سیدمحمد صدر گفت:‌ آقای رییسی به من گفت من دستور دادم که مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد، اما واقعیت این است که برجام، مخالفان جدی در داخل دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: از رسانه‌های محترم کشور درخواست می‌شود که رعایت اصل صحت و اصالت خبر و حفظ امانت داری را در نقل اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند.
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: وزیر امورخارجه سوئد بصورت تلفنی به بنده گفت دولت این کشور اهانت به قرآن کریم را محکوم می کند و فرد اهانت کننده صرفا مجوز تجمع داشته و نه از پلیس و نه از دولت مجوزی برای قرآن سوزی نداشته است.به وی تاکید کردیم که بیانیه کافی نیست و فرد متخلف باید دستگیر و محاکمه شود. با توجه به پایان ماموریت سفیر فعلی سوئد با دستور رئیس جمهور سفیر جدید آنها پذیرفته نخواهد و سفیر جدید ما نیز به سوئد اعزام نمی‎شود تا زمانی که اقدام موثر از آنها دیده شود. منبع: دانشجو
ئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، گفت: با دستور رئیس جمعیت، تجهیزات مورد نیاز حجاج جانباز برای اجرای مناسک حج در اختیار آنها قرار داده شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از ‌صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی خبر داد و گفت:‌ اظهارنظر قطعی مستلزم تحقیقات تکمیلی است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضائی قرار داد و باید این عزم را در میدان عمل به اثبات برسانیم.
رئیس‌جمهور به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.
کرج- رئیس دیوان عالی کشور گفت: تکریم ارباب رجوع و مردمی کردن دستگاه قضا یکی از اهداف سند تحول قوه قضائیه است و در این راستا پاسخگویی چهره به چهره با مردم را در دستور کار قرار داده ایم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست قطعی ما در بودجه این بود که توجه به محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم داشته باشیم، گفت: قصد داشتیم در کنار آن افزایش سقف بودجه نداشته باشیم که مجلس در این کار موفق بوده است.
زلنسکی در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر کرد گفت، از دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین خواسته این طومار که حد نصاب لازم ۲۵۰۰۰ رای را کسب کرد، مورد پردازش قرار بگیرد. رئیس جمهور اوکراین خاطرنشان کرد، "لازم است به این مساله چه از جنبه پس زمینه تاریخی و چه فرهنگی و از دورنمای تبعات حقوقی بین‌المللی رسیدگی شود" و نهاد‌های علمی در این فرآیند مشارکت کنند.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت که روز چهارشنبه خواستار سرنگونی بالون چینی از سوی پنتاگون شده بود، اما به او توصیه شده که صبر کند تا بالون بر فراز آب‌ها سرنگون شود.
رئیس قوه قضاییه در خصوص قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور به سازمان بازرسی دستور داد و گفت: قطع اینترنت، راه منطقی قابل قبولی برای جلوگیری از تقلب در کنکور نیست.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از مجموع ۲۴ هلیکوپتر جمعیت هلال احمر ۶ فروند بالگرد نیاز به تعمیر و اورهال دارند که هماهنگی‌ها برای تعمیر این بالگردها انجام شده و اعتبارات لازم تخصیص داده می‌شود.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از دستور ویژه رئیس جمهور برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای حوادث اخیر زاهدان خبر داد و گفت: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کرد که حساب مردم استان از گروه‌های تروریستی و آشوبگران جداست.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این دادگستری در رابطه با اتفاق رخ داده برای مرحومه مهسا امینی پیرو دستور رئیس قوه قضائیه، گفت: بلافاصله بعد از وقوع این اتفاق، دادگستری استان تهران موضوع را از طریق مراجع ذی‌ربط و پزشکی قانونی مورد رسیدگی قرار داد و به هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی نیز ماموریت‌هایی را محول کرد.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
دو روز بعد جلسه هیات رئیسه بود که خود علی آبادی گفت که نظرمان این است که با توجه به باخت به عربستان علی دایی نباشد. اینکه رئیس جمهور این دستور را داده بود یا نه را نمی‌دانم. گفت نظرمان این است که دایی نباشد.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: اجازه نخواهیم داد افراد شرور با اقدامات مجرمانه خود برای مردم، خوف و دلهره ایجاد کنند و امنیت روانی مردم را بر هم بزنند.
افشین محمدی رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان طی پیامی فرا رسيدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبريك و تهنيت گفت.
داماد حسن روحانی گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب و پیگیری های دفتر رهبری مکانی در نزدیکی منزل آقای روحانی به عنوان دفتر از سوی دولت به ایشان اختصاص داده شد. این در حالی است که اقای رئیسی مخالف این کار بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ