مسعود شجاعی چند روزی است که در تمرین تیم نساجی حاضر نمی شود. البته او هیچ گاه اهل جار و جنجال نبوده و به نظر می رسد به نقطه پایان در تیم مازنی رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا منصوریان در نشست خبری جنجالی ترین دیدار هفته سفره دلش را باز کرد و به گلایه از هواداران صنعت نفت و فولاد پرداخت که علیه او شعارهای توهین آمیزی سر داده بودند.
علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 50 درصد از پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص دارد.
فرمانده کل سپاه افزود: با گسترش اسلام، امر به معرف و نهی از منکر اقامه می‌شود. باطل از جنس عدم است و وقتی حق باشد، باطل وجود نخواهد داشت. راه جامعه ما برای سعادت، اسلامی شدن است. کشورهایی که به دنبال ظلم هستند، سرانجام فرومی‌پاشند.
هافبک باتجربه مس رفسنجان می گوید در صحبت با ساکت الهامی متوجه معرفت و شخصیت بالای او شده است.
محفل انس و معرفت زائران ایرانی در مکه مکرمه با گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و بیان راه های خودشناسی برای رسیدن به خداشناسی و وصال «یار» برگزار شد.
در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شمیم یاد و خاطره امام راحل محافل انس و معرفت در شهر پیامبر را فرا گفت.
محافل انس و معرفت کاروان های مکه مکرمه با ادای احترام زائران ایرانی به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.
حجت الاسلام وزیری در سلسله مباحث معرفتی به موضوع کمک به زائران حج اشاره کرد و گفت: در این سفر برادری و کمک به هم نوع را تمرین کنیم.
نخستین برنامه فرهنگی و معنوی «محفل انس و معرفت» زائران ایرانی بیت الله الحرام عصر جمعه در مدینه منوره برگزار شد.
نماینده مردم بناب در مجلس گفت: دولت در معرفی گزینه جدید برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش باید دنبال فردی باشد که از جنس آموزش و پرورش باشد در غیر این صورت مجلس رأی اعتماد نخواهد داد.
کاپیتان سابق تیم استقلال در توییتی نوشت: جاوید نام حمیدرضا الداغی به ما راه معرفت و انسانیت را نشان داد.
سرمربی محبوب استقلال بار دیگر با یک نشست خبری دلگرم‌کننده تسکینی بر آلام هواداران استقلال پس از حذف تلخ از آسیا بود.
گاهی در فوتبال حرفه‌ای نیز رفتار‌هایی می‌بینیم که می‌تواند درس معرفت و رفاقت باشد.
وریا غفوری با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به تشکر از حمیدرضا گرشاسبی پرداخت.
وریا غفوری با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به تشکر از حمیدرضا گرشاسبی پرداخت.
رئیس سازمان بورس از معرفی سه شاخص جدید در فرابورس خبر داد و گفت: به دلیل تمرکز و ناهمگن بودن ارزش بازار ناشران حاضر در فرابورس، نیاز دسترسی به شاخص‌ از جنس شاخص‌های هم وزن وجود داشت.
مهدی تارتار می‌گوید یکی از تیمهای لیگ برتری 40 میلیارد به بازیکنش پیشنهاد داده و 7 میلیارد هم جداگانه برای مدیربرنامه او در نظر گرفته است.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: فتنه یک زنگ خطر است که اگر معرفت حاصل شود، در پسافتنه می‌توان آن را به بلوغ اجتماعی، تقویت اعتماد مردم و فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف تبدیل کرد.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: فتنه یک زنگ خطر است که اگر معرفت حاصل شود، در پسافتنه می‌توان آن را به بلوغ اجتماعی، تقویت اعتماد مردم و فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف تبدیل کرد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امام حسین(ع) وسیله و ابزار معرفت شناسی وجود مقدس امام زمان(عج) هستند.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بحث دراگان اسکوچیچ و تیم ملی، اخلاق و معرفت را رعایت نکردیم.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید با علی دایی و هیچ گزینه دیگری مذاکره نکرده چرا که فدراسیون تا سال 2023 با سرمربی تیم ملی قرارداد دارد.
سمنان- استان سمنان هشت عزاداری ثبت شده در آثار ملی دارد که مختص این استان هستند و شور و عظمت خاصی را در دهه اول ماه محرم بین عزاداران حسینی(ع) پدید می آورند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم انتصاب جبلی بر مواردی همچون «ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌ عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ