حریف تمرینی تنیسور مشهور دنیا در اردوی تیم ملی ایران در سریلانکا حضور پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان الشارجه پس از برگزاری تمرین امروز برای سفر به تمرین آماده شدند.
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در فضای شاد و پر از کری برگزار شد و مدافع عنوان قهرمانی آماده آخرین بازی دوستانه پیش فصل شده است.
دومین روز از اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با برگزاری دو جلسه تمرین و آنالیز حریف برزیلی به پایان رسید.
تنیسور بوسنیایی و حریف تمرینی جوکوویچ که برای کمک به ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های دیویس کاپ به تیم ملی ایران ملحق شده در خصوص آخرین شرایط خود به صحبت پرداخت.
روسیه در رشته های مختلف ورزشی مورد تحریم اروپایی‌ها قرار گرفته و در رقابت‌های گوناگون اجازه شرکت ندارد و تا کنون در رشته‌های متعدد با ایران و چند کشور محدود دیگر بازی تدارکاتی برگزار می‌کند.
تمرین تاکتیکی شاگردان حسین عبدی به مدت یک ساعت در زمین تمرین ورزشگاه پاتوم تانی برگزار شد.
سنگین وزن کشتی فرنگی ایران گفت: به لحاظ وزنی نسبت به دوره قبلی مسابقات جهانی شرایط بهتری دارم و در تلاشم تا نقره سال گذشته را به طلا تبدیل کنم.
سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: حریف تمرینی جوکویچ در سریلانکا به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد تا در رقابت‌های دیویس‌کاپ در کنار تیم ایران باشد.
شاگردان سید مجتبی حسینی تمرین صبح امروز را انجام ندادند.
هوادار تهران بلافاصله پس از رسیدن به اهواز در محوطه هتل پارس اهواز مشغول تمرین شد.
تمرین تیم‌ فولاد، پس از یک روز تعطیلی با هشدار جدی علیرضا منصوریان به شاگردانش همراه بود.
رییس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان گفت: به خاطر نداشتن حریف تمرینی مجبوریم اردوی آماده‌سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی را در شهرستانها برگزار کنیم تا ورزشکاران دچار افت عملکرد نشوند.
نخستین جلسه تمرینی الفیصلی در دوحه قبل از دیدار با فولاد برگزار شد.
گلر تیم ون پارس که در دیدار مقابل پرسپولیس از ناحیه بینی آسیب دید، این روزها با ماسک در تمرین و بازی‌های تیمش شرکت می‌کند.
مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان گفت: تعلیق جودو سبب کم رونق شدن فعالیت باشگاه‌ها و کمبود حریف تمرینی برای جودوکاران نابینا و کم بینا شده است، به طوری که جودوکاران فضای مشخصی برای پیگیری تمرینات خود ندارند.
علاوه بر کتاب «خیزش مالیبو»، از دیگر کتاب‌هایی که در این فهرست جای گرفته‌اند می‌توان به «عاشقان کتاب» اثر امیلی هنری، «خدمتکار» نوشته نیتا پراز، «افسانه» اثر استیون کینگ، «بدو، رُز، بدو» نوشته مشترک دالی پارتون و جیمز پترسون، «مردان ۶:۲۰» اثر دیوید بالداچی، «حریف تمرینی» نوشته جان گریشام و «ما شروعش می‌کنیم» اثر کالین هوور اشاره کرد.
تایسون فیوری، قهرمان بوکس سنگین‌وزن، تایید کرد وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس، موافقت کرده که نقش حریف تمرینی او را بازی کند.
آرون رمزی، ستاره تیم ملی ولز، در آستانه جام جهانی با ظاهری جدید و موهای رنگ‌شده به رنگ زرد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه بعد از سفر به تهران، تمرین خود را آغاز کرد.
سرمربی تیم ملی آمریکا نیز به مانند کارلوس کی‌روش، مینی کمپی را با حضور 9 نفر از بازیکنان داخلی تشکیل داده است.
شاگردان محمد ربیعی روز آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌روند.
ملوان در دیداری تدارکاتی مقابل حریف مازندرانی خود با شش گل به برتری دست یافت.
هادی وفایی پور آزادکار اردونشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای شرکت در لیگ «کشتی خاکی» هند، عازم این کشور شد.
هادی وفایی پور آزادکار اردونشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای شرکت در لیگ «کشتی خاکی» هند، عازم این کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ