم تنها راه حل نیست؟
اونای نونیز، مدافع سلتاویگو، که تیمش فردا مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد با ستایش از کریم بنزما می‌گوید ستاره فرانسوی مثل فوتبالیستی 20ساله بازی می‌کند.
سرانجام در دقیقه ۵۸ بازی استقلال و ملوان، اولین گل فصل آبی‌ها به ثمر رسید.
باشگاه سرانجام توانست خریدهای جدیدش را به طور رسمی ثبت کند و تنها ژول کنده، مدافع فرانسوی، هنوز فهرست باشگاه کاتالانی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ