شاگردان سید مجتبی حسینی تمرین صبح امروز را انجام ندادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قبل از بازی با تراکتور هم می‌شد حدس زد با برد مقابل این تیم پرستاره بازیکنان پرسپولیس به حرف بیایند و صراحتاً به وضع موجود و نگرفتن مطالبات‌شان اشاره داشته باشند، اما پیش‌بینی نمی‌شد پنج بازیکن با هم به میکس‌زون بیایند و مصاحبه دسته‌جمعی انجام دهند
گل‌محمدی با اشاره به اینکه در مجموع بازی زیبایی را دیدیم، عنوان کرد: ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در نیمه نخست بازی را به حریف دادیم و آن‌ها بر بازی مسلط بودند اما در دقایق دیگر بازی توانستیم هم موقعیت گل به دست آوریم. علی‌رغم اینکه سختی زیادی داشت، بازی خوبی را بازیکنان پرسپولیس به نمایش گذاشتند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: حریف تیمی جوان و خطرناک بود که بازیکنانم باوجود مشکلاتی که داشتند به پیروزی ارزشمندی رسیدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: حریف تیمی جوان و خطرناک بود که بازیکنانم باوجود مشکلاتی که داشتند به پیروزی ارزشمندی رسیدند.
هافبک جوان تیم فوتبال سایپا با عقد قرار‌دادی دو ساله رسما به آلومینیوم اراک پیوست.
باشگاه آلومینیوم اراک در آستانه توافق با سایپا برای جذب یک بازیکن جدید است.
عادل فردوسی‌پور خطاب به بازیکنان پرسپولیس از حس و حالش بابت دوری از دنیای گزارشگری فوتبال حرف می‌زند. او با صدایی لرزان و بغض آلود در این باره می‌گوید: «به شدت دلم تنگ شده و حسرت گزارش نکردن مسابقات فوتبال را به شدت می‌خورم.»
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه بازیکنانش انگیزه بالایی برای دیدار برابر پرسپولیس دارند گفت: به دنبال این هستیم تا بتوانیم به فینال جام حذفی صعود کنیم.
سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید مهدی طارمی را زمانی که در این تیم بازی می‌کرد به باشگاه دینامو زاگرب پیشنهاد داده اما هیچکس حرف او را درباره توانایی بازیکنان ایران باور نکرده است.
هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران با دریافت دو کارت زرد در ۱۵ دقیقه ابتدایی دیدار با پرسپولیس، از زمین اخراج شد.
عباس آقایی، هافبک سابق پرسپولیس، از رمز و راز قهرمانی تیم پرحاشیه افشین قطبی پرده برداشت.
سکوت معنادار یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی، شاید بهترین پاسخ به ادعاهای 24 ساعت اخیر بود.
سرپرست تیم پیکان نسبت به اخطارهایی که موعود بنیادی‌فرد در دیدار با پرسپولیس به بازیکنانش داد، گلایه کرد.
اعتصاب بازیکنان حریف پرسپولیس قبل از بازی حساس
بعد از پیکان نوبت هوادار بود که پیش از بازی‌های حساس باقی‌مانده در لیگ و البته رویارویی با پرسپولیس، بازیکنانش را ممنوع المصاحبه کند.
عیسی آل‌کثیر می‌گوید پرسپولیس به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و برای بازیکنان این تیم تفاوتی ندارد که برابر چه حریفی قرار بگیرند.
یحیی گل محمدی در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت؛ اینکه بازی ها را تمام شده فرض نکنند و اینطور تصور نکنند، شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است.
بازیکن استقلال ملاثانی می‌گوید امیدوار است به مسئولین خوزستانی بر بخورد و‌ از این تیم فوتبال و بازیکنانش حمایت کنند.
تیم ون‌پارس با چهره بازیکنان ناشناخته به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دو تساوی اخیر این تیم مقابل استقلال و پیکان گفت: نبود مهاجم تخصصی باعث شد تا پرسپولیس خیلی سخت به گل برسد و نتواند وارد دفاع حریف شود.
سرمربی پرسپولیس در گفتگویی کوتاه با ورزش سه درباره حواشی اخیر این تیم و عدم حضور بازیکنان برای انجام تمرینات به توضیح پرداخت.
سرمربی تیم نساجی مازندران اعلام کرد که جذب سه بازیکن از پرسپولیس ارتباط خاصی به حضور او نداشته و بازیکنان جدید، نساجی را به خاطر نام بزرگش انتخاب کرده اند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان گفت: یکی از کنتورنویسان تحت پیمانکاری امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان اقدام به خودسوزی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ