معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری درباره دستوربازگشت گشت ارشاد گفت: دستور را من نشنیدم، ما دستگاه اجرایی نیستیم و این موضوع را باید از مسئولان وزارت کشور که نیروی اجرایی هستند بپرسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه لوئیس انریکه تصور می کرد بتواند در مورد مشکل کیلیان امباپه وساطت کند اما دستور از جایی است که نمی توان عملا کاری کند!
معاون زنان ریاست جمهوری درباره صدور دستور بازگشت گشت ارشاد گفت: این دستور را من نشنیده ام، معاونت زنان دستگاه اجرایی نیست و این موضوع را باید از وزارت کشور که نیروی اجرایی هستند بپرسید.
بردیا به دفاع پرداخت و گفت:اتهامم را قبول دارم، اما پروانه دستور قتل را صادر کرده بود. او برای اینکه بتواند با مرد غریبه در ارتباط باشد می‌خواست پسرش را حذف کند. او به من گفت اگر عاشق پریا هستی و می‌خواهی با او ازدواج کنی باید پرهام را بکشی. من هم به ناچار قبول کردم، اما حالا پشیمان هستم، چون زندگی‌ام تباه شده است.
«پرسش من اقتصاددان، از آقای فرزین این است که اگر قرار است تورم کاهش پیدا کند دقیقا به چه مکانیسم‌ها و راهکار‌هایی فکر شده است؟ اگر مخارج دولت افزایش پیدا کند، بانک مرکزی نیز دستور دولت را اجرا و اسکناس چاپ کند که کسری بودجه جبران شود، چه باید کرد؟ این که بانک مرکزی بتواند تورم را کاهش دهد، باعث خوشحالی است، اما چنین تصمیماتی به یک بانک مرکزی مستقل و مقتدر نیاز دارد.»
نتانیاهو گفت: «ما با تلاش‌های ایران جهت کلید زدن یک کارزار چندجبهه‌ای علیه خودمان مواجه هستیم. دستور من به ارتش اسرائیل و دستگاه‌های امنیتی این است که برای یک کارزار در چند جبهه آماده باشید... اگر به چنین چیزی نیاز داشته باشیم می‌توانیم آن را انجام دهیم.»
من به مردم توصیه می‌کنم از دادستان‌هایی که بی‌قاعده دستور پلمب مغازه را می‌دهند و حتی قضاتی که دستور ضبط ماشین را می‌دهند، به دادسرای انتظامی و قضات شکایت کنند. باید همه ما قبول کنیم قانون چه ازسوی شهروندانِ قانون‌مدار و چه ازسوی حکومت، در برخورد با شهروندانی که قانون را نقض می‌کنند؛ خط قرمز است. اگر ما این نقطه محوری را پذیرفتیم آن‌وقت دیگر نیازی به درگیری نداریم چراکه فصل‌الخطاب ما قانون است. باید برای جلوگیری از اقدامات خودسرانه و هرج‌ومرج همه را به قانون ارجاع دهیم.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جریان یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در دستور رسیدگی به حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها خطاب به یک عضو شورا گفت: آقای صادقی شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. احمد صادقی نیز گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
هویدا در دادگاهش گفت: من همه مسئولیت‌های دولتم را قبول می‌کنم، اشتباهی که در این ۱۳ سال کردم این بود که در کار آن‌ها دقت عمل به خرج نمی‌دادم، ولی از این حرف‌ها گذشته است. بعضی از آن‌ها فقط اسما وزیر من بودند و کسی دیگر به آن‌ها دستور می‌داد مثل نصیری رئیس ساواک که اگر لازم می‌شد خود من راهم به صور مختلف تهدید می‌کرد.
قالیباف گفت: شما آقای نوروزی گفتید لایحه خشونت دی‌ماه سال گذشته به مجلس شورای اسلامی آمده و الان مطرح می‌شود حال این‌که یک فوریت این لایحه در ۲۹ اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و اکنون بعد از گذشت دو سال در دستور مجلس قرار گرفته است. شما به بنده تهمت می‌زنید، من شما را در ماه مبارک رمضان می‌بخشم، اما آبروی مجلس شورای اسلامی را حفظ کنید.
الکاظمی گفت: جسد صدام را بین خانه من و خانه المالکی انداختند. گروهی از نگهبانان را دیدم که جمع شده بودند و از آن‌ها خواستم به خاطر احترام به مرده از جسد دور شوند. المالکی شبانه دستور داد که جسد صدام به یکی از رهبران عشیره الندا که عشیره صدام بود، تحویل داده شود. عشیره وی در منطقه سبز بغداد جسد او را تحویل گرفتند. صدام در تکریت دفن شد. بعد از ۲۰۱۲ که داعش بر این منطقه سیطره یافت و دست به نبش قبر صدام زد و جسد وی به مکان محرمانه‌ای منتقل شد که هیچ کسی تاکنون نمی‌داند، کجاست.
عضو شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد من این است دولت برای اینکه به مولدسازی در ظرفیت شهر وارد شود رویکرد صرف هزینه در پروژه‌های عمرانی در بستر مولدسازی را در دستور کار قرار دهد.
احمد زیدآبادی نوشت: راستش تا آنجا که من می‌دانم و عبید زاکانی علیه‌الرحمه نیز بر آن صحه گذاشته است، "قیمه را به گوشت کنند نه به قاف یا غین! " مهار تورم و کنترل گرانی هم به رفع تحریم اقتصادی و عادی‌سازی روابط خارجی و ایجاد فضای امن برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است نه به دستور و حکم و توقیف این یا آن نشریه!
برخی معتقدند عفو رهبری، «عفو نیست بلکه حکم حکومتی است». محسن برهانی حقوقدان با ذکر این مطلب تاکید می کند که مجریان با تبصره های «من درآوردی»، شیرینی این اقدام حکمیانه را نکاهند. و این دستور شامل تمامی مراحل از قبل از دستگیری، تا دادسرا و دادگاه و تجدید نظر است. اغلب حقوق دان ها نیز چنین استنباطی را به اشکال دیگر ارائه کرده اند.
آخرین رئیس تشریفات دربار پهلوی گفت: «کار ما در دربار نظارت بر بسته‌بندی اثاث بود. اعلیحضرت و شهبانو صورت اثاثی را که قرار بود با خود ببرند می‌دادند و من براساس آن سیاهه به خدمتکاران مطمئن دستور می‌دادم آن‌ها را دقیقا بسته‌بندی کنند.»
اکنون با زمان‌پریشانی مواجه هستیم که در ظاهر با تحولات و مطالبات زمانه همراه هستند، اما در عمل فهمی از «روح زمانه» خود ندارند. بازتولید تجربه‌ای شکست خورده از استبداد، در دستور کار قرار گرفته که نماد بردن آزادی و عدالت به مسلخ‌گاه است. البته شاید این زمان‌پریشان چنین تصور کنند که در پشت کمپین خودخوانده‌شان، اندیشه‌های مترقی پنهان است، اما شاید پرسش‌گری اساسی این باشد که هر یک از آنان «چه می‌خواهند؟»
سیدمحمد صدر گفت:‌ آقای رییسی به من گفت من دستور دادم که مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد، اما واقعیت این است که برجام، مخالفان جدی در داخل دارد.
رهبر انقلاب گفتند: یک سندی اخیراً منتشر شده که برای من فرستادند، آوردند همین چند هفته پیش ظاهراً از یک مرکز معتبر آمریکایی که اسناد مهمی را بعد از مثلاً گذشت سی چهل سال منتشر میکند، این سندی را منتشر کرده که میگوید که کارتر در دسامبر ۱۹۷۹، دسامبر ۷۹ یعنی حدود ده ماه بعد از پیروزی انقلاب ما، یک دستوری میدهد به سازمان سیا. دستور این است که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنید.
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در خصوص شفافیت وظیفه خود را انجام داد و خواهش من از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام این است که این موضوع را با سرعت بیشتری در دستور قرار دهند.
من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.
من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاههای مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
متهم شارمهد گفت: من اعلام براندازی علیه جمهوری اسلامی ایران کردم، اما طراح و دستور دهنده اجرای عملیات‌های انفجاری نبودم. چون در حسینه شیراز بسیجیان و سپاهیان در تردد بودند این انفجار‌ها انجام شد.
مارکو آسنسیو معتقد است مشکل او فنی نیست و به میدان نرفتنش در دو بازی اخیر رئال، تصمیم کارلو آنچلوتی نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ